Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att tyrant måste lära sig att gömma adlarna bättre samt att skicka trupper med adlarna :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att jag läxar upp tyrantare :thinking:

Ryktet säger även att jag asg åt deras s.k. försök till att få ett bra adelståg men de bästa hittills ligger väl på 50 sec mellan adlarna O_O
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att jag läxar upp tyrantare :thinking:

Ryktet säger även att jag asg åt deras s.k. försök till att få ett bra adelståg men de bästa hittills ligger väl på 50 sec mellan adlarna O_O

Ryktet bekräftas..

ryktas även att ett konto som gick in i tyrant igår redan skickar ADEL på oss, utan att ens skicka rens :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att jag läxar upp tyrantare :thinking:

Ryktet säger även att jag asg åt deras s.k. försök till att få ett bra adelståg men de bästa hittills ligger väl på 50 sec mellan adlarna O_O

Ryktas om att man inte vet om man ska skratta eller gråta när man kikar in i v5-forumet och ser dessa patetiska demonspelare leka småbarnslekar.

Ryktas oxå om att det finns värdiga vinnare och icke värdiga...Och att det är fult att slå på dom som ligger, även om dom i underläge garanterat är skickligare än många av huliganerna i ringen runt dom - har sett bevis på era toppspelares adelståg som inte är mycket att hurra för. :thinking:


Ryktas även om att man undrar vad det är för ledning i demons som tillåter denna ton i forumet? Ryktas om att alla trevliga demoner har slutat, och att bara småungar nu spelar på kontona :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att man inte vet om man ska skratta eller gråta när man kikar in i v5-forumet och ser dessa patetiska demonspelare leka småbarnslekar.

Ryktas oxå om att det finns värdiga vinnare och icke värdiga...Och att det är fult att slå på dom som ligger, även om dom i underläge garanterat är skickligare än många av huliganerna i ringen runt dom - har sett bevis på era toppspelares adelståg som inte är mycket att hurra för. :thinking:


Ryktas även om att man undrar vad det är för ledning i demons som tillåter denna ton i forumet? Ryktas om att alla trevliga demoner har slutat, och att bara småungar nu spelar på kontona :(

Dementerar detta rykte då jag är en av de som spelat sedan kontot hade 500.000 poäng, kan dock bekräfta rykten om att det sitter en del småungar och spelare som inte kanske är det bästa krigarna, men just nu behövs det endast spelare som skickar attacker:(

har sett bevis på era toppspelares adelståg som inte är mycket att hurra för. :thinking:

Man behöver inte planera sina tåg om man vet att det inte är någon som försöker försvara sina byar :confused: Behövs det så planerar man.

Jag håller med om att det finns en hel del värdiga motståndare i Tyrant som ska ha kred för sitt kämpande men det är såpass lite motstånd forfarande och kommer nog vara så:/
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att man inte vet om man ska skratta eller gråta när man kikar in i v5-forumet och ser dessa patetiska demonspelare leka småbarnslekar.

Ryktas att vi måste ha något att göra, då hamnar vi här i forumet ;) Sen gillar vi småbarnslekar.. Dom leker ärligt och utan fusk.

Ryktas oxå om att det finns värdiga vinnare och icke värdiga...Och att det är fult att slå på dom som ligger, även om dom i underläge garanterat är skickligare än många av huliganerna i ringen runt dom - har sett bevis på era toppspelares adelståg som inte är mycket att hurra för. :thinking:

Ryktas att om ni bara ligger kvar, så slutar vi ju att slå på er, men om ni envisas med att resa er upp hela tiden, så slår vi ju ner er igen.
Att det är fult att slå på den som ligger håller jag med om, men se på verkligheten.. Hur ofta är det någon som följer det? Många idag som inte slutar när de ska.


Ryktas även om att man undrar vad det är för ledning i demons som tillåter denna ton i forumet? Ryktas om att alla trevliga demoner har slutat, och att bara småungar nu spelar på kontona :(

Ryktas att PREKO säger till när det behövs, han är en rak och ärlig spelare och han slår näven i bordet när vi gör fel. Så länge han är tyst är det ok för oss att köra på och kasta sand på motståndaren i sandlådan. :D

Ryktas dessutom att det var vi som hade alla dessa påhopp och gliringar på oss tidigare, att vi var sååå dåliga och värdelösa, fast det har väl de flesta glömt nu :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas dessutom att det var vi som hade alla dessa påhopp och gliringar på oss tidigare, att vi var sååå dåliga och värdelösa, fast det har väl de flesta glömt nu :confused:

Jopp det stämmer, ryktas tom att vi är/ var så dåliga att alla slutade spela :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att man inte vet om man ska skratta eller gråta när man kikar in i v5-forumet och ser dessa patetiska demonspelare leka småbarnslekar.

Ryktas oxå om att det finns värdiga vinnare och icke värdiga...Och att det är fult att slå på dom som ligger, även om dom i underläge garanterat är skickligare än många av huliganerna i ringen runt dom - har sett bevis på era toppspelares adelståg som inte är mycket att hurra för. :thinking:


Ryktas även om att man undrar vad det är för ledning i demons som tillåter denna ton i forumet? Ryktas om att alla trevliga demoner har slutat, och att bara småungar nu spelar på kontona :(

Ryktas att jag råkade träffa en öm tå där :p

Ryktet säger även att jag bara har blivit imponerad av en enda fiende som jag hade en gång i tiden. Tyvärr har du slutat Benzocaine. Du är den enda som har imponerat av alla som jag spelat mot på denna värld.

Ryktas att man inte behöver anstränga sig för att adla av tyrant när man redan vet att motståndaren inte gör allt för att behålla byarna :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Sarrow går åt annat håll för att erövra gamla byar via andra medel än vad man är van vid..
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger även att jag bara har blivit imponerad av en enda fiende som jag hade en gång i tiden. Tyvärr har du slutat Benzocaine. Du är den enda som har imponerat av alla som jag spelat mot på denna värld.

Rycktas att jag vet fler spelare som har imponerat på dig genom tiden du lirat på v5, kanske inte krigs mässigt, men man ska räkna in fler synpunkter på det hela utdraget.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Sarrow går åt annat håll för att erövra gamla byar via andra medel än vad man är van vid..

Ryktas att du får skriva till mig priv. om det där och förklara.. :confused:

Ryktas att det är luddigt i mitt blonda huvve just nu :awsm: fast det är intet nytt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mitt anfalls objekt gick och vart bannat idag, några fler som har liknande rykten?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att orginal Edel sitter på tiger13 numera.. :awsm:
då kanske jag kan få lite motstånd i norr :p
 
Topp