LoL vs [rs]

DeletedUser

Guest
Jag har visserligen slutat som aktiv spelare, men måste förstås komma in här för att önska både Apan och rörmokaren samt resten av RS gänget lycka till i kampen mot "skämtet".

Go Go Go
 

DeletedUser

Guest
Jag har visserligen slutat som aktiv spelare, men måste förstås komma in här för att önska både Apan och rörmokaren samt resten av RS gänget lycka till i kampen mot "skämtet".

Go Go Go

We miss you mate! Kom tillbaka till kylan som nörd istället för värmen o lyckan med ett liv nu :)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Tycker så:)

Är du intresserad av att börja igen i [rs] "närhet", det vill säga Sydost, så kontakta mig via PM så kan jag nog hjälpa till.

Mvh
 

Rasmas55555

Member
Reaktionspoäng
0
Wow vad man blir förvånad av det :O Du gillar lllll i kriget mot Jenny och LoL i kriget mot [rs],känns lite som att du fått smaka på lite efterrätt från både lllll och LoL o gillar det verkligen:)


Haha sen får vi hoppas att dom i LoL kommer stå ut med att kriga mot oss,kommer bli skoj:)

vänta har jag sagt att jag gillar llllll tror jag bara skrev att "streckkoderna tuffar på" när de ledde med 11-1 på det senaste dygnet!
Och att jag håller/gillar Lol kan ju vara för att de är lite mindre och ändå vågar anfalla...
Kan ju också avslöja att jag inte spelar på v13 längre, men när jag gjorde det blev jag bort adlad av Lol och posion...
 

DeletedUser

Guest
Lite stats såhär strax över 24h in i kriget. Kan dock avslöjja att [rs] har börjat slå tillbaka och att vi har några tusen inkommande runtom i stammen :)

Side 1:
Tribes: LoL
Side 2:
Tribes: [rs]

Timeframe: 24/02/2011 04:06:00till25/02/2011 04:46:02

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 7
Skillnad: 4

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 90,365
Sida 2: 55,852
Skillnad: 34,513

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 73,665
Sida 2: 0
Skillnad: 73,665

chart
 

DeletedUser

Guest
Senaste 24 timmarna:

Side 1:
Tribes: LoL
Side 2:
Tribes: [rs]
Players: ubica

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57,518
Sida 2: 0
Skillnad: 57,518

chart
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Senaste 24 timmarna:

Side 1:
Tribes: LoL
Side 2:
Tribes: [rs]
Players: ubica

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57,518
Sida 2: 0
Skillnad: 57,518

chart

Fina missvisande stats! :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: LoL
Side 2:
Tribes: [rs]
Players: ubica

Timeframe: 24/02/2011 04:09:30till26/02/2011 13:31:32

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 20
Sida 2: 10
Skillnad: 10

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 0
Skillnad: 18

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 151,976
Sida 2: 81,223
Skillnad: 70,753

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 135,276
Sida 2: 0
Skillnad: 135,276

chart



OBa Totalt för LoL: 2399309
OBa Totalt för RS: 25030

OBf Totalt för LoL: 44200
OBf Totalt för RS: 2999310

Sen har LoL gjort 12 erövringar mot "RS" men jag tycker inte att man kan ta med en spelare i kriget sen kicka han för att han blir adlad och sen tro att han inte ska bli medräknad i statistiken. Visst ni kanske tycker att spelaren i fråga har gjort ett dåligt jobb men varför var han i er stam från början i så fall?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sen har LoL gjort 12 erövringar mot "RS" men jag tycker inte att man kan ta med en spelare i kriget sen kicka han för att han blir adlad och sen tro att han inte ska bli medräknad i statistiken. Visst ni kanske tycker att spelaren i fråga har gjort ett dåligt jobb men varför var han i er stam från början i så fall?


Bra talat. Håller på er i LoL
 

DeletedUser

Guest
Oavsett hur ni ser på saker och ting så kickade vi inte han för att "statistiken" skulle vara missvisande.

Vi gav upp dessa byar och denna spelare för att han inte tillförde något, han gav oss KÖ sen stack han. Skulle ni behålla denna spelare inom stammen om han inte bryr sig i sitt eget konto eller dumpa kontot o spelaren för att ödsla tid på vettigare saker?

Vi i [rs] är fullt medvetna att ni tagit ubica's byar och det ska räknas med i statsen.. sen att haroo är som han är ju bara som det är.
 

DeletedUser

Guest
Oavsett hur ni ser på saker och ting så kickade vi inte han för att "statistiken" skulle vara missvisande.

Vi gav upp dessa byar och denna spelare för att han inte tillförde något, han gav oss KÖ sen stack han. Skulle ni behålla denna spelare inom stammen om han inte bryr sig i sitt eget konto eller dumpa kontot o spelaren för att ödsla tid på vettigare saker?

Vi i [rs] är fullt medvetna att ni tagit ubica's byar och det ska räknas med i statsen.. sen att haroo är som han är ju bara som det är.

Ärligt och rakt svar. Mycket möjligt att vi skulle göra på samma sätt.
 

DeletedUser

Guest
Ja vi skulle nog göra som er CC, frågan är vad vi skulle gjort med Haroo:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Alltså, snacka om vad ni vill relaterat till kriget, men snälla, snälla, låt inte detta bli en ny danny vs [rs] tråd.

Kan säga att det har varit ett roligt krig änsålänge, Mario Kempe har tom fått några Incs efter lite bedjande :)
 

DeletedUser

Guest
Efter ubica blev det tydligen lite svårare att ta byar och man då får leta efter bundsförvanter?
 

DeletedUser

Guest
Svårare och svårare, vi blir lite förvirrade här när vi inte får skarpa på oss. Håller på att fundera ut hur vi kan locka er att dra några attacker på oss. Hinner inte riktigt med adlingen för tillfället.
 

DeletedUser

Guest
Alltså, snacka om vad ni vill relaterat till kriget, men snälla, snälla, låt inte detta bli en ny danny vs [rs] tråd.

Kan säga att det har varit ett roligt krig änsålänge, Mario Kempe har tom fått några Incs efter lite bedjande :)

Som Xynz säger, håll er till LoL vs [rs].:)
 
Topp