RageQ vs Värsta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Eftersom du spekulerar i Värstas diplomati här, så känner jag en plikt att dementera att en sådan allians existerar. Även om jag lova att inte skriva mer, fan klemmpa du får sluta fresta mig sådär över skype :(

I övrigt, fint köttat av er i RageQ faktiskt. Ska bli skoj att se vad man kan trolla fram ur rockärmen såhär efter ett par dagar där man knappt haft tid att sitta och snipa etc. Bytapp tillhör spelet, men det är som sagt bara ett spel :)

Visste inte att du var så dålig så att du tog över konto för att ens kunna fortsätta andas.

Vissa människor är nollor helt enkelt! :)
 

DeletedUser

Guest
Märkte det, eftersom du absolut var tvungen att ta till ett personligt påhopp genom att kalla mig nolla.

Aja, game's up RageQ!

Show some skills nu, å stora rank 1 stam! ;)

Ja du måste ju vara mad, rekrytera in folk som du har suttit o snackat skit om sen dag1 :D du är en sån hoe bro.

"rekryterar in yosshii"
 

DeletedUser

Guest
.

de va inte snällt att kalla adam en nolla :crybaby: fast han är ju daniels nolla men endå.
 

DeletedUser

Guest
On-Topic: Händer det nått i kriget? Nån som har lite Stats?
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ja du måste ju vara mad, rekrytera in folk som du har suttit o snackat skit om sen dag1 :D du är en sån hoe bro.

"rekryterar in yosshii"

Well PC, du är bara mad för att din radarpartner lämnade dig. Så det är inte ditt fel att du, i vredesmod, måste sitta och försöka greppa halmstrån för att smutskasta mig. Det är ju som vilken vanlig dag som helst över skype, right? Har du något att klaga på så säg det personligen.

Du din lilla tragiska jävel, ge fan i att vara spydig!

Enda jag ser som är tragisk i denna tråd är du, herr spydighet.
 

DeletedUser

Guest
Well PC, du är bara mad för att din radarpartner lämnade dig. Så det är inte ditt fel att du, i vredesmod, måste sitta och försöka greppa halmstrån för att smutskasta mig. Det är ju som vilken vanlig dag som helst över skype, right? Har du något att klaga på så säg det personligen.



Enda jag ser som är tragisk i denna tråd är du, herr spydighet.

haha Adam, Apoo har inte lämnat mig. det har sh4w och så mycket bryr jag mig om sh4w. LOL
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Trevligt att se att RageQ försöker köra ett hav utav tickets emot mig, once again boys.. once again. ;) Klarar ni inte utav att ta ner mig på en fair fight ens så ni måste försöka med alla medel att få mig bannad? Patetiskt säger jag bara. Lär er KRIGA istället för att skicka ticket emot allt och alla.
 

DeletedUser

Guest
Detta är nu så kallade second hand information men du TheGodOfWar:

Ska du snacka om fair när du hoppar runt från konto till konto när ditt gamla blir rensat/adlat?
Sedan satt du väl på Seif3r kontot i ett par dagar innan du bytte stam och gick på Tronicoz i RageQ.

Du om någon ska väl inte prata om "fair play"?

Vilket konto byter du till efter seif3r blivit nollad? Buck Bundy?
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp