LoL vs [rs]

DeletedUser

Guest
Dagen är kommen då LoL återigen ger sig ut på okänd mark. Den här gången riktar LoL blickarna mot öst. Stammen som är i åtanke är såklart patrasket [rs].

Det vore dock fel av mig att påstå att alla i [rs] är patrask. Då skulle jag ha generaliserat å det grövsta. Nej, utan anledningen till att vi frustar mot deras murar stavas CC. Aningen förkortat såklart. Utan denna galjonsfigur för djurens rike hade tanken aldrig ens slagit oss att vända oss mot de verklighetsflyktande ynglingarna.

Avslutningsvis så tänkte jag även vilja trycka ifrån lite extra och med en lagom pretentiös och nästan klyschig underton säga: När vi är klara med [rs] så är det inte bara verkligheten de flyr!

Fafflan
Moral- och krigsförklaringsminister, LoL
 

DeletedUser

Guest
Haha! Good Morning Vietnamn!

Skall bli spännande att se hur LoL klarar sitt första stora krig mot stammen som vart i småkrig från dag fem ;)

Lycka till LoL och låt de största legenderna vinna :D
 

DeletedUser

Guest
Tycker detta ska bli grymt skoj, lycka till LoL.

(Visste att det var fel beslut att låta apan gå lös)
 
Reaktionspoäng
0
Håller faktisk på Lol :p men får önska båda sidorna lycka till :awsm:

Wow vad man blir förvånad av det :O Du gillar lllll i kriget mot Jenny och LoL i kriget mot [rs],känns lite som att du fått smaka på lite efterrätt från både lllll och LoL o gillar det verkligen:)


Haha sen får vi hoppas att dom i LoL kommer stå ut med att kriga mot oss,kommer bli skoj:)
 

DeletedUser

Guest
Och där sätter vi ett stopp för barnsligheterna, kriget handlar om LoL vs [rs], vänligen håll er till detta.
 

DeletedUser

Guest
Kul att de flesta i [rs] tar det för vad det är iaf, ett krig i ett spel. Lycka till [rs] och må bästa stam vinna.

Jahapp, där försvann några inlägg som hade med kriget att göra.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tror apan ligger på fel spelplan för att få fejks på sig, kan kasta några bananer så blir han lycklig

tror jag ska kasta lite bananer på TC också han verkar vara helt off
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
storkrig! vem apar sig mest o vem cepar bäst?! Den stora frågan alla vi underbarn funderar över :confused:
 
Topp