Rykten på v5...

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja det är ju dagen efter valborg klart ni får vänta! Att ni inte fattar, dom har ju bara haft lite mer än en månad på sig att förbereda detta
 

DeletedUser

Guest
Det jag undrar över är vad ni förväntar er att kommer förändras?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att end-game har varit igång ett bra tag nu och att vissa inte vet vad dom pratar om. D:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Hellms, biffmarsvin, disdrac och xXJEPPEXx har några inkommande att tagga ;)

Ryktas att jag ska vara snäll och hjälpa er: Det börjar på O och slutar med ff
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag instämmer med shade, är uppe i 132 adels nu, ska bara orka göra av med dem också^^
 

DeletedUser

Guest
72 kan jag präggla just nu och har 12 i produktion. Ska väl satsa på 10 miljoner nu :D

Ryktas att Tor72 är en glad person idag :D
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att dom hat banat mig från mitt konto för gamla script jag haft kvar men dom fungerar ju inte längre så hoppas jag kan få låst upp mitt konto :'(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att supporten 1 en gång gör allt dom kan för att jävlas med oss!
Hur kommer man bara på iden om att kolla alla konton när världen är slut?
Ryktas att jag inte blir förvånad om jag blir bannad innan v5 stängs för något som är felaktigt.
Ryktas att jag inte tror ett skit på detta om skript man ej får ha,då jag har kollat igenom 99% av alla konton i demons.
Men frågan är varför kolla det nu? o inte tidigare från supportens sida.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att 11a av våra topp konton är bannade!
Ryktas att jag är förbannad som fan!
Ryktas att jag kräver en bra förklaring!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att dem som har blivit bannade kan ta upp det i supporten med mig så tar vi det där istället.

Med vänliga hälsningar
Sara "TheConqueror"
Pözz å kräm
 

DeletedUser

Guest
Okej, där lägger vi bara ner det här käbblet. Det händer att administratörerna får i uppgift att gå igenom alla konton mellan t.ex rank 50-100 eller 150-200 på samtliga servrar för extra noggrann kontroll, ungefär som när polisen viftar in bilister så de får göra alkotester helt slumpmässigt.

Konstigare än så är det inte, och diskussionen med supporten angående eventuella bans har man genom supportsystemet.

Tråden rensad, tillbaka till rykten tack!
 
Topp