Nordväst gangbang!

DeletedUser

Guest
Er före detta spelare satt och skröt om er stam:

För alla er som dömmer stammar efter OB:n, nu är -mAd?- både 1:a rankingen, 1:a kontinent ranking, 1:a OB ranking.
Det här är bevis på att -mAd?- är den bästa stammen!



Ska ni då inte bevisa att det är faktiskt den bästa stammen och kan plocka alla era motståndare?


Och lite off-topic men ändå har med ämnet att göra:

Under Vietnamkriget var det INGEN som trodde på att Vietnam skulle vinna över den stora starka USA men ändå lyckades de så varför kan ni i Mad inte bevisa att ni faktiskt kan vinna över dessa stammarna?

Ingenting är omöjligt och vad har fegheten här med att göra när ni ställt till detta för er själva?

När ni gått ut och attackerat dessa stammarna och därmed skapat flera fiender!

Ni får skylla er själva att ni gett sig på andra och får därmed ta konsekvenserna! Sitt inte här och lipa nu utan ta tag i saken och ordna upp attackerna för ni kan vinna kriget om ni är så bra som ni påstår att ni är!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vinst, fanns det någon vinst i Vietnamkriget? Vad vann dem?

Alla länder i världen borde vara emot U:S:A, ingen tvekan om det.
 

DeletedUser

Guest
vi gick inte med i kriget pga Cafe krigade mot -mAd?-
vi gick in derför tommygunn vart attackerad av -mAd?- exakt efter mergen, så vi tog det som ett hot och planerade in ett anfall som visade sig att vara lyckat, dagen efter. nu när tillåmed Epic har gått med i kriget hade ingen anning om.
 

DeletedUser

Guest
Nej, men varför är ni inte omtyckta? Kan det bero på att era ledare går ut och skryter om hur bra ni är? Så det e upp till bevis nu -mad?-, hur bra/dåliga är ni?
 

DeletedUser

Guest
Hej alla glada =)

Kan meddela att Epic planerat detta en längre tid och sparat trupper m.m. Att CP gick på mAd några dagar innan var oväntat men eftersom de är i andra änden av K44 så krockade det inte med oss iaf.

Antar att det kan ha gjort saker lite lättare ;)

OT: Snart ska Epic va rank 1 i OT som anfallare =)
 

DeletedUser

Guest
Nej, men varför är ni inte omtyckta? Kan det bero på att era ledare går ut och skryter om hur bra ni är? Så det e upp till bevis nu -mad?-, hur bra/dåliga är ni?

Jag håller med den här talaren! :)

Som man bäddar får man ligga brukar man väl säga? :)
 

DeletedUser

Guest
vi gick inte med i kriget pga Cafe krigade mot -mAd?-
vi gick in derför tommygunn vart attackerad av -mAd?- exakt efter mergen, så vi tog det som ett hot och planerade in ett anfall som visade sig att vara lyckat, dagen efter. nu när tillåmed Epic har gått med i kriget hade ingen anning om.

Okej :p Bykrockar ses väldigt allvarligt på...
 

DeletedUser

Guest
Ja det kan man vell säga. Men e huvudet dumt så får kroppen lida.

Du snor mina citat! Men iaf... Jag har inte direkt skrytit om -mAd?-, dock sa alla att vi var en värdelös stam, och det skulle bli helt fel om jag höll med och började prata om hur otroligt dåliga vi va?
Megamök satt inte i ledningen och är inte ens kvar i stammen.

Och sedan att gå 5 stammar på 1 stam, det är ju inget som visar att man är störst bäst och vackrast? Det är smart att slå på de som ligger men det finns inget som är modigt med det.

K44 kommer bara ha plats för 1 stam, och stammarna Cafe, CP och Epic har alla allians med varandra. Cafe kommer bli huggen i ryggen senare av CP och Epic kommer någon annan stam att ta ut :)

Jag älskar att kriga, men ett 3-4 frontskrig är det ingen stam som klarar av i dagsläget.
 

DeletedUser

Guest
Gangbang har förekommit i alla världar så vad är det som är så konstigt med det?

Du får acceptera att detta är tribalwars , ett krigsspel med både allianser, fiender och allt vad det nu är!

Så nu sitter ni och tycker synd om er själva?

Va det lika kul när ni låg på första platsen med 80 medlemmar och gick på lilla Wank som bara hade 20 medlemmar? Ni ska inte säga nånting när ni själva går på de mindre!

Sånt äkta bullshit från er sida! Upp med hakan, torka bort tårarna och ta tag i yxorna och kriga!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du snor mina citat! Men iaf... Jag har inte direkt skrytit om -mAd?-, dock sa alla att vi var en värdelös stam, och det skulle bli helt fel om jag höll med och började prata om hur otroligt dåliga vi va?
Megamök satt inte i ledningen och är inte ens kvar i stammen.

Och sedan att gå 5 stammar på 1 stam, det är ju inget som visar att man är störst bäst och vackrast? Det är smart att slå på de som ligger men det finns inget som är modigt med det.

K44 kommer bara ha plats för 1 stam, och stammarna Cafe, CP och Epic har alla allians med varandra. Cafe kommer bli huggen i ryggen senare av CP och Epic kommer någon annan stam att ta ut :)

Jag älskar att kriga, men ett 3-4 frontskrig är det ingen stam som klarar av i dagsläget.

Du sa ju i början av världen att -mAd?- var av högst kallibern ( det var då ni låg rankad 1). Efter det började det komma in klagomål, på ditt/ert tal om att ni i -mad?- var så duktiga. Många började just då säga att ni var mindre bra. Vad jag menar, men går inte ut och skriver så ibörjan av en värld som ni gjorde. Det säger ju sig trots allt sig själv, FAIL! Det tror fan att folk lägger ett horn i sidan till er då. Det e vell kanske det man har allierade till? Eller btw, vad vet jag? Man kanske ska ha dom till något helt annat. Glömde en sak tror jag, ni i -mAd?- gjorde vell samma sak? Ni gick vell på lilla men starka stamen WANK, med era allierade? Så man kan vell säga att man får det man ger? Eller så kan man säga. Som man vill bli behandlad själv behandlar man andra. Det e ju trots allt ett krigar spel, och allt kan hända! Man får helt enkelt lära sig leva med vissa saker, även om man inte lever länge :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tråden handlar om gangbangande. Vilka har överlevt det på andra servrar?
 

DeletedUser

Guest
Ta tag i skiten och gör ert bästa. Det är det enda ni kan göra.
 

DeletedUser

Guest
ja dom eller vi gick på -mAd?- från början , vi i WANK alltså, dock så fick dom förlöst i det det kriget med
WANK = 9 tagna byar
-mAd?- =1-2 tagna byar, anyway back to topic
 
Topp