Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
bara numret 55 :thinking: ........

inget mer en så :p

men så fort jag kommer tänka på # 0 så kommer jag nog ha litte OBd ^^
 

DeletedUser

Guest
menar du ge upp.... O_O never! vad skulle jag va förledare för raven och va den första som ger upp??????? bättre en så får du göra om du vill ha mig borta ;)
 

DeletedUser

Guest
rycktas om att demons inte bryr sig om att rensa mig :crybaby: har knapt några attacker och halo e den enda som har skickat scarpt som landat en.... och bara 59 attacker...
 

DeletedUser

Guest
rycktas om att demons inte bryr sig om att rensa mig :crybaby: har knapt några attacker och halo e den enda som har skickat scarpt som landat en.... och bara 59 attacker...

Hejsan hejsvej96, ville du ha några 1000 incs eller? :D

alltså inga problem om det är det som krävs, men vi vill jue ta bit efter bit, iallafall jag, kan slänga väg några 100 offbyar på dig när jag tröttnar :p
 

DeletedUser

Guest
Så här ligger det nog till iaf från mitt håll.
Vi tar det vi vill ha.
nu har alla möjlighet att plocka där dom själv vill.
Att gå på små spelare hoppas jag inte förekommer i allt för stor utsträckning,då moralen suger.
Men vill man ta vissa byar är det ok. vi vill slippa pm om att han är på han osv.
Utan alla är nu våra fiender. Men dock alla behöver vara oroliga.
hejsvejs,du vet tex att anfall från mig aldrig skulle komma.
Vi vill bara ha lite kul innan vi vinner.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tor72 är jäkligt less på allt skitsnack om DEMONS :(

Ryktas att Tor72 letar efter sin värdige motståndare igen, ryktas att Tor7 slått sitt personliga rekord, och att det diskuteras i flertalet stammar att hoppa ihopp till en stam och försöka bjuda upp till dans emot DEMONS :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag önskar den nya moden all lycka i detta forum

MVH Tor72

Får faktist hålla med denna gången!

Hoppas verkligen att du kan hålla samma standard som twille gjorde innan han gick och blev admin istället för att passa oss här på forumet :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Får faktist hålla med denna gången!

Hoppas verkligen att du kan hålla samma standard som twille gjorde innan han gick och blev admin istället för att passa oss här på forumet :sneaky:

Jag vet inget om någon standard, men kan garantera att jag är lika dryg, tråkig och hopplös till alla :sneaky: ...ryktas det i alla fall...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du skötte dig på v12 när jag hängde där så V5 bör inte vara några problem ;)
 

DeletedUser

Guest
Hejsan hejsvej96, ville du ha några 1000 incs eller? :D

alltså inga problem om det är det som krävs, men vi vill jue ta bit efter bit, iallafall jag, kan slänga väg några 100 offbyar på dig när jag tröttnar :p

ryktas att så fort jag byggt upp mig fult igen står mina portar öhhhhh...... stängda? för dina truper att komma ^^ ska världen sluta kan man sluta med hör OB ^^
 
Topp