Off Topic @V38

DeletedUser

Guest
Alla klandrar varandra för deras va av diplomatier.
Kanske dags för alla att ta en titt på sina och skapa ett band som är stark.
Är man ohövlig och påvisar kass aktivitet i ett krig dröjer det inte länge förens någon tröttnar.

Äggen hade inte vänt sin kappa om det inte fanns någon anledning till detta. Själv sett i förstahand hur järnsk spelat därav 2 spelare visat aktivitet värd att nämna.
(Vilket även är samma antal ägg spelare som aktivt inkat mig varje dag men går upp mot 5 spelare per vecka.)

De har gjort valet av skäl som kallas idioti. Att de inte kan se klarare än att de bara blir utnyttjade till att Järn snabbare ska försvinna. För att AFK sedan ska kunna ha gratisbyar i form av Ägg sedan är larvigt.

Jag förstår att man inte vill spela med folk som inte gör sitt jobb, men då försöker man ta tag i sakerna själv istället för att byta sida och bara fördröja tiden tills man blir adlade.

inte nog med att man även helt förlorade sin heder på vägen.
 

DeletedUser

Guest
Att nystam (elias i detta fall) går in och stör sig på detta är nog enbart för att det nu blir lite lättare för AFK att växa vilket ni i nuläget verkar ha Lite problem med.

Du pratar mer för järnsk än de gör själva xD

Klart äggen ser och vet det ni alla påpekar. Dessutom har dem aldrig varit på järnsks sida till 100%.
De blir lite utyttjade vart de än vänder sig.
 

DeletedUser

Guest
Att nystam (elias i detta fall) går in och stör sig på detta är nog enbart för att det nu blir lite lättare för AFK att växa vilket ni i nuläget verkar ha Lite problem med.

Du pratar mer för järnsk än de gör själva xD

Klart äggen ser och vet det ni alla påpekar. Dessutom har dem aldrig varit på järnsks sida till 100%.
De blir lite utyttjade vart de än vänder sig.

Du får det att låta som att det är något jag hymlat med? Du om någon vet precis hur jag kämpat med allt jag har för att få världen så jämn som möjlig (vilket även du utgav dig för att göra för ett tag sedan.. ett spel för galleriet i form av egenöverlevnad? . Hade vi velat hade vi kunnat gått med afk eller järn och gjort världen bra mycket tråkigare.

Och talar för Järn? Jag har ansett mig väldigt objektiv i diskussionen och sågat både järn, ägg och pressa ganska mycket. De enda som ungått kritik är väl egentligen AFK? De sköter det trotsallt väldigt snyggt från ledningsfronten och ska ha all credd för det. (Utöver att jag vill kräkas på att de har familjestam)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Klart att jag siktade på överlevnad för mina medlemmar. De hade högsta prioritet gjorde allt jag kunde för att ha dem kvar på världen.

Mina gissningar är att det kommer bli afk vs nystam i slutet med sina allierade.

Sen att kräkas på att de har en familjestam är väl lite till överdrift ;) kan se till så att afk(2) döper om sig så det blir en vanlig diplomati som ni har med era(n) allians(er) hehe.

För att vara ärlig har jag bara skuggat igenom det mesta som skrivits och då fått den uppfattningen av att du skrover för järnsk. Det var dock inte med dig jag ville få igång en diskussion när jag skrev om järnsk vilket är lite av anledningen att jag tog upp det.
 

DeletedUser

Guest
Klart att jag siktade på överlevnad för mina medlemmar. De hade högsta prioritet gjorde allt jag kunde för att ha dem kvar på världen.

Mina gissningar är att det kommer bli afk vs nystam i slutet med sina allierade.

Sen att kräkas på att de har en familjestam är väl lite till överdrift ;) kan se till så att afk(2) döper om sig så det blir en vanlig diplomati som ni har med era(n) allians(er) hehe.

För att vara ärlig har jag bara skuggat igenom det mesta som skrivits och då fått den uppfattningen av att du skrover för järnsk. Det var dock inte med dig jag ville få igång en diskussion när jag skrev om järnsk vilket är lite av anledningen att jag tog upp det.

Jag köper att du vill ha liv på forumet, men du vet lika väl som jag (efter många timmar i skypesamtal och flertalet chattrader) att TLO, som du av någon anledning inte nämner vid namn men fortfarande hintar till inte har med oss att göra överhuvudtaget.

Och du vet, eftersom att du till och med sett meddelandet som skickades ut efter uppsplittringen, att den enda anledningen till att det hålls som det gör, är av ren respekt till de spelarna som var en del av akademistammarna som någon ansåg vara en bra ide förut, inte förtjänar att bli backstabbade och stampade på av gamla stamkamrater på grund av att jag kräks på familjestammar.

Som sagt, jag förstår att du vill ha liv på forumet.. Men hitta inte på saker som du gott och väl vet är en osanning, bättre kan du :confused:
 

DeletedUser

Guest
Tur äggen bytte sida annars hade nog janne varit uppdeffad idag.

Första spionens fall
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Och ja Elias jag fick se PM och jag vet ni visar den respekten för varandra.
Men är man kamrater på samma kontinent, där anfall mot varandra är ett förbud kommer det förhoppningsvis utvecklas till ngt mer om det inte redan så är fallet såklart ;)

Klart jag kan bättre men om jag gör allt bättre blir det svårt att argumentera emot och det vill vi ju inte :(

Ny värld har öppnats, spelare försvinner familjestammar brukar bli en såsmåningom:eek:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att hönshuset är så stolta över sin nya relation med AFK så äggen spricker.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Går rykten om att det är mycket meningsfullt att vara en snabb starter (d.v.s. premma hårt) när man inte fullföljer i midgame.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
...Många rykten idag! Det senaste är att moral tydligen suger förutom om man står på rätt sida av väggen.
 

DeletedUser

Guest
...Många rykten idag! Det senaste är att moral tydligen suger förutom om man står på rätt sida av väggen.

Fan, ska det bli en vana kanske rätt tråd vore att föredra?

Eller juste.. Sånt trams fanns inte på den gamla goda tiden va?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Fan, ska det bli en vana kanske rätt tråd vore att föredra?

Eller juste.. Sånt trams fanns inte på den gamla goda tiden va?

Så du tycker inte att mina trams-rykten är off topic utan har enorm substans och hör hemma i ryktestråden? Gripande. Skönt att ditt gnäll ligger i rätt tråd i alla fall.
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
giphy.gif


Känslan när man lyckas panikdeffa upp en by <3
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
ryktas att jag hade en by i fronten utan kyrka av misstag där i 3-4 dagar :3 #ryktasattjagärenjeflanoobjaekel
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att du är min idol men ledsen du kommer bara tvåa... för ingen klår mesut eftersom han tror han är så söt!

Ryktas att äntligen fick hönshuset lite att pyssla med förrutom att adla gråbyarna

Ryktas att Tussen klarar inte igen på 2 konto i samma värld.
Det första sker när hon blev adlad när hon lirade i Jakten utan säga ett pip om.
Andra gången är när hon lämnar Ägg stammen, återigen Tinglo var dem enda spelarna du kunde hålla dig och som kunde faktiskt stå ut med dig ett bra tag.
Verkligen synd att du sumpade den chansen också.

Tranquill du kan fråga tips hur kan man vara så grym till Ägg de vet hur man deffar med offbyar och anfaller nattskydd hehe
 
Topp