R.S.R/3DUDES enad flag emot menlösheten

DeletedUser

Guest
Krigar PRP eller R.S.R med Älg, booyaa, reb och 30 andra stammar. :confused:

Det finns några vassa lirare men det låter maffigt.:rolleyes:

R.S.R krigar med PRP, PRP krigar med Bringt, Bringt Krigar med Booyaa, Booyaa krigar med TWRML, TWRML krigar med Björn... det bör rimligen vara lika ontopic som att PRP krigar med BringT.
 

DeletedUser

Guest
vet inte om Zinad är lite dement, men jag ser inget om bringt i våran krigsförklaring. Det står att vi anfaller meningslösheten, och vad är meningslöst? Jo prp, vi anfaller prp. Inget om bringt.

Oj vad man snabbt kunde ändra kommentaren om dement..
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att BringT och R.S.R klart samarbetar med tanke på att dem skickade attacker koordinerat med varandra så hör väl dem hemma bland statsen.

Ok förneka att dem inte samarbetar men det är fortfarande ett faktum att PRP krigar mot båda 2 så

spelar ingen roll om dom samarbetar mot er

denna tråden handlar inte om det

ska du tvunget vilja snacka om en översikt av PRP:s krig så starta en ny tråd.
 

DeletedUser

Guest
R.S.R krigar med PRP, PRP krigar med Bringt, Bringt Krigar med Booyaa, Booyaa krigar med TWRML, TWRML krigar med Björn... det bör rimligen vara lika ontopic som att PRP krigar med BringT.

Jepp, man skulle hamna väldigt OT om man skulle börja skriva info om att BringT krigar med Booyaa eller att Booyaa krigar med TWMRL i en tråd som handlar om hur det går för PRP eller R.S.R i ett krig. Enligt mitt förmenande kan man dock ta upp vilka faktorer som kan finnas som påverkar den initiala upptakten åt det ena eller andra hållet för respektive stam. Jag delar din uppfattningom att huruvida TWRML krigar med Björn inte hör till dom faktorerna. Det har du helt rätt i det.

Skulle däremot exempelvis bröderna och systrarna i BringT göra gemensam sak med tex PRP i kriget mot R.S.R som denna tråd avhandlar skulle det så vitt mig ambelangar kunna ha viss bäring. ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: R.S.R
Players:

Side 2:
Tribes: PRP
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 1
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,956
Sida 2: 10,335
Skillnad: 2,379

chart
 

DeletedUser

Guest
Varför har du snott bilden från den grymme björnen Garga1?
 

csserran

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: PRP
Players:

Side 2:
Tribes: R.S.R
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 18
Sida 2: 0
Skillnad: 18

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 71,159
Sida 2: 0
Skillnad: 71,159

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27,343
Sida 2: 0
Skillnad: 27,343

chart
 

DeletedUser

Guest
va men jag ville ju ha motstånd så vi kunde kaxa lite i efterhand

Sen kan du ju flytta diagonalt över till andra sidan världen så du ligger inom avstånd för dem att ens kunna skicka adlar.
Alternativt kan du fortsätta snacka massa skit i forumet och skämma ut hela din stam
 

DeletedUser

Guest
aa du sistevikingen du kanske ska släppa barbarerna, för dom gör ju tydligen dåligt med motstånd :(

Han adlar med huvudet för den stam han spelar med, dvs under order alla som har åsikter kring detta kan sända mig ett pm ingame skall jag gladeligen besvara det där, spelaren tillhör kollektivet dvs. stammen och spelar därefter......Ferdinand i PRP leker nämligen med dom andrar tjurarna, under samma målsättning där stammen är nummer 1 i värdegrund....
 
Topp