R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
Jadu...vi utmana en större stam Rovet...men det våga inte du ;)...utan fegspelar och hoppar på oss, när vi redan har en utmaning...:rolleyes:

Gör något liknande själv och visa vad du går för.

Nu slåss vi mot 70 mille...och vi 16...en viss skillnad...eller det förstår inte du???


WAR vågar inte...WAR fegspelar på andras krig, så har de alltid gjort? :p

Rovet...När du går upp mot en större stam, då ska jag kika på ditt spelande hur du tar dig då...:p.. nu bara glassar du dig...på andras bekostand...det är väl inget tufft gjort, ingen utmaning ;)

Lycka till i krigandet...
 

DeletedUser

Guest
Darn du kom på mig!

Tur att jag adrig gått ut och sagt att jag är vidare bra på detta spel så jag slipper skämmas allt för mycket:)
 

DeletedUser

Guest
ja jag tror dig ;) och ska kolla på när du utmanar en större stam nästa gång...När blir det?... väntar med spänning...eller du kanske ska visa mig nu och ladda om till en egen match?...:p
hade varit roligt att se:D...ellr du vågar inte ;)...Escalos? kanske?...;)

Ann
 

DeletedUser

Guest
Nu får jag nästan dåligt samvete när jag går in här igen och skriver, jag lovade att det var det sista uttalandet som kom från oss.

Men detta får vara det sista istället när vi Titaner gärna inte uttalar oss i externa.

Detta kommer enbart för de påhopp våra kära vänner i WAR får av Ann.

Ann, du kallar dem fega och pratar som att ni är de "större" personerna i detta sammanhang, ni utmanar en grymt mycket större stam på krig.

När du vet att vi hade andra planer planerade och inte kunde satsa helhjärtat på er.

Och du frågar alla i västra delen av världen efter hjälp (har brev bevis), så att om dom hjälpt er hade ni blivit 5-10 dubbla våran storlek. Så kalla ej WAR fega för detta.



Detta var inte menat att smutskasta eller sådant utan är ren och skär fakta!
För att avlasta lite från våra vänner.
 

DeletedUser

Guest
ja jag tror dig och ska kolla på när du utmanar en större stam nästa gång...När blir det?... väntar med spänning...eller du kanske ska visa mig nu och ladda om till en egen match?...
hade varit roligt att se:D...ellr du vågar inte ...Escalos? kanske?...;)

Ann

Ecalos krigar redan mot en annan stam, V.V.V. AT krigar just nu mot 3 stammar.
WAR har "några" inaktiva. R-GOTH ligger i bollen. Lägg ihop det och du finner svaret! ;)
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Men om man ändå nu ska klaga lite så kan man ju fråga sig om WAR någonsin har gått på en stam i samma storlek som dom själva? :)

Och har inte AT fegat en hel del själva eller? Dom bad ju tex oss om hjälp mot NoD för att dom inte klara av dom själva.:p
 

DeletedUser

Guest
Men om man ändå nu ska klaga lite så kan man ju fråga sig om WAR någonsin har gått på en stam i samma storlek som dom själva? :)

Och har inte AT fegat en hel del själva eller? Dom bad ju tex oss om hjälp mot NoD för att dom inte klara av dom själva.:p

Varför ska man gå på en större eller en stam i samma storlek när man kan adla bort skräp som r-goth? När alla skitstammar är borta ur leken så kan top stammarna kriga mot varandra.
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Men då undrar jag hur WAR tänker... dom vill ju ha ut oss ur bollen. Sen då? Ska dom gå mot Ecalos eller V.V.V då eller? Den matchen skulle jag gärna vilja se :)
 

DeletedUser

Guest
Och har inte AT fegat en hel del själva eller? Dom bad ju tex oss om hjälp mot NoD för att dom inte klara av dom själva.:p

Hahaha detta minns jag sen jag var med i -=AT=-...
Tror du uppfattade läget fel. I stora bra stammar vill man gärna veta att eventuella allianser och liknande kan ta hand om sig själva och även ställa upp för vänner.

Att -=AT=- bad er om hjälp handlade mer om att dom skulle testa vad ni gick för vid eventuella diplomatiska relationer än att dom faktiskt behövde hjälp...

På den punkten misslyckades ni miserabelt...
 

DeletedUser

Guest
tack för den smällen svensktafro...är du alltid så hövlig mot andra spelare och stammar...

Tycker fortfarande att vi är hjältar som vågar gå på 40 mille...Ni vågar ju bara på mindre stammar :D...

När får vi se det omvända?...man kan kalla er Fegisar helt klart :)

Har läst en annan tråd i Forumet om att Ni beklagar Er att till sist är det bara de stora kvar och allt blir så dött...ja tro jag det som Ni krigar,.,.

TW borde sätta upp regler för att om man redan krigar mot en stor stam så ska inte ännu fler och större stammar kunna sluta upp med den stora stammen...en slags moralbegrännsning...hmm ingen dum idee´. :) ...eller att den mindre stammen i så fall fick godkänna att detta fick göras ;)....eller om de kunde införa att den mindre stammen fick en ökande blixttruppsproduktion...Då hade det varit kul ;) och utmanade...
 

DeletedUser

Guest
Afrot brukar vara snällare än så.

Jag tycker inte att ni är hjältar. Snarare dumma i huvudet om ni räknade med att AT inte kunde få hjälp från antingen VVV eller WAR.

Ni drog in allierade, AT låg i krig. Varför ska AT inte få dra in allierade? Samma visa varje gång.

Din ide suger mög...
 

DeletedUser

Guest
TW borde sätta upp regler för att om man redan krigar mot en stor stam så ska inte ännu fler och större stammar kunna sluta upp med den stora stammen...en slags moralbegrännsning...hmm ingen dum idee´. ...eller att den mindre stammen i så fall fick godkänna att detta fick göras ....eller om de kunde införa att den mindre stammen fick en ökande blixttruppsproduktion...Då hade det varit kul och utmanade...

Nej den är kanonbra ideé......ska skicka in den till TWs ledning...kan ju bli riktigt kul det här och utveckla spelet :D

och kan ju komma med i nästa version av spelet :)...

var inte så sur Andreapirlo ;)...du är ju en bra spelare annars :)...
 

DeletedUser

Guest
svensktafro ... du borde bli mer hövlig och snäll :p...lite värme och kärlek kanske?...:)
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Afrot brukar vara snällare än så.

Jag tycker inte att ni är hjältar. Snarare dumma i huvudet om ni räknade med att AT inte kunde få hjälp från antingen VVV eller WAR.

Haha klart vi inte är hjältar direkt, men vi vågar i alla fall stå upp emot dom större stammarna. :)

Och de där om att AT skulle få hjälp va ju faktiskt rätt så oväntat... man trodde ju nästan att en stam med deras storlek kunde ta oss utan problem. Men jag förstår om WAR vill ha våra byar i bollen. Det måste ju se väldigt fult ut på deras karta när det är en liten fläck där på kartan där våra byar ligger :p hahahahaha
 

DeletedUser

Guest
Och de där om att AT skulle få hjälp va ju faktiskt rätt så oväntat... man trodde ju nästan att en stam med deras storlek kunde ta oss utan problem. Men jag förstår om WAR vill ha våra byar i bollen. Det måste ju se väldigt fult ut på deras karta när det är en liten fläck där på kartan där våra byar ligger hahahahaha

Bra svarat Gizzur :p...håller med fullständigt ...åter igen fegspel, fegspel...;)
 

DeletedUser

Guest
Haha klart vi inte är hjältar direkt, men vi vågar i alla fall stå upp emot dom större stammarna. :)

Och de där om att AT skulle få hjälp va ju faktiskt rätt så oväntat... man trodde ju nästan att en stam med deras storlek kunde ta oss utan problem. Men jag förstår om WAR vill ha våra byar i bollen. Det måste ju se väldigt fult ut på deras karta när det är en liten fläck där på kartan där våra byar ligger :p hahahahaha

Jag tycker att du är dum... AT bad aldrig om hjälp. WAR "hjälpte" dem frivilligt.
 
Senast redigerad av en moderator:

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Snacka om personligt påhopp här och kalla mig dum :p
Kan ju i alla fall vårda ditt språk lite... hehe ;)
men jag tror ändå att AT kom och bad om hjälp... men jag får ju tro vad jag vill eftersom det är ett fritt land ;)
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att den här tråden börjar spåra ur en del... ni kanske ska hålla er till ämnet? Eller så kan ni fan öppna en ny tråd :p
Och ni behöver ju inte ta allt så seriöst heller. Så fort man kritiserar er "större" spelare lite så blir ni alltid så upprörda. Bara ett spel som sagt.

Och de där med att AZQ2 snackar skit tycker jag är nästan larvigt. Hon är fan den bästa ledaren jag haft och kommer att ha. Ni kan gnälla hur mycket ni vill, men om ni ska sitta här och snacka skit om andra så kan ni ju bara dra åt .......!
 
Topp