R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
Vi fanns i bollen från början och WAR kriga ner NG åt oss

Sedan så är det fegt att gangbanga ...vi har att göra med -At-...det vet NI, att du Amfeta vill påstå att Ni inte är fulltaliga är ingen ursäkt för att kriga på oss nu..Ni kunde väntat om Ni velat...vi är mitt uppe i ett hårt krig och finns ingen anledning att gå på oss då...

Sedan Nephin, inga kommentarer till dig, men du ville tvinga in toppen av vår stam till dig och sedan kriga ner resten...jag och en till vägrade sedan körde Ni på...

Ja jag är kanske jobbig för ER, men det jag efterlyser är lite mer fairplay...men det vill Ni ju inte ge oss/mig....så vi kör på...16 mille mot 70 väldigt svår och tuff situation Ni har...inte lätt..

Fortfarande tycker jag och efterlyser mer moral i spelet...lite fair play mot mindre stammar...skulle finnas en slag moral här med som det finns mellan spelare...då kunde det kanskle bli en match..

Tråkigt det här...

Jättarna har trampat

Ann
 

DeletedUser

Guest
Vi fanns i bollen från början och WAR kriga ner NG åt oss

Sedan så är det fegt att gangbanga ...vi har att göra med -At-...det vet NI, att du Amfeta vill påstå att Ni inte är fulltaliga är ingen ursäkt för att kriga på oss nu..Ni kunde väntat om Ni velat...vi är mitt uppe i ett hårt krig och finns ingen anledning att gå på oss då...

Sedan Nephin, inga kommentarer till dig, men du ville tvinga in toppen av vår stam till dig och sedan kriga ner resten...jag och en till vägrade sedan körde Ni på...

Ja jag är kanske jobbig för ER, men det jag efterlyser är lite mer fairplay...men det vill Ni ju inte ge oss/mig....så vi kör på...16 mille mot 70 väldigt svår och tuff situation Ni har...inte lätt..

Fortfarande tycker jag och efterlyser mer moral i spelet...lite fair play mot mindre stammar...skulle finnas en slag moral här med som det finns mellan spelare...då kunde det kanskle bli en match..

Tråkigt det här...

Jättarna har trampat

Ann


hehe jag har hört att du frågat =Ä=, teuton, borg, chaos, KOTG, DC med flera om de ville hoppa på -=AT=-:D
 

DeletedUser

Guest
jaja hoppa du på mig...Du får kanske sjäv smaka underläge en dag...omvänt...det får Ni alla kanske...


Jag hoppas det kommer en moral mellan stamkrig en dag så att mer rättvisa lägen uppstår...precis som det finns mellan spelare idag

Tack för ER som stått/står bakom mig och till Er som inte vill förstå det brukar bli omvänt en dag

Nu gör jag inte fler inlägg,
Ann
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Fortfarande tycker jag och efterlyser mer moral i spelet...lite fair play mot mindre stammar...skulle finnas en slag moral här med som det finns mellan spelare...då kunde det kanskle bli en match..


Ni är betydligt fler spelare och har mycket mindre i snittpoäng än AT så det där med moralen räknar spelet ut själv ;o)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
R-goth gör va som behövs göra för att överleva. De svåra är bara att få med den första stammen :p

Hehe nu med war som köttar R-goths koloni lär de bli At som tar detta. Ja menar, Rgoth hade överläge ett tag där, men de försvann.
 

DeletedUser

Guest
hump

AZQ2: Så fort du får lite motgångar så lackar du ur. Jag har slagits i underläge mot er sen världen startade.
 

DeletedUser

Guest
Jag ska nu sluta läsa i denna tråd då jag tycker det är trist med folk som istället för att kriga bara klagar vad tror du du vinner på att sitta och gnälla när du har alla emot dig du borde fatta att du borde tagga ner då

Förlorare whinar i forumet vinnare spelar tw eller?
 

DeletedUser

Guest
Nephin Du åkte på stryk sist minns du?...eller glömt ;).....

...Ja jag tycker också tråden är tråkig så mkt trackande från Er...Ni vill inte se det jag ser...bara massa dåliga förklaringar att det är moraliskt försvarbart att kriga på oss...

Vissa är flyktingar, vissa tydligen inte...beror på hur man faller i smaken tydligen ....

Att man efter mer än efter 6-7 månader eller mer, helt plötsligt kan komma på att vissa spelare ska vara flyktingar när man inte jagat dom under hela denna tid rimmar MKT illa....Era Definitioner är riktigt flytande...och saknar begränsningar, riktigt flumsnack ...

Nephin du har alltid hatat mig för att jag inte svek min stam och gick över till dig så du kunde kriga ner dom , samt att jag backa upp CROW ...detta har du aldrig smält...samt att WAR förstörde din stam...

Det jag ogillade starkt med din ledning var att Ni gick åt Mela så hårt bara för att hon kritiserat ER...kritik för man tåla även om man sitter i En ledning...finns väl ingen anledning att kriga ner en persom då

Mela är trevlig och jag backade upp henne då...det klara du heller inte av att hon fick gå med mig...

Du och jag har nog inte samma filosofi eller värme ;)

Mvh Ann
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
För mig är det helt ofattbart att det alltid blir massa snack när ett krig börjar.

Spelet heter Tribal Wars, motståndarstammen vill ha era byar. Svårare än så är det inte. Försvara er och gå till motattack istället för att tjaffsa här.

Fegt är det inte heller, är helt inom ramarna för spelets regler. Väljer man att ha allierade varför inte använda dom för att minimera sina egna förluster?
 

DeletedUser

Guest
R-GOTH fick vara (nästan) ifred pga av mig.

Att du missat att ni varit med och förklarat krig mot Ninjas och hamnade på fiendelistan som följde med i varje merge som Ninjas gjorde kan enbart belastas - ledningen i R-GOTH?

Jag tänker långsiktigt och det tänkandet (och mycket mer) gav er nu krig.
Det kan se ut som rävspel men att skydda ena flanken när vi hade 1k+ fiender i tidigt skede av v4´s start (någon dag efter nybörjarskyddet gick ut förklarade många stammar och spelare krig mot oss i HC/NwA/Ninjas) anser jag bara handlar om att spela spelet med det man blir tilldelad.
Vissa stammar frågade mig rakt ut: Kan inte vi ha IAP med er?
Givetvis får de ha IAP med oss, bara att markera ut oss som IAP så vi slipper anfall - men det betyder inte automatiskt att vi hade IAP tillbaks.
Ordvalet var här det viktiga - bäst hade kanske varit att skriva:
"Kan inte vi ha en ömsesidig IAP mellan våra stammar?"

Dock anser jag att man kan hålla smutskastning borta från tråden och hålla sig till sakliga argument och respekt för sina mot-/medspelare.
 

DeletedUser

Guest
Tycker den här tråden blir lägre och lägre i nivå för varje inlägg som gjorts..ingen mening längre med denna tråd...kan lika bra stängas,...

Flykting är man inte efter 5-6 månader anser jag om man inte jagats under hela denna tid,..man kan ta mig tusan inte komma på...oj han flydde visst från den stammen för 6 månader sedan, vi kanske skulle jaga den spelaren?...nän jäkla gränns och ordning får det vara...

V.V.V fick deffa Nephin annars hade han trillat...?

Sedan gick Nephin emot V.V.V helt plötsligt för han ansåg att de stora inte skulle härska på hela banan och han ville ha lite kul?

Ett Forum är till för att ventilera åsikter i och dessa kan gå emot ER, det får Ni bara acceptera...allt är inte guldbana för ER...alla tycker inte som Er, och framför allt många vågar inte skriva här eller vill inte för det trackas så mkt och hålls för låg nivå på inläggen av vissa...

Så sista inlägget av mig är gjort, nu kan Ni debbattera med er själva och varandra, klappa Er om ryggen och säga fan vad vi är bra :rolleyes:

Ann
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nästan lite kul o se all smutskasstning som skrivs. De är väl endel i krig, propaganda.

Få dina motståndare o se så dåliga ut som möjligt, få dem o se ut som om de anfaller iap/ally oavsett.

Idk, men de funkar ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker den här tråden blir lägre och lägre i nivå för varje inlägg som gjorts..

Tack för att du börjar sänka dig till den nivån du själv inte tycker om.

Jag kom med ett sakligt inlägg och får detta som respons?

Att Ninjas inte jagade alla fiender 24/7 kan bero på att det fanns en lista med 1k+ fiender.
Nog för att Ninjas bestod av bra och duktiga spelare, men så duktiga är vi inte, vi såg våra egna begränsningar och adapterade oss till situationen.
 

DeletedUser

Guest
hihi

Nephin Du åkte på stryk sist minns du?...eller glömt ;).....

...Ja jag tycker också tråden är tråkig så mkt trackande från Er...Ni vill inte se det jag ser...bara massa dåliga förklaringar att det är moraliskt försvarbart att kriga på oss...

Vissa är flyktingar, vissa tydligen inte...beror på hur man faller i smaken tydligen ....

Att man efter mer än efter 6-7 månader eller mer, helt plötsligt kan komma på att vissa spelare ska vara flyktingar när man inte jagat dom under hela denna tid rimmar MKT illa....Era Definitioner är riktigt flytande...och saknar begränsningar, riktigt flumsnack ...

Nephin du har alltid hatat mig för att jag inte svek min stam och gick över till dig så du kunde kriga ner dom , samt att jag backa upp CROW ...detta har du aldrig smält...samt att WAR förstörde din stam...

Det jag ogillade starkt med din ledning var att Ni gick åt Mela så hårt bara för att hon kritiserat ER...kritik för man tåla även om man sitter i En ledning...finns väl ingen anledning att kriga ner en persom då

Mela är trevlig och jag backade upp henne då...det klara du heller inte av att hon fick gå med mig...

Du och jag har nog inte samma filosofi eller värme ;)

Mvh Ann

Men din patetiska, nu tänker jag skriva med rött så du ser vad jag skriver.

1. Jag har plockat byar av r-goth sen världen startade, ni tog tillbaka några av dom. Det är inte vad jag kallar att åka på stryk. Och även om det skulle vara så att jag åkte på pisk så hade jag inte whinat på forumet om det.

2. Hatat dig? HATAT DIG?! Jag har krigat mot ALLA runtomkring mig sen jag började spela här och det borde du om någon veta. Det roliga var att det var en person som började lipa i massa meddelanden till mig när jag anföll och det var du. Att ens tro att det var något personligt är bara otroligt ego, som att jag skulle sitta och personligen förfölja dig? Dina byar låg i anslutning till mina och då tog jag dom. Att du inte bytte till vår stam spelade väl inte någon som helst roll över huvud taget, det var mer för att vara snäll mot dig så du slapp bli adlad.

3. "Backa upp CROW", du ville ha IAP och började whina när jag anföll er och du skrev att du kunde tänka dig gå över till vår stam om vi slutade anfalla. Vi slutade anfalla er och skickade till och med invites och började sen kriga mot CROW. Sen efter en veckas tystad från ditt håll så hoppar r-goth på mig, inte för att jag bryr mig för fem öre för era anfall var pinsamt dåliga men bara så du får faktan rätt.

4 WAR förstörde inte våran stam, dom förklarade krig mot oss i ett strategiskt läge (direkt efter våra krig mot CROW och r-goth) och vi förlorade, big deal?

5. Återigen har du fel. Hon lämnade stammen för HON inte höll med ledningen i deras beslut. Givetvis började vi adla henne eftersom hennes byar låg bra till, varför skulle vi inte?

6. "Mela är trevlig och jag backade upp henne då...det klara du heller inte av att hon fick gå med mig..." Det är ju den bästa kommentaren av alla. Tror du att jag bryr mig ett skit om en spelare med 3 byar går med din stam? Varför skulle det påverka mig ens märkbart. Fast det påverkade mig ändå lite förvånande för hon var spion åt mig i eran stam och gav mig info om era anfall. Hoppas du inte tar det personligt heller ;)

7. Nej AZQ2, vi har inte samma filosofi och värme, den spar jag nämligen till det verkliga livet. Här handlar det om att kriga.

 

DeletedUser

Guest
Ehhm, jo här var det ingen brist på smutskastning iaf:p Lite stats:
Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: R-GOTH
Players: Herman Hedning

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20
Sida 2: 1
Skillnad: 19

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 188,066
Sida 2: 9,938
Skillnad: 178,128

image.php


Kriget tycks inte gå bra för R-GOTH, frågan kanske borde ställas om detta kriget var så välgenomtänkt eller välplanerat?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Oj här var det mö läsning, orkar inte läsa men svarar endast på det sista inlägget....kriget är i sin början o det kommer hända mö på vägen innan vi vinner men kan ju säga detta om våra motståndare som jag nu har krigat mot sen starten, Dvs först i TDA sen bytte jag namn till ARK sen i NOD u numera i R-goth där jag kommer stupa, om inte At ger upp vill säga( vilket de nog gör eller så slutar de bara)....jo jag skulle bara säga att, skickar man ett adelståg på 41timmar på 1 by o lyckas, tycker det säger Allt, men men dåligt inlägg, har tagit första whiskeyn nu o det är ju för lite så:)
 

DeletedUser

Guest
humma

Welsh warlord, det var ingen smutskastning det var bara svar på tal. Gillar inte när folk ljuger i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Jadu nephin... mer än jag som tycker du är jobbig...nämner inga spelare inga namn, men att ändra på historien är du bra på...

Vi hade kunnat knycka fler byar från dig om du nu inte fått hjälp av stammen att deffa dina knäckta byar intill oss...så dåliga på att attackera dig var vi inte...

Men samtidigt finns det brister i detta spel...varför har man spelarmoral och inte stammoral?...

Att kriga mot två stora stammar säger väl allt :D...R-GOTH är Bäst :D...ni vågar ju inte göra omvänt :p...fegspelare...

Hade inte WAR gått in i matchen hade läget varit hårdare i tycket på -At-

Det finns bra spelare i -At-, men det finns riktigt usla spelare också...i ang. att attackera ...har plockat mkt off från ER...slutat räkna hur många off byar som strukit med...

Nästa sak...man kan fråga sig varför -At- med sina miljoner måste planta in en spion i R-GOTH för att klara av att kriga :p...spelaren är kickad nu och textbevis finns...lägger inte ut det här, för då skulle Ni åter igen tjura på mig...Men vill Ni ha det så självklart kan jag dela med mig, inga problem, bara säg till så publicerar jag texten :D

Vad mer, jo samma sak med dig Nephin...kan du förmedla bevis på att detta med Mela förekom, spioneri?...nej tror inte det utan bara ren smutskastning från din sida...

Skulle vara mitt sista inlägg sist, men var tvungen att slå ifrån nu

Ann
 

DeletedUser

Guest
Jadu nephin... mer än jag som tycker du är jobbig...nämner inga spelare inga namn, men att ändra på historien är du bra på...

Vi hade kunnat knycka fler byar från dig om du nu inte fått hjälp av stammen att deffa dina knäckta byar intill oss...så dåliga på att attackera dig var vi inte...

Men samtidigt finns det brister i detta spel...varför har man spelarmoral och inte stammoral?...

Att kriga mot två stora stammar säger väl allt ...R-GOTH är Bäst ...ni vågar ju inte göra omvänt ...fegspelare...

Hade inte WAR gått in i matchen hade läget varit hårdare i tycket på -At-

Det finns bra spelare i -At-, men det finns riktigt usla spelare också...i ang. att attackera ...har plockat mkt off från ER...slutat räkna hur många off byar som strukit med...

Nästa sak...man kan fråga sig varför -At- med sina miljoner måste planta in en spion i R-GOTH för att klara av att kriga :p...spelaren är kickad nu och textbevis finns...lägger inte ut det här, för då skulle Ni åter igen tjura på mig...Men vill Ni ha det så självklart kan jag dela med mig, inga problem, bara säg till så publicerar jag texten :D

Vad mer, jo samma sak med dig Nephin...kan du förmedla bevis på att detta med Mela förekom, spioneri?...nej tror inte det utan bara ren smutskastning från din sida...

Skulle vara mitt sista inlägg sist, men var tvungen att slå ifrån nu

Ann

Tror nog att fler tycker att du är jobbig än Nephin :)

Sen, varför ska det vara stammoral när det redan finns spelarmoral? Tänk dig en stor spelare, i en stor stam, tycker att en liten spelare i liten stam ligger ivägen och vill nobla bort den.
Han har 30% mot spelaren, och hans stam har 30% mot stammen. Då blir det 9% moral han har mot den spelaren. Otroligt lite moral vilket kräver för mycket off för att nobla bort. Ingen vill ju växa sig stor då.
Du ser väl själv att den logiken inte fungerar?

Är inte GOTH en familjestam? Vad klagar ni då på att ni möter 2 stammar? Du kommer bara med samma sak hela tiden. Ser du inte det? Ser du inte att du hela tiden upprepar saker som vi redan besvarat? För att få oss ur balans.

Spioner är en del av spelet. Vilket alla säger hela tiden men du vägrar att lyssna och/eller förstå.
 

DeletedUser

Guest
Är inte GOTH en familjestam? Vad klagar ni då på att ni möter 2 stammar? Du kommer bara med samma sak hela tiden. Ser du inte det? Ser du inte att du hela tiden upprepar saker som vi redan besvarat? För att få oss ur balans.

Spioner är en del av spelet. Vilket alla säger hela tiden men du vägrar att lyssna och/eller förstå.

är du nybörjare i detta spel eller endast dum som lägger denna kommentar??? gör en vild chansning på rent dumhet.
 
Topp