R.S.R/3DUDES enad flag emot menlösheten

DeletedUser

Guest
Kallas tillit och förtroende inget annat

Yeesss, något som ni inte gjort ett skit för att förtjäna, däremot så har ni pysslat med en massa annan skit för att förtjäna motsatsen.


hur många var uppdeffade???

Ni är väl för uppblåsta för att kunnat föreställa er att vi skulle anfalla först :p


snarare så att dessa skulle vara långrens mot ja ni vet ju Vem

Haha....jojo, dra den om snövit också, de flesta byar var fulla och redo att användas, ändå så var alla trupper hemma av nån underlig anledning.....undra vad det kan vara :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Yeesss, något som ni inte gjort ett skit för att förtjäna, däremot så har ni pysslat med en massa annan skit för att förtjäna motsatsen.
Ni är väl för uppblåsta för att kunnat föreställa er att vi skulle anfalla först :p
Haha....jojo, dra den om snövit också, de flesta byar var fulla och redo att användas, ändå så var alla trupper hemma av nån underlig anledning.....undra vad det kan vara :rolleyes:

Kan säga som så här att detta är TW i ett nötskal, misstänksamheten mot varann kommer från just sån skit du beskriver mellan raderna, därför blev jag väldigt imponerad av din beskrivning av era egenskaper inom stammen, tänker så själv, mycket ridderlighet och heder, fått skäll av mina stammedlemmar LOL:) men bara erkänna att jag e naiv därav rekryteringen en andra gång av en av era stammedlemmar tex... Så hur du än vänder på saken så har ni haft vårt fulla förtroende tidigare, men förstår oxå varför du inte får ihop det lojalitet och ordets heder står ju inte direkt i centrum inom Tw och tillräckligt många gånger av svek så blir man ju misstänksam på det normala till slut:)
 

DeletedUser

Guest
Det börjar gå mot OT... har ni personliga anmärkningar mot varandra eller andra saker som måste lösas, så gör ni det via PM tack..

------------------> tillbaka till ämnet!
 

DeletedUser

Guest
Kändes som vi diskuterade orsaken till detta krig, förvisso i filosofiska termer....:)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det börjar gå mot OT... har ni personliga anmärkningar mot varandra eller andra saker som måste lösas, så gör ni det via PM tack..

------------------> tillbaka till ämnet!

nja pajkastning är det väl inte snarare en pågående diskution som går upp och ner i innehållets värde
 

DeletedUser

Guest
Lite uppdaterad statistik:

Side 1:
Tribes: PRP
Players:

Side 2:
Tribes: R.S.R
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 15
Skillnad: 15

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 123,661
Skillnad: 123,661

chart
 

DeletedUser

Guest
Grattis R.S.R Dan e slut nu kommer natten DärSolenAldrigLyser och har ni tålamodet????? Alla har en kvarts tid i rampljuset, min har varit vem stiger fram härnäst???
 

DeletedUser

Guest
Heh naa jag är inge vidare igentligen men tycker att det är kul o experimentera (när man borde speal tw =P)
Google docs har fått en massa intressanta funktioner på senaste så gjorde det faktiskt i google spreadsheet. Går numera att hämta data automatiskt från nätet ner i ett document så dessa info kommer från twstats... sedan kan man lägga upp en bildadress på te.x. ett diagram som uppdateras automatiskt. Rätt najs faktiskt och grymt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
np

I ett google spreadsheet skriv in detta i en cell för att hämta automatiskt all data från te.x PRP vs R.S.R:

=importHtml("http://www.twstats.se/sv11/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=2144&pn=-1&type=all&enemy=2491&min=&max=","table",7)
 

Zinad

New Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte om LOLSvamp är dement men man kan väl linka dem riktiga statsen???

Du tycks glömma att P.R.P krigar mot fler än er och man prioriterar kanske lite?

Senaste 48 timmarna!

Side 1:
Tribes: R.S.R Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: PRP
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 16
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,133
Sida 2: 129,226
Skillnad: 110,093

chart




Förra veckan!

Side 1:
Tribes: R.S.R Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: PRP
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 24
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 151,262
Sida 2: 194,714
Skillnad: 43,452

chart



Vet att det inte ser lika imponerande ut längre LOLSvamp men håll dig till verkligheten och inte din fantasivärld
 
Senast ändrad:

Zinad

New Member
Reaktionspoäng
0
Vad har BringT med tråden att göra? :confused:


Eftersom att BringT och R.S.R klart samarbetar med tanke på att dem skickade attacker koordinerat med varandra så hör väl dem hemma bland statsen.

Ok förneka att dem inte samarbetar men det är fortfarande ett faktum att PRP krigar mot båda 2 så
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att BringT och R.S.R klart samarbetar med tanke på att dem skickade attacker koordinerat med varandra så hör väl dem hemma bland statsen.

Ok förneka att dem inte samarbetar men det är fortfarande ett faktum att PRP krigar mot båda 2 så

Fast då ska man väl trycka med Älg, booyaa, reb och 30 stammar till... tråden handlar väl om att RSR förklarar krig mot PRP? Eller missförstod jag första inlägget? :(
 

DeletedUser

Guest
Fast då ska man väl trycka med Älg, booyaa, reb och 30 stammar till... tråden handlar väl om att RSR förklarar krig mot PRP? Eller missförstod jag första inlägget? :(

Krigar PRP eller R.S.R med Älg, booyaa, reb och 30 andra stammar. :confused:

Det finns några vassa lirare men det låter maffigt.:rolleyes:
 
Topp