Nordväst gangbang!

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
HAHAXD dem bästa spelarna är dem som är aktiva alltså inte du:p och varför var du inte aktiv? adla dem dig på natten när du låg o sov:rolleyes: o ja det är gay att whina som en liten bebis bara för att man blir adlad, så sluta upp med skitsancket och kriga istället!

Jupp, jag låg och sov när jag blev adlad, whinar inte, är du tillräckligt trög kan du få allt till whine vilket du uppenbarligen lyckats med. Sedan gillar jag att du verkligen bekräftade min poäng, tack ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
nehe okej så det är ingen som håller med mig att ni whinar?:p om ni inte skulle gjort det så skulle inte den här tråden funnits!
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
nehe okej så det är ingen som håller med mig att ni whinar?:p om ni inte skulle gjort det så skulle inte den här tråden funnits!

Mycket möjligt att tråden är whine, men du kan gärna inte citera mig och säga att det är whine, inte dra alla över än kant kanske du hört talas om.
 

DeletedUser

Guest
dessutom så hade ni inte aldat mig om jag var online, kanske låter lite gay att säga så, men det hade ni inte.

ja tycker att det här är skitsnack! bara för att det ska se ut som att dem andra stammarna inte äger er, ni blir ju totalt överkörda! har ni tagit någon by än?
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
dessutom så hade ni inte aldat mig om jag var online, kanske låter lite gay att säga så, men det hade ni inte.

ja tycker att det här är skitsnack! bara för att det ska se ut som att dem andra stammarna inte äger er, ni blir ju totalt överkörda! har ni tagit någon by än?

Det är ju iofs inte alls skitsnack, hade 4k deff i en by som var riktad mot cafe, skickar ner 2k till ena, sedan 2k till den andra, om du vill kan du få rapporter av mig :) Sedan så slog de ut allt mitt off i en by plus en adel, vilket jag kunde ta tillbaks en by med.
Btw spelar egentligen ingen roll vad du säger, jag skriver bara för att säga emot dig ändå ;)
 

DeletedUser

Guest
Titta på fakta folk. 5 stammar mot 1. Vilka kunde stå emot/vilka skulle stå emoit.
 

DeletedUser

Guest
Titta på fakta folk. 5 stammar mot 1. Vilka kunde stå emot/vilka skulle stå emoit.

Som sagt, ni är -mad?- det borde ni klara. Finns några orsaker till att det är som det är.

1: Ni ligger dåligt till.

2: Ni går på stammar ni inte kan hantera.

3: Ni säger att ni är bäst.

4: Alla vill ha gratis byar vilket ni ger :)

Detta kan vara några orsaker till att dom är på er.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju iofs inte alls skitsnack, hade 4k deff i en by som var riktad mot cafe, skickar ner 2k till ena, sedan 2k till den andra, om du vill kan du få rapporter av mig :) Sedan så slog de ut allt mitt off i en by plus en adel, vilket jag kunde ta tillbaks en by med.
Btw spelar egentligen ingen roll vad du säger, jag skriver bara för att säga emot dig ändå ;)

inte skitsnack? om ja skulle vara aktivare, om om inte fans;)
 

DeletedUser

Guest
:)

Gangbang som denna brukar bara inträffa när stammen som blir gangbangad har varit för kaxig och loj mot allt och alla.
Så kanske inte e fallet nu? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, ni är -mad?- det borde ni klara. Finns några orsaker till att det är som det är.

1: Ni ligger dåligt till.

2: Ni går på stammar ni inte kan hantera.

3: Ni säger att ni är bäst.

4: Alla vill ha gratis byar vilket ni ger :)

Detta kan vara några orsaker till att dom är på er.

Vilken by är inte gratis om man är 50 pers på den?
 

DeletedUser

Guest
en som doogar, eller ni i mad kanske missade det? ni tänkte att det skulle aldrig behövas för vi är ju så bra
 

DeletedUser

Guest
Rolig fråga. För att ni är 5 stamar 10 verkliga och 1000 fejk..

Då fattade du inte frågan. Jag ska var mer tydlig denna gången. Vad jag försöker få fram är, varför attackerar dessa stammar er? Vad har ni gjort dessa stammar? Kan du ge mig fakta du som har?
 
Topp