LoL vs [rs]

DeletedUser

Guest
lugnt skulle ja ju inte säga då ni faktiskt försökt ta över byar de senaste 48h. den sammanordnade attacken på pertinax slutade ju inte så bra
Pertinax Obf i kriget 1.930.935

Ska lägga till att inte en enda by förlorades också

Jag älskar det när folk är så naiva så att dem faktiskt tror att vi krigar till fullo emot er. Mannen, vi har 4 före er på listan, men tro mig din tid kommer. Erat lilla krig har inte imponerat på mig för fem öre, och ingen i [rs] är nöjd med situationen men vi är inga jäkla tattare heller så vi vet vad som kommer, det är dock kanske tvärtom hos er.
 

DeletedUser

Guest
Precis här förlora jag all den lilla respekt jag hade för dig.

Vad jag vet så hånar man inte personer som man har respekt för. Och du har lika stor del som din stam i hånen emot mig, så att tala att du har någon respekt för mig innan jag skrev mannen är att ljuga för dig själv din hycklare..
 

DeletedUser

Guest
Cuben

Undrar varför jag inte får några anfall imot mig ? :(
 

Grappo

New Member
Reaktionspoäng
0
Hur går det för er [rs]?

statsen ser inge vidare ut, men ni kanske har annat att göra?

hoppas det blir en högre växel snart, jag tror på er i detta krig.
 

DeletedUser

Guest
Hur går det för er [rs]?

statsen ser inge vidare ut, men ni kanske har annat att göra?

hoppas det blir en högre växel snart, jag tror på er i detta krig.

Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: LoL

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 6
Skillnad: 1

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55,727
Sida 2: 46,788
Skillnad: 8,939

chart


Statsen är från den senaste veckan. Detta kriget är ganska dött då LoL inte gör speciellt mycket. Vi i [rs] passar då på att pyssla om våra andra krig lite extra med PF, WFE och IizK nu när LoL slappar.

Off-topic: Om någon i tråden skulle intressera sig för dessa krig å finns de samlade här:
Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: PF, WFE, IizK

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 72
Sida 2: 66
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30
Sida 2: 1
Skillnad: 29

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 477,848
Sida 2: 316,268
Skillnad: 161,580

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 190,983
Sida 2: 6,727
Skillnad: 184,256

chart
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Gillar inte riktigt att du lägger in oss med de WFE och PF eftersom vi absolut inte har något med de stammarna och göra. Och sen måste jag även säga att rs som tydligen ska vara en av de bästa stammarna på v13. Har aldrig sett en stam som skickar sämre fejks än rs. Hade det inte varit för att ni hade ca 32 mer aktiva spelare än oss hade det varit lite mer spännande :).
 

DeletedUser

Guest
Gillar inte riktigt att du lägger in oss med de WFE och PF eftersom vi absolut inte har något med de stammarna och göra. Och sen måste jag även säga att rs som tydligen ska vara en av de bästa stammarna på v13. Har aldrig sett en stam som skickar sämre fejks än rs. Hade det inte varit för att ni hade ca 32 mer aktiva spelare än oss hade det varit lite mer spännande :).

Sa inte att ni samarbetade med dem. slängde bara ihop de tre största stammarna som attackerar oss (förutom LoL). Känns det tungt ändå så har du statsen mellan oss från den senaste veckan här:
Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: IizK

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 925
Sida 2: 86
Skillnad: 839

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50
Sida 2: 8
Skillnad: 42

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,574,984
Sida 2: 336,398
Skillnad: 5,238,586

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 359,796
Sida 2: 68,768
Skillnad: 291,028

chart

Hur vida vi fejkar dåligt eller inte spelar väll ingen roll om man leder med 50 - 8 i tagna byar på en vecka? Tror dessutom att det inte är mer än 4-5 spelare som deltar i offensiven mot er så antal spelare mot antal spelare är oxå ganska jämt.
 

gearbox

New Member
Reaktionspoäng
0
Gillar inte riktigt att du lägger in oss med de WFE och PF eftersom vi absolut inte har något med de stammarna och göra. Och sen måste jag även säga att rs som tydligen ska vara en av de bästa stammarna på v13. Har aldrig sett en stam som skickar sämre fejks än rs. Hade det inte varit för att ni hade ca 32 mer aktiva spelare än oss hade det varit lite mer spännande :).

vi skickar fakes efter behov =)
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering av statistiken


Side 1:
Tribes: LoL
Side 2:
Tribes: [rs]
Players: ubica

Timeframe: 24/02/2011 04:09:30till15/03/2011 23:47:45

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 133
Sida 2: 173
Skillnad: 40

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56
Sida 2: 15
Skillnad: 41

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 975,432
Sida 2: 1,280,207
Skillnad: 304,775

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 444,388
Sida 2: 123,998
Skillnad: 320,390

chart


OBF och OBA Nedan

Erövrade byar Poängökning OBA OBF
Din stam 49 394942 8201823 5437571
Motståndare 15 123998 2836951 11366669
= = = =
Skillnad 34 270944 5364872 -5929098
 

DeletedUser

Guest
Gillar att LoL kör en "uppdatering" av statsen och visar hur kriget har gått från start :D
Såhär ser iaf kriget ut nu. (de senaste 24 timmarna).

Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: LoL

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,215
Sida 2: 0
Skillnad: 9,215

chart
 

DeletedUser

Guest
Gillar att LoL kör en "uppdatering" av statsen och visar hur kriget har gått från start :D
Såhär ser iaf kriget ut nu. (de senaste 24 timmarna).

Sist jag kolla varar ett krig mer än en dag och för att få en total blick över hur kriget går så måste man ha statsen sen kriget började. Sen att du gillar att klappa dig själv och dina kamrater på ryggen över en dag eller en vecka är ju skönt för er, i slutändan är det ändå de totala statsen som kommer vara avgörande därför kommer jag fortsätta linka de totala statsen tills detta krig tar slut.

Tänkte lägga till att de e lite gulligt att ni börjat skriva i denna tråden också i början var det väldigt tyst, särskilt med statistik.

Sen om man vill ha lite statistik från senaste dygnet tror jag Xynz har lite han gärna skulle vilja berätta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sist jag kolla varar ett krig mer än en dag och för att få en total blick över hur kriget går så måste man ha statsen sen kriget började. Sen att du gillar att klappa dig själv och dina kamrater på ryggen över en dag eller en vecka är ju skönt för er, i slutändan är det ändå de totala statsen som kommer vara avgörande därför kommer jag fortsätta linka de totala statsen tills detta krig tar slut.

Tänkte lägga till att de e lite gulligt att ni börjat skriva i denna tråden också i början var det väldigt tyst, särskilt med statistik.

Sen om man vill ha lite statistik från senaste dygnet tror jag Xynz har lite han gärna skulle vilja berätta

Det är då inte RS som klappar sig själv på axeln om dem lägger upp stats för hur kriget är just nu, ta ett krig i sig i verkligheten, tror fan inte att något land skrytter med att dem har dödat mest soldater under ett krig i sig medans dem har trupper som blir slaktade ute på fältet när dem peppar sig själva.

Läs dina ord och förstå vad du skrivit.
 

DeletedUser

Guest
Det är då inte RS som klappar sig själv på axeln om dem lägger upp stats för hur kriget är just nu, ta ett krig i sig i verkligheten, tror fan inte att något land skrytter med att dem har dödat mest soldater under ett krig i sig medans dem har trupper som blir slaktade ute på fältet när dem peppar sig själva.

Läs dina ord och förstå vad du skrivit.

ett ord: Ordbajs
 
Topp