R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
Missa du mitt inlägg? :D...aja baja...inte hoppa över inlägg...kolla här då...kommer reprisen
AZQ2
Medlem


Reg.datum: May 2008 #136 Idag, 18:27 Topp
´Halloj...tråden dog visst utan mig ...bäst jag skriver igen...vad har hänt under tiden i kriget...hmmm, jo Zeleene körde 17 off byar in i min ena by och 7 till är påväg och ska tuggas ner

Bra jobbat Zeleene ..fortsätt mata på ....jag är hungrig ...mums mums...

Så nu har Ni lite och debbattera igen....varsegoda

Mvh Ann

Vi krigar men..inte lätt för stackars -=AT=-....måste smyga in spioner i vår stam för att plocka oss....konstigt eg. när de är så stora att de måste tillgripa spioner för att klara av att kriga :rolleyes:...tre av mina vänner erbjöds kontobyten av -=AT=-....stackars -=AT=-....så rädda att förlora :p...jaja :p...Kännetecken för -=AT=- att tillgripa spioner för att klara av att kriga, genomgående för alla krig de gör, stackars stackars -=AT=-, klarar inte sig utan......kanske ska byta namn :p...nått fyndigt kanske ...vad sägs om;...Vi Klarar Inga Krig Utan Planta In Spioner....tusan det blev för långt stamnamn....tar bort Planta In ...så kan förkortningen bli :

....-=VKIKUS=-.....Vi Klarar Inga Krig Utan SPIONER....!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
17 offs gick in i muren för AT. Men kriget kommer de vinna ;) de må ta 2 månader, men vinna...de kommer dem.
 

DeletedUser

Guest
Vi får väl se...inget är givet förräns det är över...allt kan hända :p...

De kan tröttna, de kan ge upp...de kan få så många som slutar hos dom att de inte orkar sitta Kö åt alla...osv...allt kan hända vännen...det är inte över förräns det är över...vi ser, du kan få rätt....du kan få fel < ---> ;)

Mvh Ann
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
AZ, då stiger ja in o hjälper till med kö, är rätt tålig vettu. ;) allt för att få kriga lite mer ;)
 

DeletedUser

Guest
Amfeta...visste jag inte att man gjorde: ...vet du tydligen? ...men när man är irriterrad kanske man gnisslar tänder...kanske...du får tolka det hur du vill, jag tolkar det på mitt sätt

Sedan Amfeta så sparkar jag inte nedåt utan uppåt till skillnad från dig! :D

Var inte så sur Amfeta...:p Är du Sur för att jag lyckas mangla 24 offbyar för Zeleene på min by...Tål du inte det?!!!.....???? eller är du sur för att jag inte ger mig, ger upp/slutar spela/skriva här..???!

Det kommer jag aldrig göra, ledsen om jag gör dig och alla andra besvikna som tror det...jag kör på men utan att fuska som Ni gör...finns ju ingen anledning för ER att planta in Era spioner hos oss...klarar Ni inte av att kriga utan dom???!

Det ser jag som en STOR SVAGHET för Era stammar! Ni krigar mot en mindre stam! och behöver Spioner?!!! Vilken styrka visar ni med det?

Jag ser bara att Ni är SVAGA...och Vi är STARKA som finns kvar trots Era tillgrepp och fusk/spioner...Minus i tablån för ER :D ;)...

ANN
 

DeletedUser

Guest
haha

AZQ2, du låter bara mer och mer desperat för varje tråd. Och det där med spioner har vi ju redan gått igenom, du använde du själv av spioner tidigare så jag förstår inte varför du gnäller om det. Men det är bra att du kommer in och skriver lite då och då så vi har nått att skratta åt :)

Fortsätt gärna!
 

DeletedUser

Guest
Statistik för veckan som gått :)

Side 1:
Tribes: ~NoD~
Players:

Side 2:
Tribes: -=AT=-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 55
Sida 2: 140
Skillnad: 85

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 95
Skillnad: 84

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 484,359
Sida 2: 1,397,812
Skillnad: 913,453

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 104,693
Sida 2: 958,699
Skillnad: 854,006

image.php
 

DeletedUser

Guest
hihi

Aj aj, då förstår jag verkligen att AZQ2 börjar bli desperat. Ser inte vidare ljust ut.
 

DeletedUser

Guest
Jo att tappa 800k poäng på en vecka till en stam är ju inte roligt. sSedan är jag förvånad över att AT kan ta så mycket byar utan att föra mycket väsen om sig och även om dom verkar vara hyfsat inaktiva. Kommer det gå med fler spelare när dom hämtar hem sina spioner från olika håll? :confused:
 

DeletedUser

Guest
samma visa om igen...Ni kan aldrig glädjas och ge credit åt fiende sidan när det går bra för oss...Ni måste alltid stampa och ha ER som vanligt...saknar charm från Er gossar?...


Finns ju trevliga spelare här också som tur är som uppväger all skit Ni kommer med...ni bara neggar som vanligt...och Nephin...den spion du talar om fanns inte..sorry...

Men Ni ..Ni byter konton med spelare...för att kunna se rakt in i deras stammar...Det kallar jag DESPERAT om något ;).


Desperat kommer jag aldrig att bli, jag bara fightas på till skillnad från Er som Fuskar på...så nu lämnar jag tråden igen så Ni kan gaffla bäst Ni vill EN TID...

Kommer in igen när Ni tjabbat klart om några dagar/VECKOR?
Ska sätta fart på er då igen så Ni inte slöar till ....räcker ju med ett litet inlägg så surrar NI igång igen likt ett getingbo...eller en hönsfarm ..;):D:)..KACKEL KACKEL

Hej så länge mina FORUMSHÖNS :p ...ses snart igen...kackla på så länge..

Ann
 

DeletedUser

Guest
Jo men ni har ju också krigat bra Ann, ifall jag förstått ditt namn rätt. 11 tagna byar är bra gjort. Fortsätt jobba med försvaret också, AT ligger ju 1a i OBa rankningen vilket tyder på att ni gjort ett bra jobb och dödat en hel del trupper. :)
 

DeletedUser

Guest
Var inte så sur Amfeta...:p Är du Sur för att jag lyckas mangla 24 offbyar för Zeleene på min by...Tål du inte det?!!!.....???? eller är du sur för att jag inte ger mig, ger upp/slutar spela/skriva här..???!
ANN

Där fick du mig, jag blir verkligen sur och ledsen för att du inte ger upp, särskilt sur blev jag för det där med Zeleenes offbyar, fyfan det tog rakt i hjärtat asså.

R.I.P Zeleenes 24 offbyar =(
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
haha jag bara sitter här och skrattar åt allt dumt den tjejen skriver :rolleyes:
att hon inte förstår själv hur pinsam hon själv är, det är det som är det roligaste :D
 

DeletedUser

Guest
fniss

Hon har alltid varit sådär så jag är ganska van :)

AZQ2, du kan säga vad du vill. Jag såg med egna ögon saker som blivit urklippt ur vårat forum och in i ert, tro det eller ej men jag hade en spion hos er också innan mela började hjälpa mig. *fniss*
 

DeletedUser

Guest
Sen kan jag nämna att 3 pers bestämde sig för att att skicka mail till mig och fråga om vi behövde en spion. 2 st hoppades på att inte bli adlade och en orkade inte bry sig, motiverade det med att h*n tyckte stammen sög anyway. R-goth ftw. Varken avvisade eller accepterade dom, lät det bara vara.

Sen har jag faktiskt inget bevis för detta, ingen behöver tro på det, men det var vad som hände.
 

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
Gratis byar:D

Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: ~NoD~
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 75
Sida 2: 41
Skillnad: 34

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 2
Skillnad: 21

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 767,988
Sida 2: 396,592
Skillnad: 371,396

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 226,557
Sida 2: 19,203
Skillnad: 207,354

image.php
 

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
KOM IGEN NU NoD




Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: ~NoD~
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 61
Sida 2: 28
Skillnad: 33

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 4
Skillnad: 22

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 607,642
Sida 2: 263,723
Skillnad: 343,919

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 255,464
Sida 2: 38,432
Skillnad: 217,032

image.php
 
Topp