Nordväst gangbang!

DeletedUser

Guest
Ni i Mad är såna äkta dåliga förlorare!

När ni höll på mot lilla WANK på 20 pers så firade ni säkert och nu när ni får lite motstånd så blir ni pissiga sura!

Skärpning!

Som man bäddar får man ligga så acceptera det! Ni är ju världens bästa stam, är ni inte det?
 

DeletedUser

Guest
Håller med talaren. Men du kan ju ge oss fakta så vi vet, eller? Du vet ju hur allt ligger till så förklara er nu.
 

DeletedUser

Guest
Men rofl, har satt mig ner och läst igenom hela tråden nu, och det enda jag kom fram till är att mAd? har konstaterat att de blir gangbangade och lägger fram det på ett roligt sätt utan att klaga.
Sen har jag sett folk som verkar aningen tröga whina om att de i mAd? visst whinar. Kan dock inte se något egentligt menat whine i det hela, ja förutom från Balibali då ;)
 

DeletedUser

Guest
fick precis lära mig det så nu försöker ja klämma in det i varje mening;)
 

DeletedUser

Guest
Då fattade du inte frågan. Jag ska var mer tydlig denna gången. Vad jag försöker få fram är, varför attackerar dessa stammar er? Vad har ni gjort dessa stammar? Kan du ge mig fakta du som har?

Varför attackera alla stamarna? Vi var ett för stort hot.
Vad vi gjort stammarna? Spelat ärligt, och det är väl där feletr varir, mabn ska spela fult och oärligt.
 

DeletedUser

Guest
Varför attackera alla stamarna? Vi var ett för stort hot.
Vad vi gjort stammarna? Spelat ärligt, och det är väl där feletr varir, mabn ska spela fult och oärligt.

eller så attackerade ni? men ja ser det inte som ett krig längre utan expandering av gratis byar
 

DeletedUser

Guest
Det är väl självklart att ni får det jobbigt när ni får 5 större stammar på er,men som jag läste i ett tidigare inlägg,ni har inte funderat på varför 5 stammar gett sig på er:confused:
Spelet är ju faktiskt lite socialt med,du måste ju knyta upp vänner som du kan lita på när det smäller som nu.

Kan mycket väl hända oss med,men kan då garantera dig att ingen från vår ledning skullle gå ut och beklaga sig som ni gjort i denna tråd.
 

DeletedUser

Guest
ja vet va han mena med fakta: Fakta, alltså fakta om hur bra folk är. Men du kanske inte förstår innebörde av det.

Stackars lilklka dig.
 

DeletedUser

Guest
Det här är ett krigsspel och om det inte är nåt krig på V6 så händer ju inget! Annars blir det som på V2 nu - ingenting händer - inga krig -ingenting!

Det ska vara lite fight så ta er yxor och LK och kör hårt! Ni har ändå inget att förlora!

haha spelar du på samma v2 som mej??

iaf så har jag hört att flera stammar som avstår från att ganbanga mad bara för att planera ett gangbang mot en av de stammar som är på mad i denna stund...sant eller inte? får ni avgöra själva.
 

DeletedUser

Guest
haha spelar du på samma v2 som mej??

iaf så har jag hört att flera stammar som avstår från att ganbanga mad bara för att planera ett gangbang mot en av de stammar som är på mad i denna stund...sant eller inte? får ni avgöra själva.

Du glömde den delen där det fortfarande råder fullt krig i norra delarna mellan hälften av världens alla stammar (som är något bra) :)
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Gangbang har många andra stammar klarat förut, Till och med dom som haft 20 stammar emot sig. (fast kanske dom flesta stammar är dåliga vad vet jag).

Kan säga att i BMX på v5 såg alla oss som flyktingar ifrån gamla FPPA, (som mergade med SPANK och blev SEWDLD.) SEWDLD blev snabbt hatat och fick jag vet inte hur många fiender på sig.

när BMX bildades fick vi alla stammar som SEWDLD hade emot sig, och vi är 18 pers!! Dom såg oss som flyktingar. Vi lever fortfarande och köttat på ganska bra även om det varit mörkt och hela kartan är röd.

Vart jag vill komma är att det går att överleva. -mAd?- verkar inte hålla måttet tyvärr.

Och att fegaste alltid vinner? Pfff, det är ett krigsspel, man måste spela lite deffensivt också, och om man skaffar allies så gör man det för att kunna hjälpa dom och dom hjälpa en, alltså är det ett smart drag om alliansen hjälper stammen. Det är inte fegt, det är taktiskt, att -mAd?- inte tar hjälp av sina allies (om dom har några?) är bara dumt isf.

Fegheten som jag såg några pratat om här kanske bara handlar om att personen är aktiv och kan dodga, måste inte va att den har jättemycket deff från en massa andra stammar.
 

DeletedUser

Guest
Gangbang har många andra stammar klarat förut, Till och med dom som haft 20 stammar emot sig. (fast kanske dom flesta stammar är dåliga vad vet jag).

Kan säga att i BMX på v5 såg alla oss som flyktingar ifrån gamla FPPA, (som mergade med SPANK och blev SEWDLD.) SEWDLD blev snabbt hatat och fick jag vet inte hur många fiender på sig.

när BMX bildades fick vi alla stammar som SEWDLD hade emot sig, och vi är 18 pers!! Dom såg oss som flyktingar. Vi lever fortfarande och köttat på ganska bra även om det varit mörkt och hela kartan är röd.

Vart jag vill komma är att det går att överleva. -mAd?- verkar inte hålla måttet tyvärr.

Och att fegaste alltid vinner? Pfff, det är ett krigsspel, man måste spela lite deffensivt också, och om man skaffar allies så gör man det för att kunna hjälpa dom och dom hjälpa en, alltså är det ett smart drag om alliansen hjälper stammen. Det är inte fegt, det är taktiskt, att -mAd?- inte tar hjälp av sina allies (om dom har några?) är bara dumt isf.

Fegheten som jag såg några pratat om här kanske bara handlar om att personen är aktiv och kan dodga, måste inte va att den har jättemycket deff från en massa andra stammar.

que? Randoms you are yeah :confused:
 
Topp