R.S.R/3DUDES enad flag emot menlösheten

DeletedUser

Guest
Shit......looks like we have something on the insurgance scan igen, some strange planet, heck if i can pronounce it, sounds lika some putang fandango liberal bullshit to me, could be something like "Plupps Repulsive Panties" i guess........god dammit, that sounds like a terrorplot to overthrow the blessed homeland.......well i say we take no chances with this one, you know the drill boys, let´s kill´em good.


ALIEN INSURGANTS.............PREPARE TO DIE!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
NI bad om det, spelade era kort dåligt och framför allt var riktigt irriterande. Låt oss nu se om svärden är så skarpa som ni vill påstå att de är.

PRP, Lets fight.

Brädet är uppställt och jag har börjat spela ut mina kort, tro mig när jag säger att det finns fler.

Knack knack =)
 

DeletedUser

Guest
incomings from a retard nation.. hmm lets finish the coffee first... but sir they may harm us!
no worries boy... these guys are retards and retards worry only retards
 

DeletedUser

Guest
YAY :D - Detta kommer bli roligt att följa. Får väll "heja" på RSR då dom verkar mycket roligare och verkar ha lite stake i sig , Men PRP lär nog vinna ifall inte fler stammar slutar upp sig bakom RSR.
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket krig nu, bara Asynja på topp 5 som inte krigar ^^

Side 1:
Tribes: E=mc²
Players:

Side 2:
Tribes: Asynja
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 15
Skillnad: 15

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 74,109
Skillnad: 74,109

chart
 

DeletedUser

Guest
YAY :D - Detta kommer bli roligt att följa. Får väll "heja" på RSR då dom verkar mycket roligare och verkar ha lite stake i sig , Men PRP lär nog vinna ifall inte fler stammar slutar upp sig bakom RSR.

Dom samordnar ju redan attacker med BringT :Dså dom e väl redan på internadlingslistan på framtida byar:rolleyes:
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Kaffesump, skulle du kunna vara vänlig att även översätta din krigsförklaring till svenska, så att alla förstår :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker dock en sak är ganska intressant, PRP vill vinkla det som att vi backstabbat dem genom det här vilket som är ganska intressant. Var det inte just PRP som anföll oss i 3DUDES för bara någon vecka sedan? Sånt kan man inte ta, vi besvarar elden helt enkelt =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tycker dock en sak är ganska intressant, PRP vill vinkla det som att vi backstabbat dem genom det här vilket som är ganska intressant. Var det inte just PRP som anföll oss i 3DUDES för bara någon vecka sedan? Sånt kan man inte ta, vi besvarar elden helt enkelt =)

Om du vaknar någon gång är du med i en ny stam, som vid tidigare samtal bestämt hävdade en annan inställning än den som vanligtvis finns på Tw och jag är naiv och litar på äldre människor, men man kan aldrig sluta förundras över sin egen disillusionerade inställning till ett socialt spel, denna insikt är dyrköpt men värdefull för framtiden,,,,
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Grattis du har äntligen lärt dig en regel du borde lärt dig första spelveckan på tribalwars, hatten av.

Som man bäddar får man ligga, Du spelade korten så de hamnade exakt såhär. DU drog igång kriget och satte starten för ett händelserikt krig med flera överraskningar. Om PRP faller vill jag tacka Dig, hade Du inte spelat korten så dåligt hade förutsättningarna varit mycket sämre just nu. Hade Du inte vart så trångsynt hade vi inte ens varit fientliga emot prp.

Ska kanske visserligen inte säga att det är dåligt parti schack Du satt upp, det återstår ju och se ifall Ni lyckas ta hem kriget. Men säger bara att det är just Du och ingen annan som satt er i den sits ni är i. Som man bäddar får man ligga.
 

DeletedUser

Guest
Om du vaknar någon gång är du med i en ny stam, som vid tidigare samtal bestämt hävdade en annan inställning än den som vanligtvis finns på Tw och jag är naiv och litar på äldre människor, men man kan aldrig sluta förundras över sin egen disillusionerade inställning till ett socialt spel, denna insikt är dyrköpt men värdefull för framtiden,,,,

Vi har väl aldrig lovat er nånting, har tackat nej till era erbjudanden varenda gång, så hur skulle vi kunna backstabba er? :p

Däremot så har jag klart och tydligt sagt till Hlarsson en gång förrut att om ni fortsatte att adla i vårt område så smäller det, sedan dess så har du adlat två byar, så skyll dig själv :p
 

DeletedUser

Guest
Grattis du har äntligen lärt dig en regel du borde lärt dig första spelveckan på tribalwars, hatten av.

Som man bäddar får man ligga, Du spelade korten så de hamnade exakt såhär. DU drog igång kriget och satte starten för ett händelserikt krig med flera överraskningar. Om PRP faller vill jag tacka Dig, hade Du inte spelat korten så dåligt hade förutsättningarna varit mycket sämre just nu. Hade Du inte vart så trångsynt hade vi inte ens varit fientliga emot prp.

Ska kanske visserligen inte säga att det är dåligt parti schack Du satt upp, det återstår ju och se ifall Ni lyckas ta hem kriget. Men säger bara att det är just Du och ingen annan som satt er i den sits ni är i. Som man bäddar får man ligga.

Du vet vad jag anser om att spela på dubbla sidor min käre Abel så bara löjligt att hålla på att dölja detta.....
 

DeletedUser

Guest
Kaffe ingen mening att försöka berätta någonting direkt, han antingen läser eller förstår inte vad vi skriver.

stats kanske, förresten. Knappt någon mening att lägga upp då ingenting har landat än in prinsip men det måste ju börja någonstans...

Side 1:
Tribes: PRP
Players:

Side 2:
Tribes: R.S.R
Players:



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 4
Skillnad: 4

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 36,742
Skillnad: 36,742

chart
 
Topp