Off Topic @V38

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
giphy.gif
?
 

DeletedUser

Guest
Då har vi inte ens nämnt era försök att sätta in spioner i vår stam el krävde vi skulle ta in. Jokern vägrade vi. de vi kickade varav en kom från er direkt ..
Så backstab är väl ha insiders..el tillhör det diplomati el fulspel ?
sluta whina hos alla

Tänkte inte lägga mig i men då du anklagar mig för något du har noll koll på. Ljuger du på den punkten så vet vi hur mycket av det du har skrivit stämmer din lilla fjant, borde fundera på att gå tillbaks till casual.
 

Reet

New Member
Reaktionspoäng
3
Nu måste jag verkligen kommentera.. kniv i ryggen ?
vi var ally i knappt två veckor .
Ni domderade från början till start.. VI skulle gå på jakten men helt plötsligt så hade ni bokat 16 byar typ vardera på dom.
Fanns inte mkt till krig..sen ville man ha assistans på när adel landad.. man ville de ena o andra.
Att tex jag tagit byar o jag sa jag inte hade någon off.. så ifrågasatte man vad jag gjort av den.. (stat visar jag hade nästan lika mkt oba som woogare(gnällaren) min obd likaså.

Krav på krav på krav och vi inte ens var med på er "planering i starten"
bacstab får alla prata hur mkt de vill om. För det finns inget sådant. Flertalet medlemmar reagerade på era översittar fassoner.
i flera omgångar..
JA jag var den som tog det i forumet.. jag drog även upp statistik då det visade att det bara var vi som deffade byar o trupper dog ..(o det var typ bara våra trupper där)
Ja vi gnällde även på er aktivitet i kriget med.. fortsätta adla 300 poängsbyar o barbarbyar när storkrig pågår samt spelare som inte gjorde nått..

O så undrar ni varför bara få deffade? För ni engagerade inte er själva i det.. .varför ska en ally bry sig mer än va ni gjorde ? ?
Rent bull i att det blir backstab..vi sa upp vår ally..rakt av en PUNKT. Det hade vi gjort oavsett va vi pratat med.
Sen få hot från nystam om vi går på järnSK så är det gangbang ? haha.. va jag hört så behövs det fler aktörer för det ska vara gangbang.
Vi har inga tankar på ge oss på järnSK i dagsläget men kommer det hot o attacker så kommer vi motsvara dom o därtill.
Vad vi ser oss om för vänner har inte med denna sak o göra.

Så acceptera läget. .. jag har aldrig varit med om sådant översitteri på en allierad under alla mina år på TW V1 o V3 o V7 och efterföljande.
Sen får ni läsande tycka o tolka bäst ni vill..
Må väl alla beroeende knasiga goa knäppa TW vänner.


Chrome du är nog den fjantigaste personen jag varit med om:

1. Du lyssnar aldrig på någon annan och kan inte ens ta en simpel fråga utan att bli defensiv
2. "ni deffar inte, varför ska vi" Ja du lille gosse ska vi titta till din fina "statistik":
OB som supporter
upload_2017-5-30_23-25-14.png

Säg mig var ägg är där?

3. Den enda som har varit uppkäftig i forumet är du, ni kickar även folk som "håller med oss" i forumet.

4. Det som "gnällisen" aka Woogare frågade i forumet var cleant: "var väggade du din off?" Inget mer, ingen snidig kommentar utan endast cleant en fråga sen att du inte ens kan beté dig som en vuxen människa får stå för dig.

Herregud vilken dagisnivå du håller, har massor av printscreens från forumet om du vill att sanningen ska komma fram för du har fan betett dig som ett litet barn från dag ett.

Stabba på du, förväntar mig inget annat från dig.
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
Chrome du är nog den fjantigaste personen jag varit med om:

Stabba på du, förväntar mig inget annat från dig.

Det är helt lungt! Du får tycka va du vill om mig.. ..
Jag har varit öppen på allt o hjälpt till men när rapporterna visade att bara vi var där så undrar man ju..
sen att ni som en stam som är NÄSTAN tre gånger så stor som vi är NU whinar o beter er som ni blivit backstabbade för vi lämnade allians med er? va säger det om er?
Vi är ALLA i vår stam överens om ni bettede er som svin. men ja jag vart front personen..det kan jag ta.
Ni måste skaffa er självranskan .
 

Reet

New Member
Reaktionspoäng
3
Det är helt lungt! Du får tycka va du vill om mig.. ..
Jag har varit öppen på allt o hjälpt till men när rapporterna visade att bara vi var där så undrar man ju..
sen att ni som en stam som är NÄSTAN tre gånger så stor som vi är NU whinar o beter er som ni blivit backstabbade för vi lämnade allians med er? va säger det om er?
Vi är ALLA i vår stam överens om ni bettede er som svin. men ja jag vart front personen..det kan jag ta.
Ni måste skaffa er självranskan .

Ge mig ett exempel?
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
nej . .. du tar bara upp saker som du vill o försöker glömma bort de viktiga .. o det är var det började med er dåliga attityd.. och även er ledare fått be om ursäkt för erat sätt.
så jag är sällan inne här..ville bara beskriva läget på rätt sätt.. och inte erat enformiga sätt där ni hyllar varandras meddelanden.
kramen på er.
 

DonaldTrumpet

New Member
Reaktionspoäng
2
Chrome, vet flera i din stam som tyckt du varit uppkäftig och kaxig hela tiden. Sen att ni kickar en spelare för att han håller med järnSK i forumet visar vilken nivå du/eranledning håller. Det handlar om respekt. Och respekt har du inte visat.
Har spelat tribalwars sedan start och har aldrig någonsin varit med om en så arrogant person som dig. Att du sen sitter o säger att vi bokat upp massa byar när folk i din stam bokat mer byar än vad de ens har själv. Jag må gilla många spelare men lögnare är inget jag gillar.
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
Chrome, vet flera i din stam som tyckt du varit uppkäftig och kaxig hela tiden. Sen att ni kickar en spelare för att han håller med järnSK i forumet visar vilken nivå du/eranledning håller. Det handlar om respekt. Och respekt har du inte visat.
Har spelat tribalwars sedan start och har aldrig någonsin varit med om en så arrogant person som dig. Att du sen sitter o säger att vi bokat upp massa byar när folk i din stam bokat mer byar än vad de ens har själv. Jag må gilla många spelare men lögnare är inget jag gillar.

Ljugit har jag inte gjort någonstans .. ljuga är inte min grej alls.. tvärtom ju... Ja några bokat byar för få till ett kluster..det är väl inget konstigt med det ? vem skulle i en kyrkvärld ?
well jag har pratat o varit social på meddeladnen som varit värda det.
det är möjligt jag skriver mkt o är hård i ord med.. men ger även beröm där det varit värt det.
arrogant ? hmm aldrig fått hört mig som det men tror jag säger tack då ;)
 

Reet

New Member
Reaktionspoäng
3
nej . .. du tar bara upp saker som du vill o försöker glömma bort de viktiga .. o det är var det började med er dåliga attityd.. och även er ledare fått be om ursäkt för erat sätt.
så jag är sällan inne här..ville bara beskriva läget på rätt sätt.. och inte erat enformiga sätt där ni hyllar varandras meddelanden.
kramen på er.

Okej jag förstår, så du vill förklara läget på "rätt sätt" genom att sprida lögner?
du kan inte ens ge oss ett exempel på när vi sagt något elakt eller varit nersättande i forumet.
Och självklart får våra officerare be om förlåtelse, hur annars tröstar man ett gråtande barn?

Jag är inte nervärderande nu, jag är arg. Till och med så arg att jag skapade ett forumkonto(damn that is next level).Den enda anledningen till att ni använder "ni var elaka i forumet" är för att ni började märka att det gick dåligt för oss och ni ville rädda er själva. Helt logiskt, ingenting konstigt med det... Men jag förlorar hellre ärligt än är en kappvändare.

Finns helt klart mycket mer att önska från vår sida, vi har spelat sjukt illa och folk har varit för inaktiva. Sen får vi även tänka på att vi möter riktigt duktiga spelare som gjort det väldigt bra(Abel, internadlarn m.m).

Håller med dig nu.. du får gärna svara en gång till om du känner att du behöver det, nu gasar vi vidare på denna världen tills sista byn är förlorad/vunnen!


Lycka till AFK, Ägg samt oss själva så får vi se hur detta slutar!
 

DonaldTrumpet

New Member
Reaktionspoäng
2
btw, kan du svara på VARFÖR ni kickar en spelare för att han håller med järnSK i en diskussion i forumet? I mina öron låter det helt sjukt.
Du flippade ur när vi ställde en fråga, var du hade väggat din off?
 

DeletedUser

Guest
Var länge sedan min stam ens vart omnämnd på TW eller jag delvis vart apostroferad. Måste varit på V.5 eller V.1 senast?

När jag läser detta så anser jag att valet var mer och mer korrekt. Från ledningens vägnar i Ägg kan jag enbart säga att beslutet var enhälligt och växt fram under lång tid. Detta vet likaså JärnSK om och behövde förändra sin attityd och beteende, sen håller jag med om att en del kanske varit hårda i orden från andra hållet också.

Jag tänker inte låta mina trupper skickas till en front och dö för en stam som inte ger något tillbaka och framförallt inte ens är aktiva i sitt eget krig.

Önskar de kämpande stammar all lycka så får vi se vem som segrar helt enkelt.
 

spanskasjukan

New Member
Reaktionspoäng
3
Jag tänker inte låta mina trupper skickas till en front och dö för en stam som inte ger något tillbaka och framförallt inte ens är aktiva i sitt eget krig.

den e rolig, de tar 6h för er att svara när jag skriver att de finns helt babyrumprena byar vägg i vägg med flera av era spelare. jag skrev tom med CAPS ;) och ursäkten? dom har ingen off..... *suck*

zaddax är iaf en spelare som förtjänar bättre, trots att han somnade när ja sa att han inte skulle palla dygna för att tajma rens;)

aja lycka till med att adla afk sen när dom kommer efter er, haha
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Rank Namn Stam Besegrad
36 Chrome71
18436_thumb
Ägg 154.258

Detta är chromes assisterande? Han pratar som om stammen Ägg har gjort allt.
Helt ärligt kollar man alla topp assisterade är det nästan bara Järn där?

Så jag hänger inte med hur mycket ni har bidragit med er deffande?

Rank Namn Stam Besegrad
1 Reet JärnSK 952.068
2 Flennis JärnSK 725.647
3 DampenAngelLakozz JärnSK 671.975
4 Gabbvad
18272_thumb
JärnSK 606.800
5 Vallymountain
18440_thumb
KW2 575.653
6 bajstank
18514_thumb
PRESSA 546.503
7 AbeLias
18656_thumb
[AFK] 502.835
8 DonaldTrumpet
18272_thumb
JärnSK 458.482
9 MästerSmurfen
coa_unknown.png
nystam 428.811
10 Lundav
coa_unknown.png
nystam 405.190

Detta är en lista på topp 10 spelare som har assisterat fortfarande inte en enda Ägg spelare.
Sen kanske jag kan förstå delvis varför de kliver från kriget som bland annat Reet själv erkänner de har inte gjort vidare kriget mot AFK.
Dock kan man förstå också att Järn har valt att fokusera på stammen Jakten som låg mitt i Järns område.

Men helt ärligt utöver oba & statisk är det inte så många ifrån AFK som har gjort ett "bra" jobb mot Järn.
Något som sticker ut är ju två spelare ifrån AFK som verkligen har gjort mycket jobb.

tycker bara det är ingen ide att tjafsa?
Varför ska vi lägga oss ett till krig har vi bett Järn hjälpa oss i våra krig?
Vi har ingen skyldighet att hjälpa Järn helt ärligt, vi har verkligen själv vårt egna krig att hålla på.

Alla har samma möjlighet med diplomat rollen det är upp till var och en hur man sköter den.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
ja tror vi gått off topic i off topic tråden...... hmmm
Ingen fara jag har inte haft så här rolig läsning på länge och ni är fortfarande inne på världen och era upplevelser och känslor angående denna speciella värld. Jag förstår att det finns en del att reda ut. Tycker ni att någon går över gränsen så anmäl ;)
 

DeletedUser

Guest
Måste ärligt nog erkänna att jag gillar JärnSKs nya bild. Däremot så kanske det borde varit lite mer järn i bilden så att säga.

Ägg innehåller förövrigt väldigt mycket protein. :)
 
Topp