R.S.R/3DUDES enad flag emot menlösheten

DeletedUser

Guest
Han adlar med huvudet för den stam han spelar med, dvs under order alla som har åsikter kring detta kan sända mig ett pm ingame skall jag gladeligen besvara det där, spelaren tillhör kollektivet dvs. stammen och spelar därefter......Ferdinand i PRP leker nämligen med dom andrar tjurarna, under samma målsättning där stammen är nummer 1 i värdegrund....

om det nu ska vara "en för alla, alla för en" när det gäller tjapian (eller hur fan det stavas)

så är din stam är den mest uttskrattade i tw historia
 

DeletedUser

Guest
om det nu ska vara "en för alla, alla för en" när det gäller tjapian (eller hur fan det stavas)

så är din stam är den mest uttskrattade i tw historia

Möjligt men som sagt skicka du ett pm ingame kan vi ta den mer taktiska delen via pm, och skönt att han skapar så mycket nöje för andra ju, det är väl därför vi spelar eller..... Som gnaget ungfär laget som folk älskar att hata, men alla har mycket nöje av att de deltar:)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Sen kan du ju flytta diagonalt över till andra sidan världen så du ligger inom avstånd för dem att ens kunna skicka adlar.
Alternativt kan du fortsätta snacka massa skit i forumet och skämma ut hela din stam

1 jag har plockat byar men inte från mitt egna.
2 du pratar mer skit här en vad jag gör
3 jag går inte längre under namnet taipan9
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
En sak som vore intressant att få svar på sistervikingen då du är medlem i PRP, det är detta... sistevikingen: har sina fördelar att vara kö ibland
sistevikingen: specielt hos sin riktiga stam.

Trodde PRP var din stam... men det var tydligen fel eller kör du multikonto för att spionera på ett håll?
 

DeletedUser

Guest
Jag sa inte att jag inte förstår hur du tänker, men du förstår inte vad du själv sa. Det är helt enkelt helt ologiskt. Det betyder dock inte att det är fel. Jag menar, Chewbacca Defense.

My final comment... Doften av en dålig förlorare som slänger ur sig bittra kommentarer - behöver väl nödvändigtvis inte ha något som helst att göra med att denne dålige förlorare har lidit förluster mot just PRP. Tänk efter före nästa gång innan du ger lektioner i praktisk filosofi
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
My final comment... Doften av en dålig förlorare som slänger ur sig bittra kommentarer - behöver väl nödvändigtvis inte ha något som helst att göra med att denne dålige förlorare har lidit förluster mot just PRP. Tänk efter före nästa gång innan du ger lektioner i praktisk filosofi

Fast att det luktar dålig förlorare var ju för att Jixard drog till en liten pik gentemot Taipan och PRP. Alltså, var det menat mot Taipan och PRP, inte mot vem som helst? Om Jixard nu inte förlorat någonting mot PRP, så betyder det alltså att..? Yes exakt, det luktar inte dålig förlorare här. Jixard är en kille med hög moral som däremot känner av att PRP är känsliga för lite pikar på forumet, han driver alltså med dig och din stam (förmodar jag).

Det är också ologiskt att du känner lukten av dålig förlorare om han inte lämnar bittra kommentarer om din stam för att han förlorat. Varför..? Jo för att han inte förlorat. Då beror alltså kommentarerna på något annat än en förlust.

Hänger du med eller har du gett dig in på något du verkligen inte förstår egentligen?
 

DeletedUser

Guest
Fast att det luktar dålig förlorare var ju för att Jixard drog till en liten pik gentemot Taipan och PRP. Alltså, var det menat mot Taipan och PRP, inte mot vem som helst? Om Jixard nu inte förlorat någonting mot PRP, så betyder det alltså att..? Yes exakt, det luktar inte dålig förlorare här. Jixard är en kille med hög moral som däremot känner av att PRP är känsliga för lite pikar på forumet, han driver alltså med dig och din stam (förmodar jag).

Det är också ologiskt att du känner lukten av dålig förlorare om han inte lämnar bittra kommentarer om din stam för att han förlorat. Varför..? Jo för att han inte förlorat. Då beror alltså kommentarerna på något annat än en förlust.

Hänger du med eller har du gett dig in på något du verkligen inte förstår egentligen?
Jag kommenterade att det luktade dålig förlorare.... Jag kan ha fel... men om du inte vet vad logik är så kanske du inte behöver snärja in dig i irrelevanta kringresonemang för att försöka bevisa att påståendet är ologiskt..... Fakta är mitt enkla påstående.. Fel eller rätt men inte ologiskt.. Jag begär inte att du ska förstå vännen :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Chill V, södertälje var extremt ologisk i v10 forumet också :p

Haha ja jag ger upp.

Jag kommenterade att det luktade dålig förlorare.... Jag kan ha fel... men om du inte vet vad logik är så kanske du inte behöver snärja in dig i irrelevanta kringresonemang för att försöka bevisa att påståendet är ologiskt..... Fakta är mitt enkla påstående.. Fel eller rätt men inte ologiskt.. Jag begär inte att du ska förstå vännen :)

Öh, jag ger upp. Googla efter ett Stenmark-citat så hittar du ett passande för den här diskussionen.
 

DeletedUser

Guest
lite kul att varje gång någon börjar tjaffsa på forumet så ändras snabbt deras sätt att skriva till att skriva så avancerat dom bara kan (hoppas alla förstår vad jag menar;) )
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ju bättre man formulerar sig desto lättare är det att förklara precis vad det är man menar. Det är inte alls konstigt egentligen.
Du lär ju ha lagt märke till ett antal personer på forumet som försökt vinna diskussioner men förlorat och gett upp för att de inte klarat av att formulera sig bra nog. Så yeah, ganska logisk förklaring till varför svenskan förbättras nämnvärt vid verbala duster. (;))
 

DeletedUser

Guest
My final comment... Doften av en dålig förlorare som slänger ur sig bittra kommentarer - behöver väl nödvändigtvis inte ha något som helst att göra med att denne dålige förlorare har lidit förluster mot just PRP. Tänk efter före nästa gång innan du ger lektioner i praktisk filosofi

har jag förlorat mot prp?

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

de enda som kan fjäska dom har gjort potatismos av mig är twrml
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
lite kul att varje gång någon börjar tjaffsa på forumet så ändras snabbt deras sätt att skriva till att skriva så avancerat dom bara kan (hoppas alla förstår vad jag menar;) )

I dig bro ,
men när översittare är i farten så tvingas man ju ta i med hårdhandskarna :D
 

DeletedUser

Guest
Anfall varann o bevisa vem som e bäst istället för att sitta o tjuta här




Fast ni får vänta nån vecka, måste hjälpa vodka med disken först :)
 
Topp