LoL vs [rs]

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Sist jag kolla varar ett krig mer än en dag och för att få en total blick över hur kriget går så måste man ha statsen sen kriget började. Sen att du gillar att klappa dig själv och dina kamrater på ryggen över en dag eller en vecka är ju skönt för er, i slutändan är det ändå de totala statsen som kommer vara avgörande därför kommer jag fortsätta linka de totala statsen tills detta krig tar slut.

Tänkte lägga till att de e lite gulligt att ni börjat skriva i denna tråden också i början var det väldigt tyst, särskilt med statistik.

Sen om man vill ha lite statistik från senaste dygnet tror jag Xynz har lite han gärna skulle vilja berätta

Full elr? vem fn över åren, har tagit från krigs-start i varenda sån stats dom lagt upp? ingen e heller intresserad vem som leder, utan den som är mest effiktivast det senaste dygnet. Rättare sagt är ni lite snea pga det går dåligt för er. ;) BTW, ligger ni i underläge är det ursäkter ni lägger fram, inte ''döh, måste, ha, totalta, stats, med!, UGH!!!, Jag smart, ni dum!''
 

DeletedUser

Guest
Full elr? vem fn över åren, har tagit från krigs-start i varenda sån stats dom lagt upp? ingen e heller intresserad vem som leder, utan den som är mest effiktivast det senaste dygnet. Rättare sagt är ni lite snea pga det går dåligt för er. ;) BTW, ligger ni i underläge är det ursäkter ni lägger fram, inte ''döh, måste, ha, totalta, stats, med!, UGH!!!, Jag smart, ni dum!''

Vanligtviss är det dags stat som lägs upp, folk brukar även lägga upp från starta men det händer inte så ofta själv är det bara kul så man kan få en snabb överblick om hur kriget har gåt,
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Vanligtviss är det dags stat som lägs upp, folk brukar även lägga upp från starta men det händer inte så ofta själv är det bara kul så man kan få en snabb överblick om hur kriget har gåt,

Ja, vanligtvis kanske var andra månad elr ngt liknande, men samma stats konstant, det är mesigt helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Det fokuseras just nu inget på varandra, rs har kört nån offensiv men misslyckats, och även vi har snipats och väggat lite. Men vilket är naturligt då båda har ganska långt till varandra
Att säga de går dåligt för oss visar bara hur smart(?) du är bunnystyle, deras senaste by som dem tog från oss låg bakom dem på deras kontinent, very impressive. Så är väl ganska jämnt i dagsläget ingen som direkt plockar nåt från varandras fronter och när man kör bakom är det helt enkelt för långt med deff för att kunna hålla dem
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
jag är varken smart elr dum, skriver det första jag tänker. Sen har väl [rs] tagit nån mer by än er den senaste veckan, right?

Edit-Nice att mista en by, bakom linjer som ni kunde använda strategiskt. Går det la inte att fixa deff i den byn(DVS tokdeffa), adla en by brevi och sen snipa adlar med den byn genom att göra spjut/tk med den? Så från min synvinkel, på mitt eget logiska sätt, är det ju en bra prestation från [rs] pga dom slipper ett störigt moment.
 
Senast ändrad:

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
Vad håller ni på med :confused: Klart som fan att det dyker upp statistik i en krigstråd. Både statistik som visar på den senaste tiden och statistik som visar från krigsstart säger ju saker om kriget och är intressant.

Super boltz och bunnystyle varav denna helt oprovocerade ilska? Om ni ska klaga på att nån lägger upp relevant krigsstatistik i en krigstråd så har ni ett jävla jobb framför er :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jag är varken smart elr dum, skriver det första jag tänker.

Dumhuve, you just proved his point.

Edit-Nice att mista en by, bakom linjer som ni kunde använda strategiskt. Går det la inte att fixa deff i den byn(DVS tokdeffa), adla en by brevi och sen snipa adlar med den byn genom att göra spjut/tk med den? Så från min synvinkel, på mitt eget logiska sätt, är det ju en bra prestation från [rs] pga dom slipper ett störigt moment.

Dumhuve, you just proved his point again.

/Ulaxtro31
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Super boltz och bunnystyle varav denna helt oprovocerade ilska? Om ni ska klaga på att nån lägger upp relevant krigsstatistik i en krigstråd så har ni ett jävla jobb framför er

My reason, migrän.

Dumhuve, you just proved his point.

Nice, men det faila

Dumhuve, you just proved his point again.

Ur mitt egna logiska tänkande, u failed again. La fram ett exempel ur min synvinkel på ett scenario(funkat för mig iaf tess deffen nått fram), att dock kalla mig dumhuve för att jag inte är egenkär, det är ditt tänkesätt. Men...du har la fastnat i spegeln igen ;)
 

DeletedUser

Guest
jag är varken smart elr dum, skriver det första jag tänker.

Bästa kommentaren jag läst på V13 forumet tror jag ;)

Ser iaf att medan [rs] krigar mot PF, WFE, Iizk utöver LoL har även LoL fått en annan fiende. "Barbarerna"!! LoL adlar just nu iaf lika mycket barbarer som [rs] byar??
 

DeletedUser

Guest
Dom va lite högre för ett tag sen om jag minns rätt :awsm:

image.php
 

Grappo

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: LoL

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 9
Sida 2: 9
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 2
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 70,496
Sida 2: 52,149
Skillnad: 18,347

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,853
Sida 2: 13,554
Skillnad: 4,701

chart
 

DeletedUser

Guest
Blev väldigt mycket snack för någon dag sedan efter att vi bara publicerade statistik från start. Låt oss börja ändra på det nu då...

Side 1:
Tribes: LoL
Side 2:
Tribes: [rs]

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31,514
Sida 2: 8,853
Skillnad: 22,661

chart
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Måste säga att jag tycker lite synd om Coach som tycker det är ett jätte feat att en 5 miljoner poäng stam med 30+ medlemmar slår ut en stam med 4 medlemmar och 300k poäng. Men jag ska inte vara han som är negativ. Du är sååå duktigt kom här får du en godis :) Kan inte säga något annat än att jag ger creds till alla i min stam som höll borta rs så länge som vi faktiskt gjorde.
 
Senast ändrad:

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror faktiskt att Coach svarade på min pik på ett humoristiskt sätt. Inget skryt dvs

Att ni i IizK är lätta att adla har nog resten av världen konstaterat. Om ni nu verkligen vill ha det sagt rakt upp i ansiktet.
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror faktiskt att Coach svarade på min pik på ett humoristiskt sätt. Inget skryt dvs

Att ni i IizK är lätta att adla har nog resten av världen konstaterat. Om ni nu verkligen vill ha det sagt rakt upp i ansiktet.

Därför vi har dödat över 150 av rs adels de senaste 2 dagarna? Och btw vem fan är du?
 
Topp