Off Topic @V38

DeletedUser

Guest
Kan du bevisa att jag bytt mig till någon by? Har jag någonsin sagt att jag inte fulspelar? Det är du som sitter på den höga hästen. Hade du vetat något om mig hade du vetat att jag alltid har grisat, men jag har också alltid erkänt det. Du sa att ni deffar bort allt utan problem hela tiden. Hur kommer det sig att ni ber alla möjliga om deff för att jag skickar ett 36 timmars tåg ut åt helvete. Ni ber varenda småspelare på v38 om deff för att mesut tycker det är så otäckt med en ink, så man stöter på paladin o grejer trots att man skickat ett tomt tåg. Du bara förvanskar alla händelser, hela tiden. PATETISKT.

Jag kan inte bevisa att det var ett regelrätt byte, du kanske förlorade 2 byar mot Saphira? ;) Men jag kan absolut bevisa att du fick din by av Saphira.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Har Mrsporting utgett sig för att vara moralens riddare? (Och nu bytte han inte ens till sig byn!!!!!!) Pajas
Nej, men du har och du ansvarar för din stam. Vad har sportings by med nåt att göra? Svara på de andra anklagelserna istället. Försök vifta bort dom om du kan. Nä, juste. Sitt inte och lek riddare när du inte backa upp det.
 

DeletedUser

Guest
Nej, men du har och du ansvarar för din stam. Vad har sportings by med nåt att göra? Svara på de andra anklagelserna istället. Försök vifta bort dom om du kan. Nä, juste. Sitt inte och lek riddare när du inte backa upp det.

Absolut, det gör jag. Men mina medlemmar förtjänar väl inte ogrundat skitsnack för att du ogillar mig?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Har Mrsporting utgett sig för att vara moralens riddare? (Och nu bytte han inte ens till sig byn!!!!!!) Pajas

Jaha, nu klarnar allting avsevärt. När du säger att ni kör med raka rör menar du alltså att det bara är du som gör det. Alla andra kan bete sig hur som helst men det reflekterar inte över stammen. Nice.
Jag kan inte bevisa att det var ett regelrätt byte, du kanske förlorade 2 byar mot Saphira? ;) Men jag kan absolut bevisa att du fick din by av Saphira.

Bevis hit, bevis dit. Jag ser inget annat än massa nonsens.


edit: du tog en by av saphira för 5 minuter sen. Jag vill att du BEVISAR att den deffades och att du inte fick byn.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Absolut, det gör jag. Men mina medlemmar förtjänar väl inte ogrundat skitsnack för att du ogillar mig?
Hur får du det till att jag snackade skit om mrsporting när jag frågade dig om eggeh hade varit en moralens riddare? Det är väl isåfall eggeh som har snackat skit. Vi är inte samma person. Du måste ha uppfattat det jag skrev enormt fel.
 

DeletedUser

Guest
Jaha, nu klarnar allting avsevärt. När du säger att ni kör med raka rör menar du alltså att det bara är du som gör det. Alla andra kan bete sig hur som helst men det reflekterar inte över stammen. Nice.

Självfallet inte, jag besvarade bara hans komiska försvar med samma medel. I vilket fall som helst så attackerade Mrsporting byn, utan att bli belönad en "fredsgåva" så det är helt irrelevant.

Bevis hit, bevis dit. Jag ser inget annat än massa nonsens.

Det är, av någon sinnesjuk anledning förbjudet att posta PM konversationer i externa där man "hänger ut" spelare med namn (dvs Saphira). Jag låter detta vara en stående förfrågan för att få kringgå detta, Pias? Supernova? Så återkommer jag med bildbevis även i tråden! (Trots att detta är ett relativt dåligt sätt att "Bevisa" något då man kan editera det relativt lätt.

Men självklart kan den som vill få PM konversation VBad till sig ingame. Det är bara att fråga mig i ett PM! (Mästersmurfen)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Men herregud Eggeh väx upp du hela tiden går till anfall mot yngre vi räddade er skin.
NI bad deff till oss allt och alla NÄR ni fick stryk så sluta gråt och stå för dina handlingar.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Lilla gubben du kanske inte är rätt person att komma och påstå att folk ska växa upp.. och är du så avundsjuk på andra att du hela tiden måste köra med personangrepp på folk.

För övrigt tycks v38 vara rena vilda västern:rolleyes:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas du är den sista som ska säga till något Tussen.
Ryktas du alltid går på folk först och sen när de sätter dig på plats så gråter du på forumet.

Lilla tussen som aldrig kommer långt utan Tinglo.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ehh den skatan måste vara din största idol eftersom du tjatar om henne hela tideno_O men jag förstår inte vad hon har med saken att göra ens för ingen jag haft någon kontakt med på åratal och ingen jag saknar heller:katt:

Att du sedan har en dålig verklighetsuppfattning är en annan sak. Skillnaden är att vissa saker gör jag för omväxlingens skull / ett tidsfördriv istället för att gömma mig bakom ett gäng likasinnade som du alltid gör!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Äntligen lite kvalitet igen, jag röstar på att jag, eggeh och bajstank muteas, och så får tussen och mesut sköta detta proffsigt istället <3
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Jag tycker att alla ska skriva kortare texter så att det blir mycket enklare att läsa samtidigt som man äter popcorn, jag har nämnligen svårt att fokusera på en grötig text samtidigt som jag letar efter de popcornen som har mest smör på sig.
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
varför drar inte nystam "Maskot" in sin ally TLO i stamkriget de förklarat mot oss? ? rädsla för tappa i krigstatt?
varför har inte järnsk gjort en krigsförklaring till oss i ägg? med förklaring ? stor undran.. man har ingen koll på sina medlemmar så dampen verkligen fick damp :) det är ju förklaringen.
dampen vart överkörd över en snacksalig joker tex. ,, som tycker hans bb är hans .. precis som han tycker varenda lediga parkeringsplats på ica maxi är.
el var han nu handlar.
ja överlag är jag emot bb adlingar . men stammen jokern joinade var väl den som var bäst i världen på det. så därav skyddar jag mitt område med.
men jokern måste även tänka på .. du går in i andras "områden"
men sluta vara så patetisk med den förklaringen du gav tidigare.
du startar inte världen ensam .
 

DeletedUser

Guest
varför drar inte nystam "Maskot" in sin ally TLO i stamkriget de förklarat mot oss? ? rädsla för tappa i krigstatt?
varför har inte järnsk gjort en krigsförklaring till oss i ägg? med förklaring ? stor undran.. man har ingen koll på sina medlemmar så dampen verkligen fick damp :) det är ju förklaringen.
dampen vart överkörd över en snacksalig joker tex. ,, som tycker hans bb är hans .. precis som han tycker varenda lediga parkeringsplats på ica maxi är.
el var han nu handlar.
ja överlag är jag emot bb adlingar . men stammen jokern joinade var väl den som var bäst i världen på det. så därav skyddar jag mitt område med.
men jokern måste även tänka på .. du går in i andras "områden"
men sluta vara så patetisk med den förklaringen du gav tidigare.
du startar inte världen ensam .

Jag förstår inte riktigt, våra stats hade ju sätt bättre ut med TLO. Och ännu bättre med JärnSK?? Frågan är varför ni inte ens bjudit in eran akademistam..

För oss spelade de ingen roll, jag förklarade krig mest för skojsskull. Men jag drog in Järn och TLO nu för din skull.
 

DeletedUser

Guest
Ironin med att ägg gnäller på att JärnSK deffade med Äggs deff på låg mur, medan nu Ägg sitter med 15k/15k stacks med AFKs deff och låter den dö på murar under 10 :oops:
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ehh den skatan måste vara din största idol eftersom du tjatar om henne hela tideno_O men jag förstår inte vad hon har med saken att göra ens för ingen jag haft någon kontakt med på åratal och ingen jag saknar heller:katt:

Att du sedan har en dålig verklighetsuppfattning är en annan sak. Skillnaden är att vissa saker gör jag för omväxlingens skull / ett tidsfördriv istället för att gömma mig bakom ett gäng likasinnade som du alltid gör!

Du kunde inte hålla dig ens en post innan du skulle gå till personangrepp... så jag får väl göra det samma.
Om vi ska prata skator (eller ragator) så vet väl hela .se att du ledigt klassificerar dig som den störta av dom alla.

:woooot: :troll:

/ Pensionerad spelare
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Visst är det! Jag kan inte rå för att mesut har en skata som sin största idol och jag begriper än mindre varför han ältar runt gammal skit på denna världens forum som inte ens hör hit.
Veckans höjdpunkt får man väl kalla när en av hönshusets goltuppar fick panik och slutade när fejksen ifrån Järnsk började ramla in.. trots att det stod 100% deff på kontot!
 

DeletedUser

Guest
Chrome.. är frontfigueren i att dra in sin stam i krig, låter mest och får oförklarligt mycket att säga till om på grund av att han lyckades bygga lite barbs.

Och nu? Jag tror inte det är många på varken fiendesidan eller din egen sida som kommer dra med dig i en stam i framtiden.. men så är det ju tur att det bara är ett spel! :)
 
Topp