Nordväst gangbang!

DeletedUser

Guest
Krig är ju roligt, men det blir ju för mycket efter ett tag? :p Sidorna är:

-mAd?- vs Epic, CP, Cafe och Kiosk OCH möjligtvis T.E.W :p

Mina trupper gömmer sig för tillfället i järngruvan...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Man blir så glad :p Iaf vi ska toppa deff och off OB innan detta är slut...
 

DeletedUser

Guest
haha det är bara köra på o se till att ge dem en ordentlig match ;) .
har en bra hög med epicmänniskor nere hos mig så får hoppas de håller sig lugna iaf ;D
 

DeletedUser

Guest
Dom har nog ganska väldeffade fronter skulle jag tro, undrar om spelarna långt bort ens vågar attackera barbarer? Ifall de skulle attackera tillbaka :p
 

DeletedUser

Guest
Mad är ju bäst eller hur? Ni borde ju klara detta hur lätt som helst!

Ni ska visa att ni är MAD på det här spelet! Att ni kan spela Tribalwars! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ser att du är vaken inatt hunkbunk ;)

Läge att kalla hem spionerna från oss så låter vi kanske dina byar vara i fred? :p
 

DeletedUser

Guest
Vi alla lirar med ögonbindel för att det ska bli en match...
 

DeletedUser

Guest
Tror alla andra i K44 kommer känna paniken imorgon när de vaknar för att få en del av kakan ;)
 

DeletedUser

Guest
Spelet TW är för de som ljuger bäst, den saken är klar. Ljug bäst och du blir bäst.

Ärlighet, det står inte högt hos många.

Gangbang har väl aldrig, kommer aldrig bli något som alla parter vill. Visar bara att den som blir gangbangad har rätt, det är den starka sidan.
 

DeletedUser

Guest
Det här är ett krigsspel och om det inte är nåt krig på V6 så händer ju inget! Annars blir det som på V2 nu - ingenting händer - inga krig -ingenting!

Det ska vara lite fight så ta er yxor och LK och kör hårt! Ni har ändå inget att förlora!
 

DeletedUser

Guest
Ja, det var väl tråkigt att exakt alla på k44, vill inte ha nå mAdness på k44
im zo sorry
 

DeletedUser

Guest
Precis ett krigspel. Alltid den fega sidan som vinner. Den sidan som frågar efter hjälp.

Varför ska det jämt vara så?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kan vara så att CP har ägt er, nu ligger era byar långt in i k44. Därför kommer fler o gamar era byar.

Nåväl, mad lyckas iaf stiga i poäng hela tiden, poänghoreri eller så arbetar er rekryterare 24/7 :D
 

DeletedUser

Guest
Så ni i Mad tycker synd om er själva? Som att inga andra stammar har blivit gangbangade förut här på Tribalwars? Patetiskt...

Släpp näsduken och ta tag i era yxor och LK och visa att ni kan spela Tribalwars och att ni inte är småflickor som gråter så fort ni ser kommande trupper!

Herregud, klarar ni inte av pressen så ska ni inte heller spela det här spelet!

Nu förstår jag varför folk kallar Mad för flickor

Att göra en tråd där man tycker synd om sig själv hjälper inte! Visa er styrka genom att attackera tillbaka istället!

Ni var ju rankade 1:a hur länge som helst förut? Visa då att ni tillhör toppen och krossa era motståndare!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Epic CP Cafe Kiosk
Players:

Side 2:
Tribes: -mAd?-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 29
Sida 2: 3
Skillnad: 26

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 0
Skillnad: 14

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 136,163
Sida 2: 8,863
Skillnad: 127,300

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 81,552
Sida 2: 0
Skillnad: 81,552

image.php
 

DeletedUser

Guest
Patetiskt? Vad är inte det?

Ta andra världskriget som exempel, är inte det patetiskt? Man får fakta från allt 2 miljoner döda till 6 miljoner döda i så kallade koncentrationsläger.

Är inte det missvisande?

Det enda jag sa från början var att det var fegt inget annat. Alltid den fega och stora sidan som vinner, de har mest anhängare.
 
Topp