R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
-.- Konsten handlar inte alls o att skicka massor av trupper tilll en bt. Allt handlar väll om taktik när man är riktigt stor? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe

För mig blev det tvärtom, när jag hade lite mindre konto så var man tvungen att spela det optimalt men nu när man har lite fler byar kan man nöta ner andra spelare utan att behöva bry sig så mycket om förlusterna ;)
 

DeletedUser

Guest
Det beror ju på vem fienden är. Har dom lagom mkt trupper i städerna så är ju inte det någon idé. ;) Men sånt motstånd möter man ju inte så ofta.
 

DeletedUser

Guest
Well kan säga som såhär, tagit emot cirkus 150 skarpa renser nu och de har tagit 4 byar (tog tillbaka en av dom). Ä är inte helt puckade, deffade upp och körde en hårdare off än vad jag väntade mig. Kul :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Well kan säga som såhär, tagit emot cirkus 150 skarpa renser nu och de har tagit 4 byar (tog tillbaka en av dom). Ä är inte helt puckade, deffade upp och körde en hårdare off än vad jag väntade mig. Kul :)

Hehe, förväntar du dig fler inkommande? Lät kul, va nog va ja tog emot under hela kriget faktiskt. ^^

OB är alltid fint :)

Btw Hellraiser verkar snäpt o anfallit FV, kungken dvs NA - lär väl bli en mindre medlem för AT om de inte löses ^^
 
Topp