Krigsförklaring till .:RF:.

DeletedUser

Guest
hade tidigare en inbjudan från en stam som hette RAW... men nobbade för att rekryterarna kändes mindre seriösa än i andra stammar som uppvaktade mig...
 

DeletedUser

Guest
hade tidigare en inbjudan från en stam som hette RAW... men nobbade för att rekryterarna kändes mindre seriösa än i andra stammar som uppvaktade mig...

Och då gjorde du ett misstag, Hade du tackat ja hade du förmodligen tillhört LAW idag ^^
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
jag måste säga att jag är lite besviken på LAW/-OOOH-/.:RF:./Horden . Har klarat mig från LAW sen i lördags, och resten sen igår med endast tre förlorade byar ..

jag tycker inte ni e värda att prata om i stammen, och vi tar de inte så allvarligt :rolleyes: om ni skickar några skarpa anfall och adel så blir de mycke roligare ;)
 

DeletedUser

Guest
Och då gjorde du ett misstag, Hade du tackat ja hade du förmodligen tillhört LAW idag ^^

och tvingats spela detta hela våren... känns skönt att kunna fokosera på slutpurten i skolan istället, så tack LAW för backstabbingen, och minns vad som skulle ha kunnat vara :cool:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: .:RF:.
Players:

Side 2:
Tribes: LAW
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 229
Skillnad: 218

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 184
Skillnad: 183

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 32,036
Sida 2: 1,803,003
Skillnad: 1,770,967

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,728
Sida 2: 1,455,281
Skillnad: 1,449,553

image.php
 

DeletedUser

Guest
tänkte ge dom lite försprång, snart äre smurfarnas tur =)
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Ärligt talat, vi tog aldrig emot krigsförklaringen, vi tog aldrig er på allvar så enkelt är det ^^
 

DeletedUser

Guest
jag måste säga att jag är lite besviken på LAW/-OOOH-/.:RF:./Horden . Har klarat mig från LAW sen i lördags, och resten sen igår med endast tre förlorade byar ..

Det kan vara för att det inte finns någon som ser dej som ett hot eller dina byar som frestande, det är iallafall därför jag inte lagt ut min offensiv mot dej, men eftersom du verkar vilja det så mycket så kommer det regna offensiv på dej imorgon =)
 

DeletedUser

Guest
Det kan vara för att det inte finns någon som ser dej som ett hot eller dina byar som frestande, det är iallafall därför jag inte lagt ut min offensiv mot dej, men eftersom du verkar vilja det så mycket så kommer det regna offensiv på dej imorgon =)

jag vet, har mest väntat på ifall det kommer ngt eller inte . plus lite andra faktorer som spelat in, men det kommer bara låta som bortförklaringar så dom får ni inte höra =)

men kan säga att det finns GODA skäl till att jag inte skickat nåra adelsmän och rens .. får tyvärr inte avslöja dem pga högre makter . högre än smurfsen .. :/
 

DeletedUser

Guest
jaa men det är skoj med inkommande.. leta mönster och så :D.. läsa sönder anfallen m.m.. speciellt när det inte gör något om man missar.. bra träning :=)
 

DeletedUser

Guest
Det kan vara för att det inte finns någon som ser dej som ett hot eller dina byar som frestande, det är iallafall därför jag inte lagt ut min offensiv mot dej, men eftersom du verkar vilja det så mycket så kommer det regna offensiv på dej imorgon =)

du och jag har väll närmast haft en privat uppgörelse än så länge :)
 

DeletedUser

Guest
Ge josefyesid lite extra attacker :)

Lycka till LAW, fast det behövs inte.. ;)
 

DeletedUser

Guest
RF pallade inte trycket helt enkelt , 5 timmar in i kriget hade 2 av 3 i ledningen gått över till LAW. RF låg i krig mot OOOH där vi även åkte på en del pisk men vi hade deffat upp delar av fronten hårt. En stam som LAW planerar i 1 månad att göra detta anfall , dom är jue inte dirket en lite eller o skillad stam. Tänk då som spelare i RF vad ska du göra , folk hade säkert en del deff hemma men begränsat , vi körde en del offensiver mot OOOH under vecka ( lite fail på dom men kostar jue off att faila med ) dvs det fanns inte mycket att anfalla tillbaka med.

har inga problem med att folk sökte sig till LAW ledning eller inte (jag var inte sen att söka själv för den delen) då RF inte hade klarat sig även under andra omständigheter. Dock hade RF inte varit i krig , om ingen hade gått över eller lämnat hade första natten kostat byar men inte lika mycket , och sedan hade kriget blivi betydligt dyrare och längre en det blev nu. Det fanns ett gäng bra spelare i RF ( inte jag dock) och all heder till dom som stannade och slogs , för dom som inte gjorde det lycka till i era nya stammar eller i rimmen må v6 bringa er mycket lycka=)


Mvh JJ . Skiver här i väntan på min Rimm plats blir omstart och nya tag.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt på dig JJ!! Du vet vi har pratat mycket ingame å allt. Å du är en av få i RF som jag tycker om.

Men som tur är slutar du inte du bara tar nya andetag och är igång igen. Mycket stort av dig inte speciellt många som tar det så enkelt.

Angående det andra du skrev så är det skam att dom lämna som du gjorte istället för att kämpa för sin stam. Ni hade klarat er betydligt längre om folk bara samarbetat och inte get upp.

Men jag hoppas din nästa stam har kämpaglöd.

//Ochibi
 
Topp