LoL vs [rs]

DeletedUser

Guest
Därför vi har dödat över 150 av rs adels de senaste 2 dagarna?

Skrattretande. Du menar alltså på fullaste allvar att de 5-6 spelare som skött operationen, och är de enda som attackerat er från [rs] har förlorat minst 30 adlar var men fortfarande lyckts adla 20-30 byar? PÅ TVÅ DAGAR!

Snälla! Tänk minst två gånger innan du skriver något på forumet.

Om ni då hade dödat alla dess adlar hade iaf några av er haft belöningen där det står att ni dödat 25 adlar? Den spelare som var näst störst i er stam har dödat 15 sedan V13s start. Menar du då på allvar att de alla andra små spelarna i er stam har dödat 30 adlar var?

Ge mig ett vettigt svar på detta och gärna lite bevis i form av rapporter eller bevis på belöningar du fått de senaste dygnen så får du min och många andra här innes respekt. Annars tror jag du gör bäst i att inte svara på något inlägg i detta ämnet mer överhuvudtaget.

Punkt.

MVH Grigs
 

JAMESBONDAGE

New Member
Reaktionspoäng
2
Jag tror faktiskt att Coach svarade på min pik på ett humoristiskt sätt. Inget skryt dvs

Att ni i IizK är lätta att adla har nog resten av världen konstaterat. Om ni nu verkligen vill ha det sagt rakt upp i ansiktet.


Lätta att adla tycker jag dock inte att vi var, sätt dig i vår sitation då vi har [rs] och AND imot oss samtidigt från 2 håll, skillnaden är alltså ca 5 miljoner poäng.


tror du på fullaste allvar att vi kan deffa bort så mycket?

vi har haft [rs] på oss sen början och tillslut så räcker det inte till när man är 5 ggr så många som attackerar.

Peace out!
 

DeletedUser

Guest
Lätta att adla tycker jag dock inte att vi var, sätt dig i vår sitation då vi har [rs] och AND imot oss samtidigt från 2 håll, skillnaden är alltså ca 5 miljoner poäng.


tror du på fullaste allvar att vi kan deffa bort så mycket?

vi har haft [rs] på oss sen början och tillslut så räcker det inte till när man är 5 ggr så många som attackerar.

Peace out!

Vi attackerade er eftersom ni bestod av flyktingar från stammar vi krigade mot i början. sedan dess har vi låtit er växa ganska mycket i frid tills för en vecka sedan då några i området runt er ville ha lite nya offbyar.
Som sagt så är det bara några få i [rs] som bryr sig om er då de flesta pysslar med antingen LoL, PF eller WFE. Om AND kan jag inte säga mer än att vi inte haft något samarbete med dem mot er.
 

JAMESBONDAGE

New Member
Reaktionspoäng
2
Vi attackerade er eftersom ni bestod av flyktingar från stammar vi krigade mot i början. sedan dess har vi låtit er växa ganska mycket i frid tills för en vecka sedan då några i området runt er ville ha lite nya offbyar.
Som sagt så är det bara några få i [rs] som bryr sig om er då de flesta pysslar med antingen LoL, PF eller WFE. Om AND kan jag inte säga mer än att vi inte haft något samarbete med dem mot er.

ett par få?


här kommer de: SUbba,Xonie,Falconflaska,chillinchimps,hubske,gearbox,bonkad,blackiis,haroo,messijunior,Rille

så ja ungefär en tredjedel av stammen mot 3 pers!
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Skrattretande. Du menar alltså på fullaste allvar att de 5-6 spelare som skött operationen, och är de enda som attackerat er från [rs] har förlorat minst 30 adlar var men fortfarande lyckts adla 20-30 byar? PÅ TVÅ DAGAR!

Snälla! Tänk minst två gånger innan du skriver något på forumet.

Om ni då hade dödat alla dess adlar hade iaf några av er haft belöningen där det står att ni dödat 25 adlar? Den spelare som var näst störst i er stam har dödat 15 sedan V13s start. Menar du då på allvar att de alla andra små spelarna i er stam har dödat 30 adlar var?

Ge mig ett vettigt svar på detta och gärna lite bevis i form av rapporter eller bevis på belöningar du fått de senaste dygnen så får du min och många andra här innes respekt. Annars tror jag du gör bäst i att inte svara på något inlägg i detta ämnet mer överhuvudtaget.

Punkt.

MVH Grigs

1. Vad jag vet så har alla i vår aktiva spelare i vår stam dödat 15 adels belöningen? Så var du tagit den skiten ifrån kan man ju fan fråga sig.

2. Kan ju inte svara för mina medspelare men jag kan absolut skicka en bild på min döda adels belöning till dig om du vill. Dessvärre har jag det svårt att länka rapporter eftersom jag har fått en jätte stor mängd fejks på mig så 99% av alla rapporter jag har består av fejks.

Och till sist så vad jag ser så har jag förlorat 2 byar de senaste 2 dagarna och båda dessa byar förlorade jag idag.
 

DeletedUser

Guest
Lätta att adla tycker jag dock inte att vi var, sätt dig i vår sitation då vi har [rs] och AND imot oss samtidigt från 2 håll, skillnaden är alltså ca 5 miljoner poäng.


tror du på fullaste allvar att vi kan deffa bort så mycket?

vi har haft [rs] på oss sen början och tillslut så räcker det inte till när man är 5 ggr så många som attackerar.

Peace out!

Först och främst så är det tråkigt att ta denna diskussion i en tråd om Reality vs Legends, och enligt min mening borde det finnas en tråd som heter LoL, PF, WFE, IizK, Poison samt llllllllllllllllllllllll vs [rs] för det är ju egentligen vad det är utan att hyckla om det. Alla utom llllllllllllllllllllllll har delat forum, skypes och what not tillsammans men alla har valt att gå på [rs] i en form eller en annan.

Hursom, vad är det för dravel jag läser? Vi i Angels And Demons krigade mot er ett bra jävla tag sedan där vi gjorde processen kort med er efter att ni trodde att vi skulle vara enkla mål. Vi lät er hålla till och vara i fred i K55 men inte ens det klarade ni av utan att klanta till det. Den enda från AND som skickat någonting mot er på ett bra tag är JAG som drog iväg ett par rens mot er i veckan endast för att jag inte gillar er attityd, men kom inte och säg att AND varit aktiva i det senaste renset/adlingarna mot er för det har vi, med undantag för mig, inte. Hade vi varit det så hade du idag spelat i rimmen någonstans bakom Materplan.

Inte bara är ni lätta att adla, ni är riktigt usla spelare med en allmänt taskig attityd.
 

JAMESBONDAGE

New Member
Reaktionspoäng
2
Voffen du vet verkligen inte var du snackar om, du tror att det bara var ni i AND som var på oss under kriget? FEL

Det var tack vara [rs] som vi förlorade då dem gick på oss samtidigt.

att komma med nån jävla rappakalja och tro att ni är bra tycker jag bara är tradigt då ni verkligen inte hade nåt att göra med att ni vann kriget.

hade bara [rs] lämnat oss i fred hade ni inte funnits just nu.
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Först och främst så är det tråkigt att ta denna diskussion i en tråd om Reality vs Legends, och enligt min mening borde det finnas en tråd som heter LoL, PF, WFE, IizK, Poison samt llllllllllllllllllllllll vs [rs] för det är ju egentligen vad det är utan att hyckla om det. Alla utom llllllllllllllllllllllll har delat forum, skypes och what not tillsammans men alla har valt att gå på [rs] i en form eller en annan.

Hursom, vad är det för dravel jag läser? Vi i Angels And Demons krigade mot er ett bra jävla tag sedan där vi gjorde processen kort med er efter att ni trodde att vi skulle vara enkla mål. Vi lät er hålla till och vara i fred i K55 men inte ens det klarade ni av utan att klanta till det. Den enda från AND som skickat någonting mot er på ett bra tag är JAG som drog iväg ett par rens mot er i veckan endast för att jag inte gillar er attityd, men kom inte och säg att AND varit aktiva i det senaste renset/adlingarna mot er för det har vi, med undantag för mig, inte. Hade vi varit det så hade du idag spelat i rimmen någonstans bakom Materplan.

Inte bara är ni lätta att adla, ni är riktigt usla spelare med en allmänt taskig attityd.

Älskar att detta kommer ifrån han som nyss satt och anklagade folk som adla han med att fuska. Men tillbaka till saken vi snackar om. Vi ägde er stort fram till ni drog in Hubske och Falcon i kriget mot er. Vi adlade ett antal av era byar men ni kickade alla vi adlade så fort de förlorade en by. Känns ju jätte sannolikt att 2 dagar efter vi går i krig med er kommer både Hubske och Falcon från andra hållet. Kom inte och ljug om saker som är jätte uppenbart.
 

JAMESBONDAGE

New Member
Reaktionspoäng
2
och att vi i IIZK är/var imot [rs] är den största skiten någonsin, vi har inte slängt nån attack/adlat nån av deras byar förutom retakes.
 

DeletedUser

Guest
Älskar att detta kommer ifrån han som nyss satt och anklagade folk som adla han med att fuska. Men tillbaka till saken vi snackar om. Vi ägde er stort fram till ni drog in Hubske och Falcon i kriget mot er. Vi adlade ett antal av era byar men ni kickade alla vi adlade så fort de förlorade en by. Känns ju jätte sannolikt att 2 dagar efter vi går i krig med er kommer både Hubske och Falcon från andra hållet. Kom inte och ljug om saker som är jätte uppenbart.

Två spelare har adlat mig och om du syftar på spelaren heeldum så har jag aldrig anklagat honom för att fuska. Ser det inte som sannolikt att den spelaren fuskar då jag sett lite hur han spelar. Vad jag skrev om var vad det ryktades om, inget annat.

Ni drog igång ert krig mot oss typ fyra dagar tidigare än vad vi hade räknat med och dom första som ni adlade var dom inaktiva spelarna, spelare som vid första motgång väljer att sluta spela. Sådana spelare finns i alla stammar och är ingenting att spara på, så självklart kickade vi folk som inte loggade in på sina konton. Vi hade hoppats på att [rs] skulle köra tillsammans med oss mot er men något sådant officiellt samarbete fanns inte och finns fortfarande inte. Har aldrig funnits. Tack vare att vi var aktiva, beslutsamma och hade ett par erfarna spelare i stammen så kunde vi enkelt fördriva er från den kontinenten ni adlade er in i.
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Två spelare har adlat mig och om du syftar på spelaren heeldum så har jag aldrig anklagat honom för att fuska. Ser det inte som sannolikt att den spelaren fuskar då jag sett lite hur han spelar. Vad jag skrev om var vad det ryktades om, inget annat.

Ni drog igång ert krig mot oss typ fyra dagar tidigare än vad vi hade räknat med och dom första som ni adlade var dom inaktiva spelarna, spelare som vid första motgång väljer att sluta spela. Sådana spelare finns i alla stammar och är ingenting att spara på, så självklart kickade vi folk som inte loggade in på sina konton. Vi hade hoppats på att [rs] skulle köra tillsammans med oss mot er men något sådant officiellt samarbete fanns inte och finns fortfarande inte. Har aldrig funnits. Tack vare att vi var aktiva, beslutsamma och hade ett par erfarna spelare i stammen så kunde vi enkelt fördriva er från den kontinenten ni adlade er in i.

Vad mycket skit du snackar. Du eller din stam hade inte varit ett skit om ni inte hade [rs] bakom er. Bara ge upp och säg som det är istället utan [rs] inget AND.
 

DeletedUser

Guest
Spelar det någon roll egentligen? Båda stammarna kommer ju försvinna ändå. Sluta besudla tråden nu, tack.
 

gearbox

New Member
Reaktionspoäng
0
Lätta att adla tycker jag dock inte att vi var

Den IizK spelare jag adlade valde att samla alla trupper i en by såmedan jag plockade bort hans tomma byar, sedan insåg han sitt misstag och verkade sprida ut deffen mellan sina resterande byar. Det finns barbarer som är svårare att adla.
 

DeletedUser

Guest
Vi kanske kan sluta diskutera orelaterade saker och kasta sten på varandra i den här tråden? Tänkte inleda den här nya trenden med lite statistik.

Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: LoL

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 16
Skillnad: 11

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38,340
Sida 2: 132,780
Skillnad: 94,440

chart

Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: LoL

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 9
Skillnad: 8

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,984
Sida 2: 82,021
Skillnad: 75,037

chart

Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: LoL

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 5
Skillnad: 4

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,984
Sida 2: 43,913
Skillnad: 36,929

chart
 

DeletedUser

Guest
Först och främst så är det tråkigt att ta denna diskussion i en tråd om Reality vs Legends, och enligt min mening borde det finnas en tråd som heter LoL, PF, WFE, IizK, Poison samt llllllllllllllllllllllll vs [rs] för det är ju egentligen vad det är utan att hyckla om det. Alla utom llllllllllllllllllllllll har delat forum, skypes och what not tillsammans men alla har valt att gå på [rs] i en form eller en annan.

Hursom, vad är det för dravel jag läser? Vi i Angels And Demons krigade mot er ett bra jävla tag sedan där vi gjorde processen kort med er efter att ni trodde att vi skulle vara enkla mål. Vi lät er hålla till och vara i fred i K55 men inte ens det klarade ni av utan att klanta till det. Den enda från AND som skickat någonting mot er på ett bra tag är JAG som drog iväg ett par rens mot er i veckan endast för att jag inte gillar er attityd, men kom inte och säg att AND varit aktiva i det senaste renset/adlingarna mot er för det har vi, med undantag för mig, inte. Hade vi varit det så hade du idag spelat i rimmen någonstans bakom Materplan.

Inte bara är ni lätta att adla, ni är riktigt usla spelare med en allmänt taskig attityd.

Lilla voffen, titta på statistiken. Tror du verkligen att llllllllllllllllllllllll och [RS] krigar aktivt mot varandra? Borde det inte dessa två stammar nobla byar av varandra när dom nu enligt dig ligger i krig?? Gå o bjäfsa nån annan stans.:)

Side 1:
Tribes: llllll
Side 2:
Tribes: [rs]

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 102
Sida 2: 83
Skillnad: 19

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 803,740
Sida 2: 588,409
Skillnad: 215,331

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart
 

DeletedUser

Guest
Lilla voffen, titta på statistiken. Tror du verkligen att llllllllllllllllllllllll och [RS] krigar aktivt mot varandra? Borde det inte dessa två stammar nobla byar av varandra när dom nu enligt dig ligger i krig?? Gå o bjäfsa nån annan stans.:)

Side 1:
Tribes: llllll
Side 2:
Tribes: [rs]

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 102
Sida 2: 83
Skillnad: 19

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 803,740
Sida 2: 588,409
Skillnad: 215,331

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Jag har aldrig sagt att rs och llllllllllllllllllllllll krigar aktivt, däremot så vet jag att llllllllllllllllllllllll har varit och försökt att nagga lite i kanten. Något som misslyckats. Att en del spelare på.se sen har problem med läs och skriv förståelsen betyder bara att dom spenderar förmycket tid med TW och borde gå till skolan istället för att sitta här.


Gillar inte att upprepa mig då det får andra att verka korkade när jag tror att dom istället inte är tillräckligt uppmärksamma.

Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: LoL, PF, WFE, D~F, IizK

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 983
Sida 2: 1,643
Skillnad: 660

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 276
Sida 2: 106
Skillnad: 170

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 6,002,430
Sida 2: 7,096,683
Skillnad: 1,094,253

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,906,467
Sida 2: 852,514
Skillnad: 1,053,953

chart
 

DeletedUser

Guest
1. Vad jag vet så har alla i vår aktiva spelare i vår stam dödat 15 adels belöningen? Så var du tagit den skiten ifrån kan man ju fan fråga sig.

2. Kan ju inte svara för mina medspelare men jag kan absolut skicka en bild på min döda adels belöning till dig om du vill. Dessvärre har jag det svårt att länka rapporter eftersom jag har fått en jätte stor mängd fejks på mig så 99% av alla rapporter jag har består av fejks.

Och till sist så vad jag ser så har jag förlorat 2 byar de senaste 2 dagarna och båda dessa byar förlorade jag idag.

Den "skiten har jag tagit från era profiler. Om ni då är tre aktiva spelare i er stam som har dödat minst 15 adlar sedan V13 start så har ni tillsammans dödat minst 45 adlar. Om ni då har dödat alla dessa från [rs] så har ni alltså aldrig lyckat göra det förrän nu?

Hur man än vrider och vänder på det så har ni inte dödat minst 150 adlar från oss i [rs]. Vill ni gå till botten med någon heder över huvud taget så föreslår jag att du slutar skriva i [rs] vs LoL forumet om dina våta drömmar :)

P.S. Anledningen till att du inte förlorat byar förrän efter att din stam förlorat större delen av sina byar är inte för att du har försvarat dig bra. Det är för att vi valde att ta dig senare ;) Det märker man nu när du redan förlorat fem byar ;) D.S.
 
Topp