R.S.R/3DUDES enad flag emot menlösheten

DeletedUser

Guest
Kära zinad, jag var i PRP för några timmar sen tills jag gick över till r.s.r. Kan säga att PRP INTE har eller haft någon form utav allians med r.s.r. Jag förstår att de skäms och skyller på "backstabb" men så är inte fallet här.

Kära Nyp Nyp.. Vet du vad "backstabb" betyder? ... Engelska, och innebörden är "stick i ryggen".. Skippa ev avtal och sånt.. Innebörden är just den.. Ett angrepp när den andre har ryggen mot dig för att vara uppmärkam på ngt annat.... Ingår i spelet och dom som vill lira det på det sättet har all laglig rätt här... Att slå sig på bröstet för att hugget inte träffade tomma luften är lite patetiskt bara.... Engagemanget i stammen lär ni bli varse "Kära" Nyp Nyp ( sicken löjlig start på ett inlägg ;)
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå inte språkets man.?
När du skriver så, märks det att du själv tror du e vass i käften.
Men sanningen är att du är en fjant som försöker spela smart genom att använda ord du egentligen inte behärskar.
Sannolikheten för att du har en google-flik öppnad sidan om denna för att kolla upp svåra ord är fetare än mor din.
Some pepole talk the talk. others prefer to walk the walk.

Södertälje
Antal adlade fiendebyar: 0
 

csserran

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå inte språkets man.?
När du skriver så, märks det att du själv tror du e vass i käften.
Men sanningen är att du är en fjant som försöker spela smart genom att använda ord du egentligen inte behärskar.
Sannolikheten för att du har en google-flik öppnad sidan om denna för att kolla upp svåra ord är fetare än mor din.
Some pepole talk the talk. others prefer to walk the walk.

Södertälje
Antal adlade fiendebyar: 0

Woow Hacka på ngns morsa är lågt
 

DeletedUser

Guest
Vadå inte språkets man.?
När du skriver så, märks det att du själv tror du e vass i käften.
Men sanningen är att du är en fjant som försöker spela smart genom att använda ord du egentligen inte behärskar.
Sannolikheten för att du har en google-flik öppnad sidan om denna för att kolla upp svåra ord är fetare än mor din.
Some pepole talk the talk. others prefer to walk the walk.

Södertälje
Antal adlade fiendebyar: 0

Nu är du rent ohyfsad... och f.ö är sannolikheten stor att jag är är bättre bildad än far din lille vän :)
Om du spelat TW ngn g förut så vet du att positionen av ens byar påverkar vilken roll man tar i en stam
.. Du får komma lite närmre lille vän..
 

DeletedUser

Guest
Denna delen får admin gärna plocka bort... Ber om ursäkt för att jag lät mig dras ned på denna låga nivå...

Wohoo! Först säger du att du är smartare (jag vet att bildad och smart inte är samma sak men det är inte lika snyggt retoriskt att använda samma ord och jag är trött) än hans pappa och sen kan du inte ens räkna ut vad "editera" betyder.

This is fun though, sluta inte.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
The bear made my day ^^

Vet inte hurvida bildat det är att hacka på en grammatik som inte är felaktig heller. Ser visserligen ingen anledning att klaga på någonting utanför tw för den delen..

Lets keep to the topic, shall we?

Side 1:
Tribes: PRP
Players:

Side 2:
Tribes: R.S.R
Players:

Timeframe: 03/07/2010 00:00:00till05/07/2010 03:02:57

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 29
Sida 2: 16
Skillnad: 13

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 14
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 150,173
Sida 2: 132,358
Skillnad: 17,815

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 115,617
Skillnad: 115,617

chart
 

DeletedUser

Guest
Wohoo! Först säger du att du är smartare (jag vet att bildad och smart inte är samma sak men det är inte lika snyggt retoriskt att använda samma ord och jag är trött) än hans pappa och sen kan du inte ens räkna ut vad "editera" betyder.

This is fun though, sluta inte.

Du tror inte jag hade ett syfte med att inte editera själv....?
 

DeletedUser

Guest
Du tror inte jag hade ett syfte med att inte editera själv....?

Jag kan inte hitta ett vettigt skäl till det, nej. Det ser bara allmänt IQ-befriat ut. Men vem vet vilka genialiska tankegångar som fick dig att göra så, kan ligga mycket där bakom, det förstår ju jag.
 

DeletedUser

Guest
Hehe... bra talat... kul kille.. orkar inte ens förklara, men det är klart att om jag plockat bort själv så hade det ju försvunnit ;)
 
Topp