Hahhaha ojjjjjjjjjjjjjj nu är det spännande tankegångar igen!
Kan du berätta vilka dom uppenbara skälen är? Är det för att det är enklare att kontakta spelare i våra områden och byta byar med dom menar du? Du är så jävla skenhelig att man tvingas resignera. Du kör ditt spår med "ärlighet och öppenhet", samtidigt som du och din stam kör varenda fulspel som går att tänka sig. Snart får man väl ban med attackable för att man har skrivit en svordom i posten. Vill poängtera att jag inte har något problem med fulspel. Gör vafan ni vill, men sitt inte o snacka om att ni är världens hederligaste stam som aldrig skulle gå bakom ryggen på någon, utan bara har "öppna kort". Jävla trams. Antingen har du ingen koll på dina medlemmar överhuvudtaget eller så sitter du och blåljuger konstant. Inget av det imponerar.
Du som (säger att du) gillar fakta:
a) Nystam är en premade med massa, av okänd anledning, respekterade spelare.
b) PRESSA är min o pötas goof att börja lira lite tw igen efter 100 år.
c) Du sa igår (13:09) "Eran sida är dessutom mycket större." Detta uttalande ser jag fram emot att få substantierat. Antar att förklaringen är något i stil med: "Tittar man på poängen är vi kanske långt upp på listan! Men poängen ljuger!! I själva verket är vi ensamma emot följande stammar: AFK, JärnSK, PRESSA, TLO, Ägg, Rom, {AFK}, MF, Ägg2, SPQR, TFB, vVv, TPE, PTRS, CTL, QD, Krp, FO, och KW2!!! Alla dessa stammar anfaller oss konstant! Vi måste försvara oss hela tiden! Vi spelar öppet och alla andra konspirerar emot oss!"
Nu förstår jag att min världsbild måste vara helt fel, eftersom den inte är din, som såklart är korrekt. Trots det tänker jag mig att det ligger till enl. följande: Nystam har varit 3-4 gånger så stora som PRESSA hela tiden, förmodligen ännu mer i början av kriget. Just nu är det typ 7 miljoner emot 3 miljoner (räknar in Rom på vår sida och räknar INTE in TLO på er sida). HUR är detta ett underläge? Jag tänker påstå, av matematiska skäl, att ni har ett ÖVERLÄGE. Trots detta överläge har ni gjort vad? Inte ett skit. OK, ni har pultat ett par spelare lite och adlat byar av en medlem vi kickade för att han är en gris. Ni har också bytt till er nån by i vår rim alt. adlat den av någon sopa. Och nu senast har ni kastat in ett berg av deff i en by i min kyrka så att ni antingen kan rekrytera eller byta er till ytterligare en by. Stort grattis till er hedervärda, fantastiska insats. Man blir djupt imponerad.
P.S. Kul exempel med ISIS förresten, som är en ineffektiv terroristorganisation...? Allt du säger är korkat.