Krigsförklaring till .:RF:.

DeletedUser

Guest
Går mindre bra för IKLY , dock så satt jag uppen hela första natten o dracke redbull o jäger och funderade på vad fan man ska anfalla eller ducka , tyvär så rann stridlusten ur mig och jag bjuder inte upp till nån dans , inte så mycket man kan göra dock. Min tid i v6 slutar nu var hur kul som helst dock , bra jobb LAW i dags läget har jag lite svårt att se vem som kommer att stoppa er , men tiderna för dom stora sammanslagningarna har jue knappt börjat , ska förlja denna värld med interesse=)



Mvh JJ

"Vill passa på att säga att trots att jag hoppade ur RF och gjorde en egen stam så var det inte flykt jag tänkte på , skickade faktiskt ut en krigs förklaring till LAW samtidigt"
 

DeletedUser

Guest
Ha det bra jj!! vi hörs i v8!! och fortsätter som vanligt i 4:an ;)
 

DeletedUser

Guest
dåligt dåligt law

fu sa´tan asså vilka nolifers ni är LAW kanske så ansträngde sig bara vissa i årt gemensamma krig men det är ju ändå absurt att bryta en allians och hela skiten och starta krig som ni förberett er på typ ändå sen första kriget började
så fegt bara för att vissa itne ansträngde sig så kan vi ju kicka dom och ni låter oss vara och frid o fröjd
ni kunde brutit alliansen skitit ioss ett tag och SEN startat krig istället för pang lliansen bruten och pang igen nu ör det krig asså seriöst så jävla då:eek:ligt
 

DeletedUser

Guest
Det handlar om strategi och inte hur snälla vi ska vara.. Om du hade varit lite mer insatt i v.6 och hur den ser ut i dags läget så borde faktiskt du samt resten av .:RF:. förståt att ett krig med er var oundvikligt.

Oavett anlendingarna som står på första sidan så hade det förmodligen blivit ett krig för eller senare ändå.

Ta och syna värd 6 lite skaffa info om den och sluta whina, acceptera att du blir bort adlad!!:cool:

//Ochibi
 

DeletedUser

Guest
helt rätt.. jag och ehnen sa till varandra för länge sen att ett krig är oundvikligt... vi kommer bara att vara allierade så länge LAW vill och tjänar på det.. inget annat.. så inte direkt ett oväntat drag :)
 

DeletedUser

Guest
inte oväntat, mycket olyckligt... jag menar för er då LAW när ni har väckt de sovande smurfarna ;)
 

DeletedUser

Guest
och tro mig, alla har en smurf inom sig som bara väntar på att få en chans att ta över och gå med i vårat nya världsherravälde!!!
 

DeletedUser

Guest
ni som klagar på att vi kom då RF redan krigade mot OOOH, kan iallafall meddela att ledningen började planera innan det hände.

MvH Obbe
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
HAHA gud va pinsamma Law är!

Side 1:
Tribes: LAW
Players:

Side 2:
Tribes: .:RF:.
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 178
Sida 2: 1
Skillnad: 177

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,403,649
Sida 2: 5,728
Skillnad: 1,397,921

image.php



De lät RF ta en by, haha vilka newbs :p
 

DeletedUser

Guest
Jag har tappat i princip alla mina byar sen Law började attackera och så klart hade .:RF:. ingen chans att stå emot utan de flesta har bara givit upp och bryr sig inte om att ducka eller attackera tillbaks. Men jag är knappast imponerad av attackerna jag fått och tror att Norra Law kommer få stora problem den dagen Horden ska attackeras.
 

DeletedUser

Guest
Är inte LAW:s attacker så "vassa" eller vad? :p

Det sägs ju att LAW har bäst OB-rank, syns det inte på deras attacker mot er stam i RF (aka Smurf) ? ;)

Länka gärna nån rapport så vi kan se hur bra deras attack är?
 

DeletedUser

Guest
jag måste säga att jag är lite besviken på LAW/-OOOH-/.:RF:./Horden . Har klarat mig från LAW sen i lördags, och resten sen igår med endast tre förlorade byar ..
 
Topp