RageQ vs Värsta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hejja värsta st2 Doh och bope kom igen kötta rageQ innan det är försent!!
Låt inte "gangbangerna" vinna!!!

Heja värsta! Hoppas att fler går emot RageQ innan det är försent:(
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Kan inte annat än att instämma, skulle vilja se RageQ i ett underläge och se hur de hanterar det.

Kom igen värsta :)

Men skämtar du?! Alla världar jag och Wallin har spelat på har vi varit underlägsna, blivit gangbangade. Och det har 90% av Rage också blivit.

Så lägg ner ditt nonsens din nolla.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Men skämtar du?! Alla världar jag och Wallin har spelat på har vi varit underlägsna, blivit gangbangade. Och det har 90% av Rage också blivit.

Så lägg ner ditt nonsens din nolla.

Haha kan bara skratta, vet att ni blivit gangbangade tidigare men nu pratade jag för hela RageQ inte för 2 individer. Jag vill se hur ni hanterar gangbang på v18, v18 har helt andra förutsättningar och kan inte jämföras med andra gangbang.
 

DeletedUser

Guest
Lägg ner och ordbajsa gott folk. Lycka till Värsta och jag hoppas vi ser er i framtiden av denna värld med. Som sagt, det är väldigt länge kvar på världen och allt kan ske.

Mvh
Wallin016
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jahapp ännu mer att adla, jösses det poppar upp fiender som svampar i skogen på en regnig höst.
Nåväl, jag viker mig inte och i egenskap av krigsminister för värsta så tackar jag för mer kamp och ser fram emot fler fejder =)

Ska bli kul att få jobba i grovt underläge igen, brukar vara då jag spelar bäst. Hoppas detsamma gäller resten av stammen.
Kyss och lycka till RageQ
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det ju så här, om man läser i detta forumet, att -ST2- redan är i krig med värsta som anföll oss för några dagar sen:confused:

Tror inte att våra tappade byar skall få stanna hos Värsta, och i vilket fall som helst så kan vi ju inte avbryta pågående slagsmål

//Cribba
 

DeletedUser

Guest
Mycket roligt att se folk skriva här,

Vill börja med att säga till er som säger att DOH! ska hämnas, ehm faktiskt var det vår förra ledare som gjorde fel med att låta oss adla samt rekrytera spelare i K44.

För den andra har vi aldrig haft krig med RageQ utan Arba för er lilla information. Ska vi hämnas på en STAM vi aldrig krigat med?

För det tredje vill jag poängtera att ifall värsta nu visste om att det skulle bli såhär, varför kunde ni inte lyssna på ryktena och pratat ihop er med nån annan istället för att gå ut i krig innan, Ni står och påstår att ni vet om detta men ändå gör ni de dummaste beslutet någonsin i värld 18.

Helvete värsta, vet ni vad, ni visste att ni skulle ut ur leken innan pga av RageQ, drf startade ni krig med en annan stam så det såg ut som ni blev gangbangade för då kan ni säga i framtiden:

"Hade vunnit världen om de inte vore för gangbanget" fy fan värsta... skärpning.

Ni kallar er själva krigare, Bra krigare dör inte!
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
För det tredje vill jag poängtera att ifall värsta nu visste om att det skulle bli såhär, varför kunde ni inte lyssna på ryktena och pratat ihop er med nån annan istället för att gå ut i krig innan, Ni står och påstår att ni vet om detta men ändå gör ni de dummaste beslutet någonsin i värld 18.

Helvete värsta, vet ni vad, ni visste att ni skulle ut ur leken innan pga av RageQ, drf startade ni krig med en annan stam så det såg ut som ni blev gangbangade för då kan ni säga i framtiden:

"Hade vunnit världen om de inte vore för gangbanget" fy fan värsta... skärpning.

Kära Azike,

Rykten är enbart rykten, tills dessa antingen bekräftas eller dementeras utav en part. Då får man lita på den personens ord. Som du försöker framstå så skulle vi, Värsta, medvetet lägga oss i en gangbang större än den vi redan haft? För er som inte känner till hela historien kring fenomenet Våra Värsta År, även kända som Värsta, så ska jag ge er en liten historieupdate på läget.

Allt började samma dag som nybörjarskyddet släppte, 25e november. Snabbt noterade omgivningen, efter viss uppmärksamhet från bland annat stammar som DOH! (gamla ledningen) att det fanns en stam i kontinent 54, namnet på denna stam var Våra Värsta År. En liten semi-variant av pre-made, med blandad skicklighet. Men liksom alltid ses pre-mades som ett stort hot emot omgivningen. Med all rätt, då vår startuppställning bestod utav flertalet namn, vars rykte är att vara skoningslösa köttare (ingen nämnd, ingen glömd). Givetvis såg DOH!, från sitt säte i kontinent 45, en gyllene chans att tidigt slå ut oss. Genom att använda sig utav fulknep á la Black Sparkz, falska allianser etc för att ta sig upp till toppen. Något hände och stammar mobiliserades snabbt och i rasande tempo emot Värsta. Sammantaget var ni närmare 20-25 stammar som var på oss likt iglar dygnet runt. Under strikt ledarskap från mig och mina ledarkollegor, 30 and broke och abel, så reste vi oss ur askan likt fågeln fenix. Vi visade världen att vi, genom stenhårt samarbete och engagemang, kunde ta oss ur en större knipa redan med små medel att arbeta med. På det hela taget tog vi ner stam efter stam, visst åkte vissa spelare (jag inkluderat) på stryk under resans gång och utav olika orsaker startade konton om ute i sydvästra rimmen.

Från ett nytt fäste, med samma ledarskap, motivation och stenhård vilja så noterade vi en liten intressant stam i vårat närområde vid namn Gurkor, beståendes utav spelarna Tronicoz, Purple Cobra, Apocalypsee och Berntan. Dessa sträva efter samma mål som oss, helt enkelt att växa sig stora och under resans gång ha oerhört roligt. Dessa såg vi potentialen från och valde att kontakta och till slut rekrytera efter ett par dagars konversationer för hur detta skulle se ut. Med dessa nya namn att tillföra våran, redan namnkunniga startuppställning, växte vi i ett rasande tempo både i byar och poäng. Allt på våra fienders bekostnad. Fortfarande var samma stammar som innan markerade som röda på våran diplomaitska karta, alltså potentiella hot.

Vi skjuter fram datumet till ett par dagar senare, DOH! i kontinent 45 börjar växa sig oerhört stora och i bra tempo, likt oss i Värsta. Vi såg helt enkelt våran chans till att ge lite payback för den "sveda och värk" varbölden i nordost givit oss. En rad samtal med stammar i kontinent 45 inleds och snart har vi vänt våran huvudkonkurrents fördel till sin egen nackdel, en koordinerad gangbang helt enkelt. Värsta deltog inte aktivt i kriget, likt DOH! gjort emot oss utan vi uppmuntra i det tysta och hjälpte till att snipa ut DOH! adlar emot alliansbyar.

Ett par veckor senare uppmärksammas stammen Arrogant Bastards, känd hos forumsläsare och spelare som ArBa. Denna stam växte, liksom övriga pre-mades, i ett högt tempo och utmärkte sig främst genom köttandet och sin fruktade ODA-score. Värsta noterade detta och såg en köttpartner att erövra världen med, kort sagt valde vi att ta kontakt med deras dåvarande diplomat Zeno. Mellan våra stammar skrevs en allians under, från båda led. Alla parter var nöjda och respekten för varandra fanns där. Liksom lojaliteten, trodde vi i alla fall och Sparkz får gärna påvisa när vi visat den illojalitet han så vackert uttryckt att vi påvisat.

Fortfarande hade vi alltså samma stammar emot oss som från allra första början, med lite tillägg och interna flytter på spelare mellan fiendestammarna våra.

Vi skjuter fram bandet tills en tid då -ST2- började växa sig starka i kontinent 54, med ViiGoo i täten som ledare internt inom stammen. Vi hade våra meninsskiljaktigheter, men såg ändå vinning i varandras positioner - för att tillsammans trygga framtiden ihop. Kort sagt, elminera varandras hot. Helt plötsligt sker väldigt mycket interna strider mellan våra stammar och av säkerhetsskäl satte vi spelaren ViiGoo i skyddshäkte i Värsta, lite gisslandrama skulle man kunna likna det vid. Utav diverse skäl bröts alliansen tids nog, mer utförlig information finns att läsa under denna tråd. Krig blev kontentan utav alla interna strider.

Nu är vi framme i slutet av januari, närmare bestämt den 17e januari. Black Sparkz kontaktar mig, Shaving Ryans Privates, över skype och vill diskutera fram avtal för alliansen. Efter 3 dagars diskussion fram och tillbaka kommer vi till sist överens om avtal. Alltså den 20e januari. Båda parter var nöjda i slutändan och natten fortlöpte i sedvanlig anda, med diverse games på League of Legends. Klockan börjar närma sig 06 på morgonen och vi alla är oerhört utmattade efter en lång natt. Således ska vi kort sagt önska varandra en god natt, när Purple Cobra plötsligt lämnar stammen. Detta triggar igång aktiviteten hos våra fränder i norr. Utan någon som helst notis börjar ArBa rekrytera in BlitZing, vilket direkt stred emot de avtal jag kommer redovisa nedan. Alltså samma avtal som skrevs på samma natt som de bröts. När jag tar kontakt med black sparkz för att fråga vad som händer och varför avtalen helt plötsligt bröts. Skypekonversationen redovisas även nedan i en separat spoiler.

* Kontinentavtal
Respektive part i alliansen håller sig på sin kant, det inkluderar såväl rekryteringar som adlingar. Enda exkluderade spelaren är Amelie031, med motiveringen att Värsta krigat emot hennes stam från starten av världen. I övrigt är det förbud emot att överstrida gränsen mellan nordväst och sydväst.

ArBa adlar/rekryterar enbart i K44, K43 och västerut. Värsta adlar/rekryterar enbart i K54, K53 och västerut. Kort sagt, gränsen går där kontinentalgränsen går för respektive stam. Ska denna regel förbises gäller det enbart vid följande tillfällen.

- Krig emot stam som ligger i andra stammens område, detta ska i såna fall diskuteras mellan stamledningarna innan adling/krig påbörjas.

- Spelare med byar i bådas område, detta ska diskuteras med ledningarna innan adling påbörjas.

* Uppsägningstid.
Efter mycket om och men så kom vi fram till att det som gäller här är att det inte är okej att anfalla andra part i en f.d. allians/samarbetspartner förrens det gått minst 24 timmar från uppsägningstiden.

Skulle någon ur ena stammen överskrida sina restriktioner kommer sanktioner emot spelaren ifråga bedömas utav båda parter gemensamt, detta kan resultera i att man tvingas överlämna en eller flera byar, beroende på övertrampets grad.

Med Vänliga Hälsningar,
Ledningarna i Värsta och ArBa

[2012-01-21 21:46:06] Adam/Shaving Ryan: Det här är tammefan droppen
[2012-01-21 21:46:23] Adam/Shaving Ryan: Hur i hela helvete tänkte den inkompetenta idiot i er ledning som bjöd in BlitZing?
[2012-01-21 21:46:40] Adam/Shaving Ryan: Trots de nyligen skrivna avtalen.
[2012-01-21 21:47:18] Adam/Shaving Ryan: Snacka om att vara poängkåta, var visst svårt att låta bli när rank 2 spelaren hoppa ur er allians.
[2012-01-21 21:48:39] *** Black Sparkz/CuteHero added Wallin ***
[2012-01-21 21:48:49] Wallin: (wave)
[2012-01-21 21:49:02] Adam/Shaving Ryan: Jaha?
[2012-01-21 21:49:16] Black Sparkz/CuteHero: Ledningen är omgjord i ArBa.
[2012-01-21 21:49:24] Wallin: ^
[2012-01-21 21:49:25] Adam/Shaving Ryan: Det var ju roligt att höra
[2012-01-21 21:49:39] Black Sparkz/CuteHero: Vilket hände för cirka 30 minuter sedan.
[2012-01-21 21:50:17] Adam/Shaving Ryan: Okej? Så nu gäller inte alliansen eller avtalen ni så vackert KRÄVDE av oss?
[2012-01-21 21:50:43] Black Sparkz/CuteHero: Eftersom ni själva inte ville ha dessa avtal, så kan vi skippa dessa nu eller hur?
[2012-01-21 21:50:51] Black Sparkz/CuteHero: Var det inte så ni själva ville ha det. Inga avtal.

Det mest komiska i denna kråksång väljer jag däremot att citera från en gammal frände, sedan såväl värld 3, värld 10 som värld 12. Klemmpa, även känd som Black Sparkz nuvarande Co-spelare.

Klemmpa sa:
Dessutom skulle ett sånt här avtal kunna ta bort den spänning som vissa rykten skapat om backstabs etc, så ja lite parranoia från vår sida kan man väl säga att det är. Det är först och främst medlemmar i våran stam som inte litar en sekund på våran ally mellan våra stammar (antar att det finns några i er stam också). Det är så pga att vi inte har något avtal skrivet och klart från början.

Likt en god allierad bör, så gick vi med på att skriva tydliga avtal. Även om vi, som det står, föredrog att hålla på de gamla oskrivna regler som existerat en gång i tiden, när vi var nya i gamet och kända diplomater likt Mannel och Xray härjade på diplomatiska arenan. Kort sagt, vi såg alla avtal vi skrev under på som självklara, liksom våran stams medlemmar. Av någon anledning var ArBa paranoida för att VI, Värsta, skulle backstabba dem enligt de rykten som florerade på världen vid tidpunkten. Vi gav dem våran lojalitet och de satte sin lojalitet på prov, som underkändes.

I samband med alla dessa händelser, brutna avtal, rekryteringar av Värsta spelare och så vidare så reser sig en ny stam ur askan. Namnet på denna stam är RageQuit, även kända som RageQ. Denna stam väljer att tro på rykten om att vi i Värsta planerat att skapa en allians gentemot dem, vilket jag alltså starkt dementerar. Ska bli intressant när Sparkz skriver ett motsvar och påvisar dessa så kallade planer som vi haft gentemot dem, för övrigt. Som jag inledde med, i samband med detta brakade alliansen med -ST2- samman helt och det fanns helt sonika ingen annan utväg än att ge sig på dem, medans vi hade så mycket slagkraft som möjligt, då vi var helt medvetna om RageQ's intentioner gentemot Värsta, på följande grunder.

  • [*] Samtal hålls med spelare i Värsta, från RageQ ledningen. Dessa samtal gällde flytter utav Värstas aktiva spelare in till RageQ. Vilket jag har flertalet quotes på och som Wallin även så vackert bekräftat så sent som igår kväll.

    [2012-01-26 20:58:30] Wallin: Att vi försökt rekrytera absolut


    [*] Svaren vi bemöttes med, när vi samtala med spelare i RageQ var ytterst kalla och tonen hård. Vi planerade ju allians emot dem, självfallet gjorde de detsamma och i dagsläget är RageQ allierade med väldigt många stammar gentemot oss. Återigen har Wallin haft väldigt svårt att hålla truten stängd. Som man tolkar nedanstående citat påstår sig alltså Wallin besitta flera "säkra" kort i norr gentemot våran stam. Notera att dessa citat är efter det att kriget förklarats, men det bekräftar information som inkommit till Värsta-ledningen sedan tidigare, innifrån RageQ's lyckta dörrar, lojalitet var vårt topic då citaten kom på tal Wallin?

    [2012-01-26 21:00:47] Wallin: Superfällan ;)
    [2012-01-26 21:00:58] Wallin: jag väntar fortfarande på vilka eran backup är
    [2012-01-26 21:01:00] Wallin: eller ja
    [2012-01-26 21:01:03] Wallin: alla i norr gör det
    [2012-01-26 21:01:04] Wallin: :D
    [2012-01-26 21:01:13] Wallin: vi vill också kriga ;(

Så, för att förtydliga poängen med detta inlägg. Olikt samtliga övriga pre-mades och stammar har Värsta legat under tryck utav flertalet stammar konstant sedan nybörjarskyddet släppt. Återigen något som enkelt kan bekräftas från diverse håll. Vi hade alltså inget val i kriget emot -ST2-/LCN, då vi skulle fått dem över oss när RageQ hoppat in annars och då haft ännu mindre trupper än i dagsläget att försvara våra byar med.

Så Azike, du som ledare för en stam i toppskiktet utav värld 18 borde kolla upp fakta, innan du uttalar dig i ett publikt forum. Korten har funnits öppna, att du sedan i någon dimma förbisett dessa och gör dina egna bisarra tolkningar utav verkligheten, det får du själv svara för. Men innan du yttrar dig om att vi gnäller över gangbang, påvisa gärna VAR våran stam klagat över gangbang. Annars kan du, liksom övriga utan koll, sitta ner och vara tyst.

Alltså, vi förstod att något var i görningen men var tvugna att eliminera så mycket byar som möjligt vid våra byar innan vi kunde rusta upp inför det så uppenbara kriget emot f.d. ArBa/nuvarande RageQ med vissa undantag.

I all ödmjukhet,
Shaving Ryans Privates
Avgående ledare, Våra Värsta År
 

DeletedUser

Guest
Var tvungen att posta detta då jag såg allt bs Adam postat här. :)

[1/26/2012 8:36:49 PM] Adam/Shaving Ryan: Det är alltid lätt att hoppa in som sista stam i ett krig Wallin, det är svårare att vända ett krig med massor av stammar emot sig. Ska dock bli jävligt roligt att se era miner när ni insett vilken fälla vi just lurat in er på :) Men så går det när hämndlysten och backstabbegäret tar överhanden.

Vore skoj att se er våga er på ett RIKTIGT krig någon gång, utan att gangbanga - eftersom ni är så "stora och starka" (chuckle)
[1/26/2012 8:37:14 PM] Wallin: Jag väntar med spänning på eran fälla. :)
[1/26/2012 8:37:27 PM] Wallin: Tills dess pumpar jag FEST HOS ADAAAAAAAAAAM

Mytomanen adam, som snipar tåg på 20ms via mobilen, när han tar en tjej bakifrån - strikes again!
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Var tvungen att posta detta då jag såg allt bs Adam postat här. :)



Mytomanen adam, som snipar tåg på 20ms via mobilen, när han tar en tjej bakifrån - strikes again!

BS? Wallin har tydligen inte heller läst på ordentligt, eftersom alla citat och avtal finns loggat, även hos er kära diplomat. Du insåg inte att jag trolla dig bara antar jag? Men skönt att se hur du faktiskt gick in i en helt medveten "fälla" från min sida =)

Aja nu ska jag återgå till inksen här. Bara 533 hittills, kunde ni inte bättre?
 

DeletedUser

Guest
Mycket roligt att se folk skriva här,

Vill börja med att säga till er som säger att DOH! ska hämnas, ehm faktiskt var det vår förra ledare som gjorde fel med att låta oss adla samt rekrytera spelare i K44.

För den andra har vi aldrig haft krig med RageQ utan Arba för er lilla information. Ska vi hämnas på en STAM vi aldrig krigat med?

För det tredje vill jag poängtera att ifall värsta nu visste om att det skulle bli såhär, varför kunde ni inte lyssna på ryktena och pratat ihop er med nån annan istället för att gå ut i krig innan, Ni står och påstår att ni vet om detta men ändå gör ni de dummaste beslutet någonsin i värld 18.

Helvete värsta, vet ni vad, ni visste att ni skulle ut ur leken innan pga av RageQ, drf startade ni krig med en annan stam så det såg ut som ni blev gangbangade för då kan ni säga i framtiden:

"Hade vunnit världen om de inte vore för gangbanget" fy fan värsta... skärpning.

Ni kallar er själva krigare, Bra krigare dör inte!

För övrigt instämmer jag helt och hållet!
 

DeletedUser

Guest
Kära Azike,
Rykten är enbart rykten, tills dessa antingen bekräftas eller dementeras utav en part.

Enligt information från stammar hade ni fått det som FAKTA i handen.

Vi skjuter fram datumet till ett par dagar senare, DOH! i kontinent 45 börjar växa sig oerhört stora och i bra tempo, likt oss i Värsta. Vi såg helt enkelt våran chans till att ge lite payback för den "sveda och värk" varbölden i nordost givit oss. En rad samtal med stammar i kontinent 45 inleds och snart har vi vänt våran huvudkonkurrents fördel till sin egen nackdel, en koordinerad gangbang helt enkelt. Värsta deltog inte aktivt i kriget, likt DOH! gjort emot oss utan vi uppmuntra i det tysta och hjälpte till att snipa ut DOH! adlar emot alliansbyar.

Ja det var ju roligt, för du påstår att DOH! medverka mycket i denna gangbang? Icke lilla Adam. Vi satt i deras delade forum för att ge tipps hur de skulle ta sig till väga, vill du veta varför? jo för vi satt med mer erfarenhet än vad dom gjorde, vi hade inga planer på att anfalla er vilket då således leder till att hjälpa nybörjare som har mod nog att stå på en premades som er inte kan ta imot tipps? alla kan lära sig att bli bra spelare, men hur ska man få chansen om premades som både ni och vi inte ger dom chansen.

Nu är vi framme i slutet av januari, närmare bestämt den 17e januari. Black Sparkz kontaktar mig, Shaving Ryans Privates, över skype och vill diskutera fram avtal för alliansen. Efter 3 dagars diskussion fram och tillbaka kommer vi till sist överens om avtal. Alltså den 20e januari. Båda parter var nöjda i slutändan och natten fortlöpte i sedvanlig anda, med diverse games på League of Legends. Klockan börjar närma sig 06 på morgonen och vi alla är oerhört utmattade efter en lång natt. Således ska vi kort sagt önska varandra en god natt, när Purple Cobra plötsligt lämnar stammen. Detta triggar igång aktiviteten hos våra fränder i norr. Utan någon som helst notis börjar ArBa rekrytera in BlitZing, vilket direkt stred emot de avtal jag kommer redovisa nedan. Alltså samma avtal som skrevs på samma natt som de bröts. När jag tar kontakt med black sparkz för att fråga vad som händer och varför avtalen helt plötsligt bröts. Skypekonversationen redovisas även nedan i en separat spoiler.


Men enligt mer information var uppsägningstiden 24 timmar, och de väntade 5 dagar?

+

avtalet var skrivet av ArBa och inte rage Q - Bra där!


Så Azike, du som ledare för en stam i toppskiktet utav värld 18 borde kolla upp fakta, innan du uttalar dig i ett publikt forum. Korten har funnits öppna, att du sedan i någon dimma förbisett dessa och gör dina egna bisarra tolkningar utav verkligheten, det får du själv svara för. Men innan du yttrar dig om att vi gnäller över gangbang, påvisa gärna VAR våran stam klagat över gangbang. Annars kan du, liksom övriga utan koll, sitta ner och vara tyst.

Yttrande angående gangbang?
Åh herrejösses, mer krig? Fy fan va mycket mer fiendebyar att adla. Varmt välkomna in i ännu ett gangbang, då det uppenbarligen är det enda ni klarar av.

Pallar du mer än 800 inks denna gång sparkz? ;)

Kyss å smek,
Tycker de var ett litet klagande angående gangbang eller?
+
Du påstår att detta är ett gangbang, men ni har ju själva satt er i skiten, ni VISSTE om att de skulle förklara krig med er! De var upp skrivet som fakta som ja fått information om.

Dessutom sitter ja inte som ledare, utan tar hand om småsaker, klagomur helt enkelt.. Du kan ju själv ta reda på lite fakta inom den riktningen.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Btw: Förstod väll att du skulle avgå som ledare, som alltid när de väl går i mot dig.
 

DeletedUser

Guest
RageQ har inget avtal med Värsta. Varken ni eller vi har pratat med varandra om något.

Fakta:
Stammen RageQuit har förklarat krig mot stammen Våra värsta år! 26 01 12 20:01

Det ovan är inte ArBa. Punkt.

Hälsningar
- Black Sparkz, Ledare & Diplomat, RageQ
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
RageQ har inget avtal med Värsta. Varken ni eller vi har pratat med varandra om något.

Fakta:
Stammen RageQuit har förklarat krig mot stammen Våra värsta år! 26 01 12 20:01

Det ovan är inte ArBa. Punkt.

Hälsningar
- Black Sparkz, Ledare & Diplomat, RageQ

Herr Sparkz borde läsa om och påvisa var jag hävdade att avtalen gällde RageQ och Värsta. Men för övrigt var det rätt.
 

DeletedUser

Guest
Herr Sparkz borde läsa om och påvisa var jag hävdade att avtalen gällde RageQ och Värsta. Men för övrigt var det rätt.

Även om en del åsikter och tips på spelstilar som lagts fram är vettiga var god håll dessa, ArBa-snacket och Värstas historik borta från tråden tack.
Denna tråd handlar om RageQ vs Värsta, inte om Värsta som stam eller välkomna guider/tips för spelandet, skapa egna trådar för detta tack.

- B
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Enligt information från stammar hade ni fått det som FAKTA i handen.



Ja det var ju roligt, för du påstår att DOH! medverka mycket i denna gangbang? Icke lilla Adam. Vi satt i deras delade forum för att ge tipps hur de skulle ta sig till väga, vill du veta varför? jo för vi satt med mer erfarenhet än vad dom gjorde, vi hade inga planer på att anfalla er vilket då således leder till att hjälpa nybörjare som har mod nog att stå på en premades som er inte kan ta imot tipps? alla kan lära sig att bli bra spelare, men hur ska man få chansen om premades som både ni och vi inte ger dom chansen.




Men enligt mer information var uppsägningstiden 24 timmar, och de väntade 5 dagar?

+

avtalet var skrivet av ArBa och inte rage Q - Bra där!




Yttrande angående gangbang?

Tycker de var ett litet klagande angående gangbang eller?
+
Du påstår att detta är ett gangbang, men ni har ju själva satt er i skiten, ni VISSTE om att de skulle förklara krig med er! De var upp skrivet som fakta som ja fått information om.

Dessutom sitter ja inte som ledare, utan tar hand om småsaker, klagomur helt enkelt.. Du kan ju själv ta reda på lite fakta inom den riktningen.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Btw: Förstod väll att du skulle avgå som ledare, som alltid när de väl går i mot dig.

1. Så de 100-tals attacker som DOH! skickade emot Värsta var inte att delta i kriget? Era adelsförsök i K55 på oss var förstås inte heller delaktighet i kriget. Ursäkta mitt misstolkande utav era handlingar, samt det faktum att ni trots allt stod som delaktiga i det krig som BoBi skapa gentemot oss och bjöd in hela gangbangligan i.

2. Angående gangbang så var det intet klagomål, mer ett konstaterande. Men vi är ju vana vid att bli gangbangade då jag och min laguppställning blivit det samtliga världar vi startat sedan värld 11. VI, som stam, har däremot aldrig gnällt över det. Vi har konstaterat att det är så det ska fortgå emot våran stam tydligen.

3. Rörande mitt ledarskap i tidigare världar har jag klivit ner från sitsen 1 gång, det var i värld 14. I värld 12 tog jag en paus från tw helt och hållet, dock inte av motgångar utan snarare bristen på motivation. Vilket du som spelade i samma stam som mig där borde haft koll på. Återigen, felaktigheter, just gotta love them.

4. Så du menar att DOH! låter en, icke ledningsmedlem, hantera klagomål etc? Det låter som en briljant idé, varför har vi aldrig tänkt så långt.

5. Ja, vi visste att de planerade hoppa på oss då det var det enda självklara valet med deras förhandlingar med andra stammar runt oss för att slippa få ryggen öppen. Och som jag redogjorde för, vi var tvugna för att eliminera adelsbyar för andra parter runt våra byar.

6. Jag har aldrig påvisat att avtalen gällt mellan RageQ och Värsta. Jag påvisade bara hur dessa sades upp och på vilket sätt det gjordes medans stammen FORTFARANDE hette ArBa. Där borde även Sparkz ha full koll på vad som sades, då han och jag var de som höll kontakten kring alliansens frågor och funderingar. Läsglasögon är förstås en nymodighet du aldrig övervägt?
 

DeletedUser

Guest
1 adla från k45 till k54 - mer än 36 timmar - Vi har aldrig försökt de,

100 tals attacker var mot en spelare ingen annan.

Sitter i ledningen men inte som LEDARE, Vet inte vad du anser är EN ledare.

Om du visste att de skulle hoppa på dig varför återigen inte snacka ihop er med några stammar (ni som är så bra på de) istället för att göra de sämsta beslutet i TW's historia.

Ja du säger vad ArBa Sagt, har ingenting med RageQ att göra över huvud taget. ArBa är INTE RageQ hur du än vänder på de.

Ja kanske inte har hört talas som nymodigheter som läsglasögon. Men ditt letande efter det samma måste vara frusterande dessa år så då kan du informera mig när du hittar var de kan köpas.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket roligt att se folk skriva här,

Vill börja med att säga till er som säger att DOH! ska hämnas, ehm faktiskt var det vår förra ledare som gjorde fel med att låta oss adla samt rekrytera spelare i k44.[/QUOTE

Hahahahaha!!! Du är ju bra go i huvet! Försvinn till den håla du kom ifrån!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp