RageQ vs Värsta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Åh herrejösses, mer krig? Fy fan va mycket mer fiendebyar att adla. Varmt välkomna in i ännu ett gangbang, då det uppenbarligen är det enda ni klarar av.

Pallar du mer än 800 inks denna gång sparkz? ;)

Kyss å smek,
 

DeletedUser

Guest
Åh herrejösses, mer krig? Fy fan va mycket mer fiendebyar att adla. Varmt välkomna in i ännu ett gangbang, då det uppenbarligen är det enda ni klarar av.

Pallar du mer än 800 inks denna gång sparkz? ;)

Kyss å smek,

Bara fjantigt att du letar sympati, när ni kunde varit smarta och hoppat på RageQ före -ST2-.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag fiskar inte sympati. Detta har varit uppenbart att det skulle ske närsom sedan Sparkz tog sin konstiga vändning i diplomatin med oss. Vi har varit beredda på detta och bara inväntat det, så vi fiskar inga sympatier. Det ska bli jävligt roligt att kriga bara. Dör vi så dör vi, men till skillnad från RageQ kan vi säga att vi fick avsluta världen med stil om det går så illa, som riktiga krigare.

För övrigt, 110 inks bara emot mig efter 12 minuter? Kunde ni inte bättre..? Ni var då klena på att inka måste jag säga.

Mycket kärlek från oss i Värsta till er alla,

Vänligen,
Våra Värsta År
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Blir ju nästan lite sugen att ta tillbaka kontot bara för att adla lite fulspelare :awsm:
(och nej jag lirar inte på v18 längre <3)

Men fin krigsförklaring, för vi som förstår internskämtet ;)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till Värsta.

*pumpar Fest hos Adam o skickar ut ännu mer attacker*
 

DeletedUser

Guest
Hejjar på Värsta, tyvärr så måste de gangbangas i en värld till..
 

DeletedUser

Guest
Night by night she danced to the circus band
When Nellie was leading the big parade
she looked so proud and grand

No more tricks for Nellie to perform
They taught her how to take a bow
and she took the crowd by storm
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Skulle vara roligt att se om DOH! vågar ta steget och hämnas :) och BOPE, hoppar inte några andra stammar in så kan jag bara se en vinnare.
 

DeletedUser

Guest
Alldeles fantastiskt av gamle Blacken att våga sig på ytterligare en stam som redan är gangbangad, dessutom med dubbla byantalet på sin sida.

Min fråga till er andra stammar, som inte involverar sig: Varför tittar ni på när RageQ tar över världen?

Glöm alla före detta partnerskap. Ingen pardon kommer visas er när Värsta är avklarade. Agera nu och se till att er stam blir störst istället för RageQ. Oavsett vad diplomater i RageQ säger nu kommer ni gå samma öde till mötes om ni inte agerar.

Spelarna i RageQ är inte fullblodsproffs allihop. Många av dom kommer vika ner sig för lite incs, gamle Blacken själv är en av dom, det har han visat förr. Visa att de inte kan göra vad de känner för på v18 utan att det får konsekvenser! Visa att det är er stam och inte RageQ är värda kommandot över v18. Visa lite jävla balls till skillnad från RageQ, och testa hur de hanterar ett underläge.

Upp till kamp!
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Alldeles fantastiskt av gamle Blacken att våga sig på ytterligare en stam som redan är gangbangad, dessutom med dubbla byantalet på sin sida.

Min fråga till er andra stammar, som inte involverar sig: Varför tittar ni på när RageQ tar över världen?

Glöm alla före detta partnerskap. Ingen pardon kommer visas er när Värsta är avklarade. Agera nu och se till att er stam blir störst istället för RageQ. Oavsett vad diplomater i RageQ säger nu kommer ni gå samma öde till mötes om ni inte agerar.

Spelarna i RageQ är inte fullblodsproffs allihop. Många av dom kommer vika ner sig för lite incs, gamle Blacken själv är en av dom, det har han visat förr. Visa att de inte kan göra vad de känner för på v18 utan att det får konsekvenser! Visa att det är er stam och inte RageQ är värda kommandot över v18. Visa lite jävla balls till skillnad från RageQ, och testa hur de hanterar ett underläge.

Upp till kamp!

Kan inte annat än att instämma, skulle vilja se RageQ i ett underläge och se hur de hanterar det.

Kom igen värsta :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp