R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
Ni andra är bara fähundar och för ynkliga som inte kan starta era egna krig...feghet kallas det

Ni kommer ingen vart i de inlägg som kommer efter mina utan står opch stampar på samma ställe, likt vinpressare för i tiden eller som de fortfarande gör på vissa platser i världen, fast de gör ju nån nytta.

Bara jag som tycker att detta passar in på R-GOTH/AZQ2? :confused:

Men Ni blir inte bättre så är det, därmed lämnar jag tråden för denna gång, var trevligt att få göra ett nytt inlägg, men Ni har inte förbättrat eller utvecklat era hjärnor sen sist, var ju inte väntat i heller så klart

Det var ju något nytt. Detta har du skrivit hyfsat många gånger redan. Skulle nog vilja påstå att din hjärna inte har utvecklats då du är lika korkad och naiv som förr, du tror att bara för att du klagar på forumet ändras allt till så du vill ha det.
 

DeletedUser

Guest
hihi

Jag satte en block på henne ingame, man orkar inte med samma dravel om och om igen. Tycker nästan lite synd om henne för det verkar som om hon tar allt personligt i detta spel. Vägrar inse att hon gjort fel och nu får betala för det. Men men, det är väl bara att dra i sista spiken i kistlocket så blir vi av med den där stammen :)
 

DeletedUser

Guest
hihi

Tagit 33 byar av NoD (fd. r-goth) senaste 3-4 dagarna *skjuter slangbella på getingboet*
 

DeletedUser

Guest
Ja 33 byar är många, som jag förstår det som är det WAR som har raserat byarna och du sedan adlat.
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Ja 33 byar är många, som jag förstår det som är det WAR som har raserat byarna och du sedan adlat.

WAR har inte gjort något typ... dom har varit i utkanten på ett par av mina byar och tagit några, men sedan så har dom dragit sig tillbaka.
Nephin har själv dödat de flesta trupper där vilket är imponerande... trodde du skulle ha mycket mindre trupper med tanke på kriget med V.V.V :)
 

DeletedUser

Guest
Wimmel: Jag trodde att det inte skulle vara några trupper kvar men jag har rensat alla byar jag tagit. Känns ju bättre det i alla fall så blir det lite sport av det hela :)
 

DeletedUser

Guest
Jag satte en block på henne ingame, man orkar inte med samma dravel om och om igen. Tycker nästan lite synd om henne för det verkar som om hon tar allt personligt i detta spel. Vägrar inse att hon gjort fel och nu får betala för det. Men men, det är väl bara att dra i sista spiken i kistlocket så blir vi av med den där stammen

Rätt svårt nephin, när vi blivit attackerade från alla håll och kanter...Tycker vi stått på oss rätt bra i alla fall trots Ni jobbat på vår stam...Vi står emot och tar byar liksom Ni...sluta slå dig för bröstet skrytmåns, ofta blir det fallet för en själv...

Blocka du mig gärna ;)..."skrattar gott"...Det är ju du Nephin som söker upp mig via mail var gång ;)....Varför gör du så?...om du nu inte vill prata med mig, verkar idiotiskt...Det är jag som tycker du är jobbig med allt ditt skytande, högdragen typ...så nu blockar jag dig på nytt igen gubben, så får du skärpa till dig...snällhet är inte din styrka, bara smädelse och kränkande ord/mail...Men du kanske skärper till dig en dag ...

Mvh ;) Ann
 

DeletedUser

Guest
Visst, Nephin är lite "högdragen" ibland - men det med rätta enligt mig.

Där emot måste jag hålla med många andra, du tar samma story igen och igen och igen. Fair play in my ass. Ni körde fan inte fair play emot oss tidigt i värld 4:a.

Edit: Det jag egentligen ville ha sagt är att sluta whina om en massa fairplay. Något sådant finns inte i tribalwars, eller i vilket fall som helst mycket sällan. Du kommer inte komma någonstans med gnäll om det där. Kriga och ha roligt, om du tycker du blir gangbangad - skyll dig själv. Det var du som satte dig i den situationen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
så nu blockar jag dig på nytt igen gubben, så får du skärpa till dig...snällhet är inte din styrka, bara smädelse och kränkande ord/mail...Men du kanske skärper till dig en dag ...

Mvh ;) Ann

Ann, du säger att nephins styrka är inte snällhet?
Har du ens tänkt på allt du har sagt i denna tråd?

ett exempel är ju bara dessa två inlägg :

"Ni andra är bara fähundar och för ynkliga som inte kan starta era egna krig...feghet kallas det

Ni kommer ingen vart i de inlägg som kommer efter mina utan står opch stampar på samma ställe, likt vinpressare för i tiden eller som de fortfarande gör på vissa platser i världen, fast de gör ju nån nytta."


"Men Ni blir inte bättre så är det, därmed lämnar jag tråden för denna gång, var trevligt att få göra ett nytt inlägg, men Ni har inte förbättrat eller utvecklat era hjärnor sen sist, var ju inte väntat i heller så klart"

Hoppas verkligen inte du menar att snällhet är din styrka.

Detta är bara ett spel, fattar inte varför man måste förolämpa varandra och starta sånt onödigt tjafs? hör inte det till lågstadiet?

varför inte bara kriga och ha kul?
 

DeletedUser

Guest
Godhet och snällhet är min styrka mot mina vänner och de som förtjänar det, och jag kämpar för att Ni ska kriga mer "rätt"...varför hoppa på oss när Ni kan starta Era egna krig, detta har jag sagt om och om igen genom tråden...så behöver eg. inte påpekas...

Sedan kan jag hålla med om att vissa bitar haft väldigt låg nivå i denna tråd...grabbarna har lagt ribban, men visst var ju inte så snällt sagt av mig eller trevligt, men bemött på samma sätt som de bemött mig, men att gangbanga är heller inte trevligt och visar på ingen styrka hos dom som hoppar på oss så här, kunde ju väntat så vi kunde gett var och en en match...kan ju inte vara roligt att inte få full styrka och belastning mot sig----> Det är väl det man vill ha eller?...Ni vill fegspela?...som jag kallar det...asäta som hyenorna gör ;)/gratis äta => snyltare => belastare ...nu var jag inte snäll igen...men bättre ;)
 

DeletedUser

Guest
varför skriver du i den här tråden ann? du har ju sagt att du skrivit ditt sista inlägg 1000gånger:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Godhet och snällhet är min styrka mot mina vänner och de som förtjänar det, och jag kämpar för att Ni ska kriga mer "rätt"...varför hoppa på oss när Ni kan starta Era egna krig, detta har jag sagt om och om igen genom tråden...så behöver eg. inte påpekas...

Sedan kan jag hålla med om att vissa bitar haft väldigt låg nivå i denna tråd...grabbarna har lagt ribban, men visst var ju inte så snällt sagt av mig eller trevligt, men bemött på samma sätt som de bemött mig, men att gangbanga är heller inte trevligt och visar på ingen styrka hos dom som hoppar på oss så här, kunde ju väntat så vi kunde gett var och en en match...kan ju inte vara roligt att inte få full styrka och belastning mot sig----> Det är väl det man vill ha eller?...Ni vill fegspela?...som jag kallar det...asäta som hyenorna gör ;)/gratis äta => snyltare => belastare ...nu var jag inte snäll igen...men bättre ;)



Okej så du menar att dom la ribban? inte så att du kan stå över den? utan man måste bete sig likadant?

Ang det du sa om ganbanga, Asså fattar fortfarande inte varför alla kallar sånt fegt ? Se det som en ära?! ingen som vågade anfalla själva utan dom väntade tills någon annan fick er i brygga innan dom gick på!
Sen när är krig rättvist?? KRIG ÄR INTE RÄTTVIST!!

Feghet? nae skulle jag inte kalla det sättet dom krigar på, varför inte hjälpas åt att ta bort någon motståndare snabbare genom att jobba på två olika fronter? låter bara smart i mina öron.
Finns många bra exempel i Världshistorien på allianser som har gått ihop för att jobba ner en fiende, som jag sa tidigare se det som en ÄRA istället.
 

DeletedUser

Guest
Omg kan jag sätta punkt på denna diskutionen nu tro? Testar :)

Vad går spelet ut på? Förmodligen ha roligt. Har WAR/Ecalos/AT roligt? Förmodligen ja. Har AZQ2 roligt? Verkar faktiskt inte så.

Spelet heter Tribal Wars (översättning stamkrig right?), man kan ha allierade på spelet, varför? Jo för att sammarbeta. Spelar man fel om man sammarbetar med sina allianser? Enligt Ann ja.

Now to the big finish *trummljud*
En värld skall förr eller senare ta slut right? Till slut ska en stam ha erövrat så mycket så världen kan stängas. Med andra ord måste näst intill alla adlas bort förr eller senare och just nu är det R-GOTHs tur. Hur det går till är egentligen inte relevant, det viktiga är att jag finns kvar till världen stängs :)
 

DeletedUser

Guest
Nu måste jag säga mitt...som Ni hoppar och stampar på mig ...ja jag bjuder på det...varsågoda...nu till sak:

Kan man ha spelarmoral så skulle man kunna ha stam-moral och det hade hjälpt oss mindre stammar när Ni stora stammar går på som Ni gör Nu...krigen hade varit roligare för båda sidor...tycker jag...och säkert fler med mig...tänk om alla vi små sluta i stället....hur kul hade denna världen varit då?...Då hade bara Ni stora varit kvar och suttit och dönickat?...eller gjort vad?...Därför ska stammoral in i spelet också, så blir spelet mer spännande från båda sidor sett..

Sedan kan jag hålla med att tråden sjönk väl lågt, men inte jag som starta och börja denna linje....Ni ser de grova och tråkiga inslag som var i början, då kommenterades det inte och ej heller nu av ER (eller Ni har inte läst tråden från start?),....

Och Amfeta...vad är det för sport som jag sa till dig innan att gå in i krig som andra startat, varför inte välja dina egna krig som jag sa till dig...tycker fortfarande det är fegt av ER att gå i krig med oss när vi startat mot -AT-...Du poängterade att detta krig Ni starta i "bollen" inte var för att stötta Er allierad -At-, men det blev ju så indirekt...

Sammanfattningsvis: TW hade varit mer utmanande för båda sidor sett om stammoral funnits.

Slutligen...spelarmoral...tycker Ni detta är bra "medel" i spelet?

Tycker Ni spelmoral räcker, när en spelare krigas ner av 13-14 andra spelare som har 1.000 000 p / st. eller mer..och den andre har 900 000 p...?

Ann
 

DeletedUser

Guest
Asså det där med stammoral kanske inte är helt fel, ta upp det i "Förslag och Diskussion-tråden" istället?

Och allvarligt nu, du har redan sagt du tycker det var fegt av oss att lägga oss i erat krig och jag har redan svarat varför vi gjorde det. Och vadå välja våra egna krig? Vi valde att gå ut i krig mot er, det var inte AT som bad om hjälp. Vi planerade kriget redan innan ni gick på AT, vad fan ska vi göra då? Ligga och vänta som döda fiskar på att en av er vinner så vi sedan kan gå på resterande spelare?
 

DeletedUser

Guest
Varför gick Ni då ut med att IAPn som Ni sa upp strax innan inte skulle innebära att Ni skulle kriga mot oss :confused:...sedan gjorde Ni tvärt om ändå någon dag senare...

Ni kunde välja En mer likvärdig stam att kriga mot...vi låg redan i krig Amfeta, som döda fiskar behöver Ni ju inte ligga...jag tycker inte detta var försvarbart krig Amfeta...

Ska ta detta till Förslagslådan, stammoral

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
hihi

Det är kul att hon tar upp det PRECIS i det läget hon själv (och hennes stam) blir bortadlad. Sånt här har pågått i alla andra världar inklusive denna från dag ett. Dessutom har ingen direkt fört krig mot r-goth, mer så att man tar en bit av den lilla kakan som bjuds. Hade AT eller WAR gått in i ett fullfrontskrig mot er hade ni varit borta på en dag.

Dags att vakna upp och inse vad spelet går ut på AZQ2. Ni kanske ska ta dessa tankar och förslag med er till värld 5 där ni har valt att köra samma race, när får vi se er gå i krig?

EDIT. Tvungen att lägga till en edit på den här. AZQ2, när du anar att du bara gör bort dig mer och har fått ungefär 99% av forumet emot dig då kanske det är dags att inse sanningen. Ta det som en man (ja jag vet att du är kvinna) och ta av hatten för dom spelare som ni krigat mot och tacka för en bra fight istället för att gnälla. Lär av dina misstag och gör det bättre på nästa värld. Om du i ditt nästa inlägg för en gångs skull kan vara lite hövlig så kanske jag kan fundera på att ta bort din blockering, men bara kanske.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp