R-goth vs -=at=-

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Haha fattar inte att ni fortfarande tjafser me varandra. Över en månad sen jag sluta och de e fortfarande samma snack som alltid tycker jag :)
Och ni andra här sitter bara och håller med. Vissa av er " perkar inte ut några" sitter verkligen här och snackar så jävla mycket skit att de inte är sant. Fattar inte varför admin inte gör nått åt saken. Ni trycker ju verkligen ner varandra på alla sätt och det syns ju verkligen.

Särskilt ni större som tror att ni äger allt och alla gör ju detta. Bara för att man inte har lika mycket poäng som ni så betyder inte de att man är en sämre spelare än ni. Och ni visar verkligen det genom att trycka ner dom mindre spelarna. Vissa av er större vet jag är väldigt trevliga, men det finns en större grupp i forumet som verkligen älskar att snacka skit om andra stammar. Sen går ni ihop och backar varandra även om ni inte är med i samma stam. Grupptryck med andra ord.

Fegt tycker jag, men jag har alltid vetat att de bara snackas massor skit i det allmänna forumet mellan dom större spelarna.

Nu fick jag mitt sagt i alla fall. Kommer inte skriva mer här nu. Ska med spänning följa fortsättningen i kriget mellan Nod och AT.
Som sagt så är ju värld 4 den värld där det nästan händer mest :)

mvh gizzur
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
hej

Tjenare Gizzur (om du nu läser detta).

Ja det skar sig rejält mellan mig och AZQ2 och det är nog mest det som upptagit plats dom senaste sidorna i alla fall :)

Angående kriget så ser jag inte att det var några direkta konstigheter, r-goth gjorde en chansning och attackerade AT som är mycket större. Stora stammar har oftast inte blivit stora utan orsak och har allierade som kan hjälpa till vid behov. Sen kan man spekulera om WAR hade planer på att attackera eller inte redan innan men det spelar inte så stor roll, man måste alltid vara säker på att hålla ryggen fri i krig för då är man som svagast. Spelet är ju 50% diplomati om inte mer och har man inte relationer som kan backa upp så kan man bli uppkäkad innan man ens vet ordet av. Tror ingen (med nått litet undantag) sagt att r-goth/nod har dåliga spelare eller inte kämpade bra. Däremot har jag och det står jag för flera gånger pekat och poängterat ut hur AZQ2 skött allt det här. Enligt min personliga mening har hon gjort bort sig både verbalt och spelmässigt och är en total katastrof till spelare.

Have fun!
 

DeletedUser

Guest
Särskilt ni större som tror att ni äger allt och alla gör ju detta. Bara för att man inte har lika mycket poäng som ni så betyder inte de att man är en sämre spelare än ni. Och ni visar verkligen det genom att trycka ner dom mindre spelarna. Vissa av er större vet jag är väldigt trevliga, men det finns en större grupp i forumet som verkligen älskar att snacka skit om andra stammar. Sen går ni ihop och backar varandra även om ni inte är med i samma stam. Grupptryck med andra ord.

mvh gizzur

Tycker inte att det handlar om poäng hur man är som spelare, för det finns spelare som är grymma trots sin låga poäng, och sen finns det spelare som har grymt mycke poäng som aldrig haft en konflikt med en annan spelare/stam (bara adlar babarbyar), är egentligen helt kass och kommer att lägga sig med blottad strupe ifall någon går på han/henne.
Jag har mött kanon spelare i R-GOTH som har mindre poäng fast lägger ner bra med tid för att försvara sig och även anfalla (ni vet vilka ni är). Som man även har en bra dialog med, slängt iväg ett mejl och tjötat lite.
Har själv blivit gruppvåldtagen avbåde R-Goth och NoD, men har inte lipat här i forumet för det. Det är ju bara ett spel.

Sen tycker jag tyvärr att AZQ2 är en falsk spelare, hade en bra dialog och tyckte att hon var trevlig och helt plötsligt så vände det, det skulle bara vara hennes väg eller ingen.
Hon försökte göra en rövare och ta oss på sängen, visst lyckades hon med det, i varje fall på mig, för jag hade en del byar som låg mitt i bland dom. ;)
Man kan säga att hon misslyckades med sin kupp, men att sedan gå ut i allmänna forumet å kasta skit & gnälla till både höger å vänster å tycka att alla är emot henne, det är bara hennes egna fel att hon inte har så många vänner i denna tråd.

Har man gett sig in i leken så får man tåla även ett nederlag.
Ja nu har ju NoD inte förlorat kampen än, för det är vissa som inte ger upp i första taget (kul är ju det), men R-Goth är långt ifrån sina fornstora glansdagar med bara två spelare kvar.

//Seymore
 

DeletedUser

Guest
hej

Det samma mannen. Du har alltid kämpat på bra i den här världen.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
tja, afrot har tröttnat på ecalos? :p vi har ju stats där du adlar jockederock.

Kanske samma sak som gäller här? Merg på g eller/fjäsk who knows ^^
 

DeletedUser

Guest
JDR var medlem i Ecalos vilket gör det till internadling.
Electroj tillhör =Ä= och rHare & Hellraiser II tillhör -=AT=-.
Tror inte dom växlar byar då dom inte har något att tjäna på det.
Du kan ju ha rätt för en gångs skull men det tvivlar jag starkt på.
Bekfräfta eller dementera, är det krig på g?
 

DeletedUser

Guest
=Ä= har lessnat på mig, 180 inkommande från dom nu.

MrDaan på 23.02. kl 22:52
Du har nu fått ditt krig.

lill lacken på 22.02. kl 22:36
jo för detta tar ja som en krigsförklaring !

cribba55 på 23.02. kl 23:58
Varför anfaller du oss? Ni har en alli med AT och vi har en iap med dem som är på väg att bli en alli. då anfaller du oss? Varför då, om jag får fråga?

Vi kommer att ta det som en krigsförklaring om du fortsätter och de två byarna du tagit av MrDaan samt den av ledi skall återlämnas.

Cribba

Amfetaminpsykos idag kl 07:23
Hur funkar jag? Ganska skön topic faktiskt, fick mig att tänka till såhär på morgonkvisten faktiskt. Jag skulle nog påstå att jag är en människa som söker lite spänning, och det är just därför jag atkar dessa spealre.

Förstår inte hur du kan få det att vi har ally med AT och ni IAP med dom att spela någon skillnad. Hur som helst, byarna kommer inta lämnas tillbaka frivilligt från mig. Jag har sagt likadant till 2 Ädlingar som skrivit till mig "det är verkligen ingen krigsförklaring, det är endast en simpel byövertagning".

cribba55 idag kl 10:39
du är en verklig konstig prick

Amfetaminpsykos idag kl 18:51
Haha visst är jag, men en rolig sådan ;)
 

DeletedUser

Guest
Dags och önska dig lycka till då ;) bara va lite aktiv så löser det sig säkert på något sätt :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ah gud, =Ä= lär mala ner dig för eller senare :) Deras katas mot farm är jävulska :p

Oja, de kan om de vill. Vill de mala ner dina deffade byar..så gör dem :D
 

DeletedUser

Guest
En del verkar ju tro att det visar på enorm skicklighet att mala ner uppdeffade byar ;)
 
Topp