R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
Snacka om personligt påhopp här och kalla mig dum :p
Kan ju i alla fall vårda ditt språk lite... hehe ;)
men jag tror ändå att AT kom och bad om hjälp... men jag får ju tro vad jag vill eftersom det är ett fritt land ;)

Jag ville benämna dig med något värre. Men tyckte att det var för taskigt :p

AZQ2 har alltid snackat skit och kommer alltid att göra det. Hon är den sämsta ledaren/spelaren jag träffat. Hon är sämst på att hålla avtal och går alltid bakom ryggen på folk. Hon är patetisk och allmänt dum. Alla som inte spelar i henne stam vet om detta.
 

DeletedUser

Guest
Jag ville benämna dig med något värre. Men tyckte att det var för taskigt :p

AZQ2 har alltid snackat skit och kommer alltid att göra det. Hon är den sämsta ledaren/spelaren jag träffat. Hon är sämst på att hålla avtal och går alltid bakom ryggen på folk. Hon är patetisk och allmänt dum. Alla som inte spelar i henne stam vet om detta.

Oj, där kom motorsågen fram. Game Over.
 

DeletedUser

Guest
Om du är så stolt att du vågar gå på at med hjälp av kotg så vf drar du ner stämningen genom att klaga hela tiden då istället för att bara vara glad?

Tycker det är dåligt att du klagar när det handlar om 2 mille eller något ni har i bollen detta har egentligen inget med at att göra då vi bara sparkar ut er ur bollen

Så erat krig är ju at vs kotg och r-goth - 2 mille och visst at är lite större men ni visar ju att mer tid lägs på att klaga än att spela så då spelar det ingen roll hur stora at är
 

DeletedUser

Guest
för att få få slut på klagandet innan tråden blir låst så lägger jag upp litte stats

Side 1:
Tribes: WAR
Players:

Side 2:
Tribes: R-GOTH
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 64
Sida 2: 40
Skillnad: 24

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 58
Sida 2: 3
Skillnad: 55

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 625,772
Sida 2: 313,306
Skillnad: 312,466

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 568,327
Sida 2: 20,437
Skillnad: 547,890

image.php
 

DeletedUser

Guest
För en utomstående som läst alla dessa passionerade trådar har remie, här senast, en sammanfattande poäng. Helt klart.
 

deadmaster

New Member
Reaktionspoäng
0
här kommer lite statistik från -=AT=-, har tagit med herman hedning då han hoppade ur r-goth efter att vi rensat alla hans byar och våra adlar vår på väg mot han.

Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: KOTG R-GOTH
Players: Herman Hedning

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 100
Sida 2: 62
Skillnad: 38

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 68
Sida 2: 13
Skillnad: 55

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 964,637
Sida 2: 406,751
Skillnad: 557,886

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 648,832
Sida 2: 121,008
Skillnad: 527,824

image.php
 

DeletedUser

Guest
Mkt att svara på nu, men det mesta har redan blivit sagt

1. Uppträd vänligt och hyffsat i forumet, personliga påhopp visar bara på låg nivå och dåligt försvar av inlägg (gäller Anderapirlo och Svenskatrafo tex)

Skärpning tack, eller Ni njuter av detta?

2. sedan återgien och upprepar inte mer...två giganter på en stam...fegt och finns större stammar att ta WAR...Ni kunde väntat tills vi krigat klart

3. Ni stora vågar aldrig utmana större stammar ;) ?...

4. lägg statestiken över längre tid...Sedan Herman hade kunnat piska Er om han velat, det har han visat innan...men här får Herman själv svara för varför läget är så här...Ni vet att han är en toppspelare av världsklass i TW och finns väl få som slår honom

Tack Herman för att du är min vän, och stöttar mig :p gillar dig mkt det vet du :p

Ni andra får jobba upp Er i moralklass och hövlighet innan jag gillar ER ;)...Ni vet var skåpet ska stå och hur man uppträder hövligt eller?

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
.
AZQ2 har alltid snackat skit och kommer alltid att göra det. Hon är den sämsta ledaren/spelaren jag träffat. Hon är sämst på att hålla avtal och går alltid bakom ryggen på folk. Hon är patetisk och allmänt dum. Alla som inte spelar i henne stam vet om detta.

Andreapirlo... skärpning...


Om du läst tråden från början och följt med så hade du kanske sett vad det handlar om... -AT- bröt avtal det har jag redan sagt...de gick in och tog byar på vårt område trots vi hade ett avtal... så vad du pratar om vet du inte själv eftersom du inte deltar i detta, spydig kan man vara ju om man vill, men leder ju inte till en särskilt hög nivå på tråden,,,,så är det alltid när ni försvarar Er här att ni gör personliga påhopp och kränkande stil för att hävda Er

Detta gör att inte många vågar skriva i Forumet för ni bankar bara sån massa skit på spelarna här...skärpning...håll nivån, mig sågar Ni inte...

Blir ju roligare och intressantare trådar också om Ni inte är så "Bossiga" och ska slå folk på "käften" så fort de tycker annorlunda än NI

Sedan så nästa sak är att -At- försöker planta in spioner i stammar, genom kontobyten...dvs erbjuder en spelare i fiendestammen ett konto hos dom,... sedan tar de själva över kontot i stammen de ska kriga ner och ser in i hela forumet ---> Vad är det för match med detta?

Kör fair play istället...

-At- har fullt med spelare som kommit in från andra stammar de krigar med/ har krigat med...

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
asså phamlol läs inlägget ovan...skärpning, fan vad låg nivå Ni måste hålla...Dåligt,,,klarar Ni inte av att höra sanningen..?

Är detta det sätt Ni måste försvara ER på?

Kan Ni inte bättre?....
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
AZQ2, har du inte lärt dig ännu att livet inte är rättvist? Ingen här bryr sig om din fairplay skit, så behåll dina rubbade åsikter för dig själv. Och du anklagar folk för saker hit och dit.

I krig och kärlek är allt tillåtet, därför att i krig och kärlek kallas det TAKTIK.

Om du inte kan klara av att spela ett KRIGSSPEL så tycker jag inte du ska spela det heller.

Jag tänker inte säga ett ord till i denna tråden. Har sagt det jag behöver säga.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Måste vara ett riktigt tråkigt krig detta. När det läggs mer tid att snacka skit om varandra i chatten än att se till och planera sina anfall eller sitt försvar.
 

DeletedUser

Guest
alla klagar på att dem blir gangade hela tiden, testa Warcraft3 dota med kompisarna, då kan vi prata gangbang:p

Klart att man går på en stam om dem är svaga och ligger bra till, spelet går ju ut på att vinna, i mina ögon spelar det ingen roll hur man gör det bara man vinner;)
 

DeletedUser

Guest
.
Om du läst tråden från början och följt med så hade du kanske sett vad det handlar om... -AT- bröt avtal det har jag redan sagt...de gick in och tog byar på vårt område trots vi hade ett avtal... så vad du pratar om vet du inte själv eftersom du inte deltar i detta, spydig kan man vara ju om man vill, men leder ju inte till en särskilt hög nivå på tråden,,,,så är det alltid när ni försvarar Er här att ni gör personliga påhopp och kränkande stil för att hävda Er

Ni tog er in på WARs område, samma sak. Därför anföll de er.

Och jo, du kan inte hålla avtal. Kommer du inte ihåg v2? Du sitter här och snackar om fulspel osv, kommer du inte ihåg vad ni gjorde på v2?

AZQ2 har alltid snackat skit och kommer alltid att göra det. Hon är den sämsta ledaren/spelaren jag träffat. Hon är sämst på att hålla avtal och går alltid bakom ryggen på folk. Hon är patetisk och allmänt dum. Alla som inte spelar i henne stam vet om detta.

(Känner du igen detta syndromet (återupprepning)? Vem är det som hela tiden skriver samma sak fastän det att hon vet om att hon har fel?
 

DeletedUser

Guest
Tråden hade kunnat vara intressant om man pratat vuxet och inte lagt sig på kiss-å -bajs-åldersnivån som vissa av Er gör

Vissa här verkar ju inte kommit ur denna, fastnat i skiten ;) eller ?

Nu lägger inte jag i heller in fler trådar i detta för detta ger mig ingenting...håller för låg nivå för min smak

Synd, ForumsModerator kan stänga denna tråd för min del...kanske killarna ska kissa och bajsa lite till här... vad vet jag...

Förslag till vissa av Er: starta en egen tråd med kiss å bajs å lågnivå snack där Ni kan hålla till...

Ann
 

DeletedUser

Guest
Har redan svarat på alla Er frågor ovan och kommenterat inlägg...återupprepning igen...läser Ni inte?

Så nu räcker det, har sagt allt och jag håller avtal, vissa gör inte...vissa försöker planta in spioner och det ses som en ren krigshandling

over and out, inga fler kommentarer, tråden kan låsas...

Ann
 

DeletedUser

Guest
Vi får se om du svarar på detta eller inte men jag måste få skriva av mig.

Ann så här låg det till, på fredagen sa vi i WAR "fan ska vi inte kriga mot R-GOTH då?" Svaret blev ja, helt enkelt för att vi var trötta på att internadla. På lördagen fick vi reda på ni skulle kriga mot AT helt plötsligt, även då uppstod en fråga "bör vi kriga endå eller vänta (du skrev ju trots allt ett brev och bad oss vänta), spelarna ville dock endå kriga. Vi förvanade er om kriget, ni visste om detta. Sen påstår du oss vara fega och att vi är mkt större än er? Egentligen är vi faktiskt inte det, vi har fortf en del spelare som slutat som vi kommer internadla, vi har även grymt inaktiva spelare, precis som du skrev i en annan tråd. Sammanlagt har 11 WAR spelare plockat byar utav er i R-GOTH, vi har plockat 63 byar på 2 dagar och jag och remie har nästan plockat hälften tillsammans. Förstår inte hur du kan kalla oss fega när vi går 10 trötta, gamla, inaktiva och helt enkelt omotiverade halvdöda spelare går på er? Om ni haft bra spelare i bollen tror jag ni hade kunnat vinna.

Nog skitsnack, nu krigar vi :)
 

deadmaster

New Member
Reaktionspoäng
0
här kommer lite statistik som sträcker sig längre änn 48timmar

(herman är fortfarande med i statistiken av förklarade anledningar) tar man bort han är det minus 20 byar för -=AT=-

Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: R-GOTH KOTG
Players: Herman Hedning

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 110
Sida 2: 65
Skillnad: 45

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,069,367
Sida 2: 612,300
Skillnad: 457,067

image.php
 

DeletedUser

Guest
Har redan svarat på alla Er frågor ovan och kommenterat inlägg...återupprepning igen...läser Ni inte?

Så nu räcker det, har sagt allt och jag håller avtal, vissa gör inte...vissa försöker planta in spioner och det ses som en ren krigshandling

over and out, inga fler kommentarer, tråden kan låsas...

Ann

Jo, och du kommer hela tiden med samma saker trots att vi* redan motargumenterat det.

Detta sammanfattar väl det hela:

Ni vill ha sympati av hela v4 pga att AT och WAR går på er samtidigt. Ni vill att andra ska hoppa in så ni återigen har övertaget i antalet stammar (trots att ni redan har det... Mycket klart också).

Okej, vi tycker såååå synd om er. Det är verkligen synd om er i GOTH för att WAR slår ut er ur bollen. Det är sååå synd om er att ni förklarade krig mot -=AT=-. Vi verkligen lider med er.

* Alla vi som är trötta på ditt skitsnack.
 

DeletedUser

Guest
Humma

AZQ2

Jag vill bara kommentera dina kommentarer lite. Du skrev att det är fegt att ha spioner, hur var det med all den info ni fick från våra forum när vi som NG krigade mot er? Ni hade en person som klippte och klistrade ur vårat forum och kopierade in i erat angående våra krigsplaner mot er. Jag har själv använt spioner och vi har fått massor av intel under krig och jag tycker inte det är speciellt dumt eller farligt men du ska inte komma och snacka om hur illa saker är när du själv gjort dom.

Sen återigen gnäller du på att ni blir påhoppade av en andra stam när ni börjar kriga mot AT. Vad var det du gjorde när JAG krigade mot CROW? Jo först när det gick bra för mig då sa du att du ville gå med våran stam (gissar att detta var enbart för jag skulle sluta adla era byar vilket jag gjorde) och sen när det började se illa ut för oss mot CROW, vad händer då? Jo, då backstabbar R-GOTH mig i tron om att ni ska kunna köra över mig och NG när vi var försvagade av CROW. Det skrev du uttryckligen i ett PM till mig, att det var det som var anledningen att ni hoppade på oss mitt i vårat krig med CROW, för ni trodde att ni skulle kunna slå ut oss helt.

Sammanfattningsvis, kasta inte sten i glashus. Ni valde att kriga mot AT och drog dessutom in allierade, vad tror du händer? Det här är inget spel som man samlar moralkakor i, det handlar om att döda alla andra och bli störst bäst och vackrast och för att bli det kan man inte vara snäll och "vänta på krig tills ni är redo".

Punkt.
 

DeletedUser

Guest
här kommer lite statistik som sträcker sig längre änn 48timmar

(herman är fortfarande med i statistiken av förklarade anledningar) tar man bort han är det minus 20 byar för -=AT=-

Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: R-GOTH KOTG
Players: Herman Hedning

Tja, jag har inte varit aktivt spelande på V4 sedan i slutet av november..
Är det en ny liten Sozze i AT-gänget vi ser? Eller har dessa tu en hemlig romans?
Nåja, antar att man tills vidare kan skriva Deadmaster+Sozze=sant :D
 
Topp