RageQ vs Värsta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Lycka till båda stammarna, men jag vill helst att RageQ vinner för min motspelare i v18 påstår at deras stam AM är allierade me Värsta, och om de är det så vill jag inte att de ska deffa han för jag rensar han och om RageQ dödar Värsta så kan jag fortsätta att farma han =)

Jag är förresten ny här på forumet ... Captain Luigi heter jag i v18 där jag spelar och H 007 i v17 =)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Lycka till båda stammarna, men jag vill helst att RageQ vinner för min motspelare i v18 påstår at deras stam AM är allierade me Värsta, och om de är det så vill jag inte att de ska deffa han för jag rensar han och om RageQ dödar Värsta så kan jag fortsätta att farma han =)

Jag är förresten ny här på forumet ... Captain Luigi heter jag i v18 där jag spelar och H 007 i v17 =)

Eftersom du spekulerar i Värstas diplomati här, så känner jag en plikt att dementera att en sådan allians existerar. Även om jag lova att inte skriva mer, fan klemmpa du får sluta fresta mig sådär över skype :(

I övrigt, fint köttat av er i RageQ faktiskt. Ska bli skoj att se vad man kan trolla fram ur rockärmen såhär efter ett par dagar där man knappt haft tid att sitta och snipa etc. Bytapp tillhör spelet, men det är som sagt bara ett spel :)
 

DeletedUser

Guest
Kände att denna behövde en update på läget..

Sida 1:
Stammar: RageQ
Sida 2:
Stammar: Värsta

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 1
Skillnad: 30

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 204,366
Sida 2: 7,921
Skillnad: 196,445

chart
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
Varfär gör inte Värsta något? RageQ leder ju stort!

Därför att deras ledare, Mr God of war, ger upp såfort det hettar till under spelet. Lämnar och skyller på att något inträffat irl. :)


Det som är mest skönt är väl att jag kunde bidra med en liten knuff på vägen ner i stuprännan ;)

Puss Adam


Snyggt RageQ
 

DeletedUser

Guest
Robz ifall det stämmer de du har gjort så borde du inte ens vara här.
 

DeletedUser

Guest
Men du spelade inte där hela tiden eller hur? Sedan borde man ha respekt för att TGOW tog med dig som "one of the chosen". Men antar att 20 åringar som dig är småglin i skallen, undrar vad du tänkte när du gjorde det.. :confused:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Därför att deras ledare, Mr God of war, ger upp såfort det hettar till under spelet. Lämnar och skyller på att något inträffat irl. :)


Det som är mest skönt är väl att jag kunde bidra med en liten knuff på vägen ner i stuprännan ;)

Puss Adam


Snyggt RageQ

Jag har inte gett upp Robz, hur var det att kolla fakta sa du? Puss på dig, lilla svikare. Besides sa Crille att ni skulle sluta spela båda två. Då du inte hört av dig på evigheter. Därav att vi gav bort kontot. Återigen, fakta Robz.. fakta.

Skönt att du blir bortadlad på alla världar. Det värmer i mitt hjärta att se.
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har inte gett upp Robz, hur var det att kolla fakta sa du? Puss på dig, lilla svikare. Besides sa Crille att ni skulle sluta spela båda två. Då du inte hört av dig på evigheter. Därav att vi gav bort kontot. Återigen, fakta Robz.. fakta.

Skönt att du blir bortadlad på alla världar. Det värmer i mitt hjärta att se.

Haha, men dina klassiska bortförklaringar kommer upp som vanligt! ;)

....såhär efter ett par dagar där man knappt haft tid att sitta och snipa etc. Bytapp tillhör spelet, men det är som sagt bara ett spel :)
HAHA det är bara ett spel! ;) Älskar det! :D Fan nästan så jag gråter så mkt som du får mig att skratta! XD

WAH?! :D

Blir inte bortadlad, blev backstabbad och tvångs internadlad medan min KÖ flyttade bort mina trupper Älskar att en period av 7 dagar är evigheter för er guys :) Tycker verkligen synd om er :) det roliga är att jag skulle vara borta 10 dagar! :) Get ur facts right! Jag har inte gett bort kontot, och det har inte crille heller gjort då han inte bytte pass på det. Så get your facts right! Agian (;

Pöss
 

DeletedUser

Guest
Blir inte bortadlad, blev backstabbad och tvångs internadlad medan min KÖ flyttade bort mina trupper Älskar att en period av 7 dagar är evigheter för er guys Tycker verkligen synd om er det roliga är att jag skulle vara borta 10 dagar! Get ur facts right! Jag har inte gett bort kontot, och det har inte crille heller gjort då han inte bytte pass på det. Så get your facts right! Agian (;

Pöss

Vill bara påpeka att det är inte så konstigt att du trodde all din deff var bortskickad så rörigt som ditt konto var :) Kanske annat som är rörigt också?
 

DeletedUser

Guest
..

Ser att ni inte lyckats ta värsta än. som sagt det är inte lätt ta värsta de är krigare från blodet, Abel och gänget där Cred till er alla! Ni har kämpat tappert och förlorar inte kriget. :cool:
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara påpeka att det är inte så konstigt att du trodde all din deff var bortskickad så rörigt som ditt konto var :) Kanske annat som är rörigt också?

Äre så Muqq? För du hade verkligen koll på mitt konto! :) För jag hade inte 1.500.000 deffensiva enheter Nepp :) Det hade jag inte! ;) Älskar hur du och Super Nova tillät det ske :) Regelbrottet d.v.s. och sedan så slipper han undan haha! :) Snyggt skött! ;)


Tror Rageq har lite fler att tänka på än pissmyrorna i värsta? :)
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Äre så Muqq? För du hade verkligen koll på mitt konto! :) För jag hade inte 1.500.000 deffensiva enheter Nepp :) Det hade jag inte! ;) Älskar hur du och Super Nova tillät det ske :) Regelbrottet d.v.s. och sedan så slipper han undan haha! :) Snyggt skött! ;)


Tror Rageq har lite fler att tänka på än pissmyrorna i värsta? :)

Du e inte den personen som skall snacka om regelbrott :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp