Nordväst gangbang!

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Haha gör mig ingenting. Min fredagkväll, sitter med mina kompisar och flickvännen och dricker lite öl och har kul, drar ut på krogen, går sedan hem till bruden och har det lite mysigt.

Epics fredagkväll, sitter helt ensam framför datorn med en chipspåse, logga in klockan 6 på TW, klockan 7 kordinerar man en attack mot oss i mad, sedan sitter man och smider sina planer och tajmar attacker. Får två stycken byar, förövrigt sämsta jag någonsin sett, vet inte hur många adels ni förlorade mot mig, när jag inte ens flyttade deff :D.

Iaf känner mig inte som en förlorare längre.
 

DeletedUser

Guest
ja dom eller vi gick på -mAd?- från början , vi i WANK alltså, dock så fick dom förlöst i det det kriget med
WANK = 9 tagna byar
-mAd?- =1-2 tagna byar, anyway back to topic

Jag vet det ;) Håller mina ögen fokuserade på v6 :p

Men, men, nu ska jag inte sitta här och prata off topic längre.
 

DeletedUser

Guest
Haha gör mig ingenting. Min fredagkväll, sitter med mina kompisar och flickvännen och dricker lite öl och har kul, drar ut på krogen, går sedan hem till bruden och har det lite mysigt.

Epics fredagkväll, sitter helt ensam framför datorn med en chipspåse, logga in klockan 6 på TW, klockan 7 kordinerar man en attack mot oss i mad, sedan sitter man och smider sina planer och tajmar attacker. Får två stycken byar, förövrigt sämsta jag någonsin sett, vet inte hur många adels ni förlorade mot mig, när jag inte ens flyttade deff :D.

Iaf känner mig inte som en förlorare längre.
Ja du hade väl bäst deff i mAd. Efter att ha spejat 20 andra mAdbyar och inte hittat något som kunde skada så drog vi en chansning på dig och adlade osett vilket ledde till att några adelsmän dog men byn fick vi tillslut.

Vår fredagkväll vid datorn startade vid 22 och visst, vi nötte en natt. Det är oftast så det går till när man adlar så mycket som du kan se på http://www.twstats.se/sv6/index.php?page=ennoblements med filter "Epic". Förstår inte riktigt din poäng där. Vi sitter ju inte och vakar varje fredag, vilket alla andra antagligen förstår men jag skriver ändå ut det explicit åt dig.

Ha så kul på krogen ikväll då, vi kanske tittar in i dina andra byar om du ändå inte spelar TW på helgerna.
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Ja du hade väl bäst deff i mAd. Efter att ha spejat 20 andra mAdbyar och inte hittat något som kunde skada så drog vi en chansning på dig och adlade osett vilket ledde till att några adelsmän dog men byn fick vi tillslut.

Vår fredagkväll vid datorn startade vid 22 och visst, vi nötte en natt. Det är oftast så det går till när man adlar så mycket som du kan se på http://www.twstats.se/sv6/index.php?page=ennoblements med filter "Epic". Förstår inte riktigt din poäng där. Vi sitter ju inte och vakar varje fredag, vilket alla andra antagligen förstår men jag skriver ändå ut det explicit åt dig.

Ha så kul på krogen ikväll då, vi kanske tittar in i dina andra byar om du ändå inte spelar TW på helgerna.

Kom gärna förbi, krävs det att jag får sitta hemma varje kväll så ser jag ingen glädje i att spela :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig! :)

Men en till två kvällar funkar rätt bra om man samtidigt får adla massor och ser hur hela stammen växer så det knakar. Prioriteringar helt klart och den här helgen blev en TW-helg för Epic.

Back to topic...
 

DeletedUser

Guest
Ahh Ni saknar ära mina vänner. All heder åt den söta tjejen Nikhita!
 

DeletedUser

Guest
Gangbang har förekommit i alla världar så vad är det som är så konstigt med det?

Du får acceptera att detta är tribalwars , ett krigsspel med både allianser, fiender och allt vad det nu är!

Så nu sitter ni och tycker synd om er själva?

Va det lika kul när ni låg på första platsen med 80 medlemmar och gick på lilla Wank som bara hade 20 medlemmar? Ni ska inte säga nånting när ni själva går på de mindre!

Sånt äkta bullshit från er sida! Upp med hakan, torka bort tårarna och ta tag i yxorna och kriga!

Du måste ju lära dig att läsa också... Jag har inte direkt klagat, jag har bara lagt fram det :)
WANK hade uppdeffning från andra stammar som jag fick reda på i efterhand. Vi gick inte heller på WANK, dom gick på oss.
 

DeletedUser

Guest
Du måste ju lära dig att läsa också... Jag har inte direkt klagat, jag har bara lagt fram det :)
WANK hade uppdeffning från andra stammar som jag fick reda på i efterhand. Vi gick inte heller på WANK, dom gick på oss.

herregug, hunkbunk, vet du hur patetisk du låter.. "dom blev uppdeffade" ojoj, jag kan intyga att vi inte fick så mycket support vi ville
 

DeletedUser

Guest
Bortförklaringar likt den jag läste tidigare här att vi är patetiska som sitter här en fredagsnatt medan ni i MaD är ute och roar sig IRL kommer alltid efter en sådan här offensiv,har läst dylika i andra världar.
Inse att ni inte är tillräckligt bra och suktar efter för många byar för fort så alla era byar är halvtomma och kräver inte ens halva off-byar för att slå sönder(jaja jag hörde talas om att det var en!!! spelare som visst kunde detta med deff,men adlad blev även denna).
Luftslottet MaD är nu ett minne blott,de hade visst inga vänner som stöttade.
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Bortförklaringar likt den jag läste tidigare här att vi är patetiska som sitter här en fredagsnatt medan ni i MaD är ute och roar sig IRL kommer alltid efter en sådan här offensiv,har läst dylika i andra världar.
Inse att ni inte är tillräckligt bra och suktar efter för många byar för fort så alla era byar är halvtomma och kräver inte ens halva off-byar för att slå sönder(jaja jag hörde talas om att det var en!!! spelare som visst kunde detta med deff,men adlad blev även denna).
Luftslottet MaD är nu ett minne blott,de hade visst inga vänner som stöttade.

Väl klart sånt här kommer :) Tror du sådana här forum är den främsta platsen för samtidens tänkare eller något, dessutom så hade ni inte aldat mig om jag var online, kanske låter lite gay att säga så, men det hade ni inte.

Tror förövrigt det är jag som spyr ut mig sådana kommentarer i andra forum :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Väl klart sånt här kommer :) Tror du sådana här forum är den främsta platsen för samtidens tänkare eller något, dessutom så hade ni inte aldat mig om jag var online, kanske låter lite gay att säga så, men det hade ni inte.

HAHAXD dem bästa spelarna är dem som är aktiva alltså inte du:p och varför var du inte aktiv? adla dem dig på natten när du låg o sov:rolleyes: o ja det är gay att whina som en liten bebis bara för att man blir adlad, så sluta upp med skitsnacket och kriga istället!
 
Topp