Off Topic @V38

DonaldTrumpet

New Member
Reaktionspoäng
2
Jag får alltså bläddra ner till plats 20nde på opponenter besegrade för att hitta en ägg medlem. Sen får jag bläddra till plats 37 för att hitta nästa ägg medlem. Frågan jag ställer nu, vad gjorde ni egentligen under kriget? Om ni nu säger att vi var dåliga under kriget vilket jag håller med er om, det var vi. Då undrar jag bara vart tog ni vägen under kriget?
 

Snuski

New Member
Reaktionspoäng
5
Tänkte bara flika in en liten grej.

Förstår varför Ägg-Ägg2 valde att göra som de gjorde. Jag personligen har fått max 4 inks av sk, inte en enda skarp förän igår då en spelare väggade 17 byar på mig. (ej inkluderat retakes)
Sk har gjort 1 motoffensiv sen vi startade, det var igår, från 3 spelare och gick inte igenom någonstans.
Sk har ju inte ens fejkat något? Vi satt där med fejks ut, blandat med skarpa. Och det är bara 2st i front som har ytterst få fejks.

Så fort Ägg gav sig in hade de flesta i våran stam 50-100inks vardera. Men skedde ingenting som stöd från Järns sida.
Jag vet inte om ni inte riktigt var taggade för denna värld eller vad det är. Men det enda ni verkar kunna göra är att skicka pm's och kaxa o försöka spela något jävla översittarspel.
 

Snuski

New Member
Reaktionspoäng
5
Och sen även att Järn snackar om att de blivit stabbade, när de har 2 spioner i en stam på 2.5mille poäng lägre än dem som de rekryterar över, och fortfarande inte klarar av att utrota dem.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte bara flika in en liten grej.

Förstår varför Ägg-Ägg2 valde att göra som de gjorde. Jag personligen har fått max 4 inks av sk, inte en enda skarp förän igår då en spelare väggade 17 byar på mig. (ej inkluderat retakes)
Sk har gjort 1 motoffensiv sen vi startade, det var igår, från 3 spelare och gick inte igenom någonstans.
Sk har ju inte ens fejkat något? Vi satt där med fejks ut, blandat med skarpa. Och det är bara 2st i front som har ytterst få fejks.

Så fort Ägg gav sig in hade de flesta i våran stam 50-100inks vardera. Men skedde ingenting som stöd från Järns sida.
Jag vet inte om ni inte riktigt var taggade för denna värld eller vad det är. Men det enda ni verkar kunna göra är att skicka pm's och kaxa o försöka spela något jävla översittarspel.

Bara 17 nukes Det är mindre än vad eggeh väggade på mesut under 2h(?)
 

DeletedUser

Guest
Och sen även att Järn snackar om att de blivit stabbade, när de har 2 spioner i en stam på 2.5mille poäng lägre än dem som de rekryterar över, och fortfarande inte klarar av att utrota dem.

Lilla vän, läs på vad spion är innan du kastar skit.

Medans jag var i kampen, hjälpte jag till att försvara mina stammedlemmar samtidigt som jag försökte adla ägg, gav aldrig vid något tillfället någon form av information som påverkade Jakten för fem öre.

Anledningarna att jag gick med i JärnSK var enkla och få,

1. Jag började 2 veckor efter världens start var inte ens i ett läge att föra krig mot Järnsk, skulle bli adlad på 2 timmar, medans nu när jag har växt till mig lite iaf, skulle ni inte lyckas ta en enda by såvida ni inte nukeadlar samtliga. Hade WW gett mig en väg ut via Jakten hade jag följt honom men så var inte fallet.
2. Järnsk var 12 spelare, ni i AFK och Jakten är långt däröver vill ni vinna världar på att måla världen ljusblå upp till er.

Men och andra sidan ni är riktigt jävla kassa, ett under att barbsen inte adlade er tillbaka
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Bara 17 nukes Det är mindre än vad eggeh väggade på mesut under 2h(?)

Aha, nu klarnar hela vår "konflikt" avsevärt. Jag var av uppfattningen av att du var enfaldig, men det visar sig att du inte gammal nog för att ha lärt dig räkna. Jag trodde bara ni hade en femåring i stammen (mesut) men det var tydligen minst 2.

SeS pÅ SlaGFälTetTT^^^^^^^^^^^^^^^^ som kidsen säger.
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Aha, nu klarnar hela vår "konflikt" avsevärt. Jag var av uppfattningen av att du var enfaldig, men det visar sig att du inte gammal nog för att ha lärt dig räkna. Jag trodde bara ni hade en femåring i stammen (mesut) men det var tydligen minst 2.

SeS pÅ SlaGFälTetTT^^^^^^^^^^^^^^^^ som kidsen säger.
Du blir ännu förvånad med hur många 5åringar det finns i stammen
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Jokern, förövrigt finns inte Ww på denna värld.

Men Maktkampen gjorde vad han kunde för er och du gav aldrig en hint om att du var misstyckande utav vad han gjorde för att hålla er i liv tills afk skulle in i kampen.

Första gången du visade något var den morgonen du lämnade jakten och på samma minut började anfalla dina gamla medlemmar vars byar du visste var tomma.

Detta klassar in bland de fulaste spel jag varit med om under min tw tid och jag har varit med om olika sorts spioner men de är ute efter information. Du backstabba dem rakt i lungan och punkterade spelare när du visste vilken tid de vart inaktiva.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Alla klandrar varandra för deras va av diplomatier.
Kanske dags för alla att ta en titt på sina och skapa ett band som är stark.
Är man ohövlig och påvisar kass aktivitet i ett krig dröjer det inte länge förens någon tröttnar.

Äggen hade inte vänt sin kappa om det inte fanns någon anledning till detta. Själv sett i förstahand hur järnsk spelat därav 2 spelare visat aktivitet värd att nämna.
(Vilket även är samma antal ägg spelare som aktivt inkat mig varje dag men går upp mot 5 spelare per vecka.)
 
Topp