Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
Ja det ryktas att det är rebz dock så nekar han till det ryktet :sneaky:

Ryktas och ryktas. . . . .


Jag har sagt till flera för längesen vem jag är. PREKO har vetat min identitet länge så bara en massa buuuu BBooooo till er andra.

Har funnits ledtrådar länge.

Men som sagt, vet PREKO bygger i K74 så väntar :)


PS

Gillar inte Er men så är livet :)

Hur vill du avsluta V5? Ni kan skicka hur mkt ni vill nu för det finns inte mkt kvar som försvarar på min sida. Ni borde ha procenten nu så VI kan gå in i END GAME på denna värld? Du får vara på moderator mera!

Vissa konton finns det folk på som Ni kommer märka men andra inte. Så som det var när JAG hälsade på I K44 och K33 bland annat :)

Som du redan vet är jag den jag alltid varit.

/Rebz/Shade/Lasse


Stay frosty
 

DeletedUser

Guest
Titta det ryktas att du vågade tala om vem du var. Visst har jag vetat men jag brukar inte gola
 

DeletedUser

Guest
K33 var grymt jobbigt att få bort dig i jue :O

Men det gick och snart är vi inne i end game och då ska det städas bort ifrån kartan alla röda prickar :)

Ryktas att jag tog tillbaka min 17de plats inatt :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det var förvånadsvärt länge sedan man skickade ordentligt med rens :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det var förvånadsvärt länge sedan man skickade ordentligt med rens :rolleyes:

Ryktas att jag skickar alltid ordentligt med rens, det är mer en tävlan om oba ligan och totala obn än vad det är att rensa fiender, det är liksom 60% som återvänder för att skickas igen :)

Ryktas att motstånd skulle göra det roligare :)
 

DeletedUser

Guest
Ett rykte att bekräfta är att trots att man e borta i ca 1 mån. så har man inte fått en enda attack.... :thinking:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det sker en omröstning för v5 angående priser för adelsmän..
Ryktas att många röstat ja, ryktas även att några enstaka röstat nej..
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Då jag känner mig väldigt generös idag så får ni härmed tillbaka er ryktestråd. Vill bara påpeka om reglerna som gäller här i denna tråd! Nu kommer jag hålla ännu hårdare koll än innan och jag hoppas slippa städa mer spam från er. Regelverket nedan är alltså vad som gäller, enjoy!

REGELVERK:


• Stam och spelare som ens rykte berör ska benämnas när man berättar sitt rykte.
- Godkänt rykte: "Det ryktas att Gaffel lyckades med något alla andra misslyckats med och på ett strukturerat sätt bett om en ny ryktestråd."
- Inte godkänt rykte: "Det ryktas att en spelare i en stor stam tänker starta inbördeskrig."

• Man har rätt att dementera ett rykte, dock så ska det dementeras med fakta.
- Godkänt att dementera med: "Det stämmer inte eftersom jag som stammedlem har tillgång till vår diplomatilista"
- Ej godkänt att dementera med: "Du ljuger! (tio)", eller "Nino snackar goja"


Personangrepp är precis som i alla andra trådar på det här forumet förbjudna. Vilket kommer leda till åtgärder enligt forumreglerna.

Men för att denna tråd skall få fortleva krävs det att alla drar sitt strå till stacken och anstränger sig till det yttersta att få till den bästa ryktestråden någonsin. Inget offtopic nu. Bara välgrundade rykten och fakta.

Finns en tråd gällande ett krig ska inlägg gällande det specifika kriget tas där, såvida det inte handlar om att dementera/bekräfta rykten. Krävs det flera inlägg bör diskussionen flyttas till krigstråden. Ovanstående inkluderar statistik, vilket också begränsar sig till ett inlägg. Krävs det mer än så, så krävs det nog även en tråd angående kriget.

----------------------------------------

Det var allt för den här gången, jag hoppas att ni haft en trevlig läsning!


Med vänliga hälsningar
TheGodOfWar & Tribal Wars.se Team

Creds till Xray & Angwidd, det är de två som tillsammans utformat regelverket.


Påminner återigen om detta inlägg!

Med vänliga hälsningar
TheGodOfWar, Moderator @ v5
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi ska försöka låta bli o spamma så mkt i denna tråden.
Creds till vår underbara mod som låste upp tråden igen.
:awsm:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag nu har 1,00 mille i k65, ryktas att den enda som lyckats adla en by av mig i k65 är u40426922.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Minja sitter i tyrant men lämnar kontot i all hast då PREKO fick reda på det rätt snabbt, ryktas att kontot minja sitter/satt på kommer vara bortadlat inom kort.
 
Topp