R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
hehe

Vem vet Kanske Killens Hobby är att Kommentera andra?. xd

Inget Ont menat nephin:rolleyes:

Jag har krigat mot AZQ2 sen världen startade i princip så jag känner att jag har behörighet att kommentera i den här tråden och uttrycka vad jag tycker och tänker. Och det verkar som att dom flesta håller med mig om hur AZQ2 gör bort sig. :)
 

DeletedUser

Guest
;) alla som uttrycker sig i princip i denna tråd är ju mina spelmotståndare så jag känner Er sedan gammalt...inget oväntat att ni trackar...

Nephin... gilla du inte tråden jag skapa till dig? ;) var ju ett bra tillfälle för dig att göra din första egna tråd och forma den :rolleyes:

Blev du blyg helt plötsligt :)
 

DeletedUser

Guest
humma

Handlar inte så mycket om att tracka, det är mest du som gnäller på massa folk och dom försvarar sig med fakta. Du är en värdelös spelare och ännu värre strateg men det är ju trots allt ett spel och det gör ju inte så mycket så länge man har kul. Så se nu till att försök spela lite och sluta gnälla :)

Jag kan kanske förklara ordet forum för dig med följande text.

"Internetforum är en inrättning på en sajt där diskussioner om olika ämnen mellan individer kan ta plats. Internetforum benämns ofta också som diskussionsforum, diskussionsgrupp, webbforum eller bara forum (plural: fora). Webbaserade fora, som började komma omkring 1995, liknar funktionsmässigt de BBS-fora och nyhetsgrupper som var populära under 1980- och 1990-talen. Populära teman för diskussionsgrupper är politik, teknik och datorspel, men det finns fora som behandlar en stor mängd vitt skilda ämnen. Besökarna skapar ett inlägg genom att skicka en mängd text till gruppen, denna text kan sen andra deltagare kommentera. I diskussionsgrupper finns nuförtiden ofta olika sorter av moderatorer som har till uppgift att filtrera bort stötande inlägg och dylikt."

Hämtat från: Wikipedia

Jag markerade det intressanta med röd text.
 

DeletedUser

Guest
Nephin...du kan omöjligt veta vilka mail som skickades mellan Sozze och mig när det gäller den tiden innan de gick på ~NOD~...Det är det jag menar...att du alltid ska lägga näsan i blöt och inte skapa dina egna inlägg och trådar där...Du har inga fakta om den tiden vad som pågicks...det som hände då vet Shindra, Wimmel Sozze och jag...men hon nekar till det och inte mkt att göra åt då...

Nu krigar vi på och låter spelet rulla vidare...ska du gnälla mer Nephin eller vi kör?...jag spelar på hela tiden fast jag gör inlägg här...
 

DeletedUser

Guest
hum

Skiter väl fullständigt i vad som skickats mellan er och det är inte det som ligger som grund för mina uttalanden. Du är en total katastrof och så är det bara. Jag postar om jag anser något vara intressant i den här tråden och jag kan inte hjälpa det men jag måste få ventilera lite ibland för du tar verkligen priset i att vara en idiot och det värsta är att du själv inte inser det. Kanske dags att någon orkar adla upp dina sista små byar så vi slipper ditt gnäll. Du verkar ju inte bli långvarig i värld 5 heller så då kanske jag kan njuta av en AZQ2-fri tillvaro även där.
 

DeletedUser

Guest
Du är patetisk nephin :), men så har du alltid varit...varför lägger du dig i då? ;)...det ända du vill är att hata mig...det syftet kan man redan se i dina uttalanden ..så varför upprepa dig gång på gång...i alla världar där du ser mina inlägg ska du skriva som en efterhängsle kille...kan du inte göra nått annat?...har du inget annat att göra?...spela TW tex?...och sluta lägg energi här på mig, du är tjatig om någon...

Sedan varför mailar du mig gång på gång i alla världar, sluta med det...spela TW istället, du är som ett klister...man blir inte av med dig...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
fniss

Jag undrar vem som är klister. "I alla andra världar" är förövrigt två världar och det är dom enda jag spelar i. Det är skönt att se att du blir överkörd i alla fall. Och att du är ogillad är helt din egen förtjänst.
 

DeletedUser

Guest
Jadu Nephin, Jag spelar på och kommer alltid att göra, ibland har man tur i bland inte...beror på världarna och som jag säger...Du tillhör knappast mina vänner ...Du har alltid varit seg och dryg...en man aldrig kan bli vän med hur mkt man än försökt, du är lurig Nephin, när man väl räckt dig handen slår du tillbaka så dig vill jag knappast ha som vän...så därför står du här och tjafsar med mig, bökar runt...nej har inte tid för dig och sån här skitsnack...nu får du dra runt tråden igen tillsammans med dina kompisar...jag är seg Nephin och mig slipper du inte, även om du tycker jag är jobbig och du antar dina antaganden...det kan vi alla göra

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
-=AT=- Kanske inte är perfekt , men dem är så pass mö *Perfektare*
än vad r-goth kommer ble!

-=AT=- Is My God The Only Tribe I Wanted To Give Away My Villages To :=
 

DeletedUser

Guest
hum

AZQ2, bra för det är nog ingen som vill bli din vän heller (allra minst jag). Känns riktigt skönt nu när du är överkörd och håller på att adlas. Det är som att komma ut i friska luften en tidig vårdag och känna solens första strålar träffa ansiktet. Dessutom går det underbart bra för mig nu när jag sparkat ut er från bollen, kan jämföras lite med att pressa en finna på hakan som försvinner.

*VINNARSKRIK* ÄNTLIGEN HAR JAG KROSSAT MIN ÄLDSTA FIENDE I DENNA VÄRLD!

*nu väntar jag på ytligare ett meningslöst meddelande från azq2 där hon förklarar hur alla "trackar ner på henne" och hur alla är fega som attackerade hennes stam. Och kan du inte klämma in hur omogen du tycker alla är och att det här blir din sista post (det har vi inte hört tidigare).*
 

DeletedUser

Guest
du får ett meningslöst inlägg från mej istället ;)

ärligt talat, har ni inte fått nog att tracka varandra på forumet? var lite lustigt och underhållande i början men fan ni ger er ju aldrig!

inte för att jag har nått emot nån av er men erat kärleksgnabb börjar bli lite långtråkigt, inlägg efter inlägg där ni förklarar eran odödliga kärlek till varandra, ja vi fattar tror det räcker nu...
 

DeletedUser

Guest
du får ett meningslöst inlägg från mej istället ;)

ärligt talat, har ni inte fått nog att tracka varandra på forumet? var lite lustigt och underhållande i början men fan ni ger er ju aldrig!

inte för att jag har nått emot nån av er men erat kärleksgnabb börjar bli lite långtråkigt, inlägg efter inlägg där ni förklarar eran odödliga kärlek till varandra, ja vi fattar tror det räcker nu...

haha kunde inte sagt det bättre själv.
spelar själv inte på V4 och vet inte all historia, men detta gnabb är det verkligen nödvändigt? har ni inget krig att utföra?
 

DeletedUser

Guest
hum

Har aldrig funnits något krig egentligen, man plockar vad man behöver från nod/r-goth och inte minst från azq2 och så har det varit sen början. Hon tror däremot att hon varit med i matchen men inser inte att hon har ståplats på läktaren. Så azq2, gå och köp en korv och låt oss som kan spela göra det i fred.
 

DeletedUser

Guest
Nephin du måtte verkligen hata? mig...förföljer mig överallt i Forumet...här har du skrivit i Forumet från V5 och där har jag inte ens själv skrivit något inlägg...Minns du hur du ville ha en bild på mig hur jag såg ut via vår direktmail innan för nån månader sedan...tur jag aldrig skicka nån till dig... :rolleyes:...

Nu får det vara slut med tjafset mellan oss, folk tröttnar...förstår ovanstående talare....så jag börjar och kommer inte säga något mer om/till dig...och snälla Nephin sluta sök upp mig via mailen på alla världar...

Mvh Ann



Från Forumet i V5...
nephin
Medlem
Reg.datum: Mar 2008 #106 Idag, 14:02 Topp
Citat:
Ursprungligen postat av DeusMachina
Måste bara lite fint påpeka att taktik inte vinner krig, taktik vinner slag, men krig avgörs genom strategi.

Tror det var Sun Tzu som skrev att ett krig utan strategi är bara mullret som hörs innan nederlaget. Och att ett krig utan taktik är den långa vägen mot
seger.

=)

Det var nästan rätt. Citatet ska se ut enligt följande:

"Krig vinner man inte genom taktik eller strategi för det behövs inte när man möter en stam som AZQ2 har spelat i. Då räcker det med att skicka en attack så lämnar AZQ2 stammen och sen kan man nolla henne i lugn och ro"
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ann, tror du missuppfattat de hela.

Exakt hur många bryr sig i vem som har rätt o fel? de ända vi tycker är roligt är o se dig göra bort dig ständigt.

Ni förlorar kriget, du whinar - prima, kan ju inte bli bättre...
 

DeletedUser

Guest
Hej då Ni som läser i Forumet...:)
Detta är/var mitt sista inlägg...

Nu får Ni själva roar ER själva, ...blev ett antal visningar...kan ju bli fler om ni fortsätter skriva och gnabbas...


Ann
 

DeletedUser

Guest
fniss

YES där kom det igen "Det här blir mitt sista.."! Nu får vi se hur många dagar det dröjer innan hon skriver igen.

Ja Ann, jag ser fram emot en AZQ2-fri värld och det är nära nu. :)


EDIT. Jag söker inte upp dig via mailen pucko, jag såg att du spelade i CROW och eftersom jag krigat mot CROW i värld fyra och sen hittar dom i värld fem så håller jag ju ett öga på dom. Sen tycker jag det var kul att du lämnade dom i sticket så fort dom hamnar i krig.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja, vi kan verkligen inte vänta på nephin och anns shows igen. Borde ta betalt och ha en privat chatt med kameror se va som händer. 18 års gräns antar jag.

AT krossar Nod, bör göras ny tråd? (tittel ändring iaf) och whiners från Nod kommer naturligtvis :)
 
Topp