Krigsförklaring till .:RF:.

DeletedUser

Guest
Krigsförklaring till .:RF:.!

Vi vill tacka er för den tid som vi nu varit allierade! Vi gick in i detta med hela vårt hjärta och vi har vunnit stora segrar tillsammans. Det finns potential i delar av er stam och vi minns detta med glädje.

Men vi har nu varit allierade under en tid och känner att denna allians inte håller måttet. Vi i LAW hade förväntat oss mer, att vi skulle stå som jämbördiga stammar sida vid sida. Nu är så inte fallet. Vi i LAW känner att ni i .:RF:. litar för mycket till oss och att vi får bära denna allians, och därför blir ni mer en belastning än en tillgång för oss.

Men det vi mest reagerat på är att ni mitt under brinnande krig tar in våra fiender i er stam som medlemmar. Under vårt krig mot BORG märker vi hur deras byar plötsligt står under er flagg. Detta är helt oaceptabelt. Vad blir nästa steg? Hur ska vi kunna lita på denna allians? Anfall är bästa försvar heter det ju. Vi vill försvara oss mot att ni drar ner oss i fördärvet i framtiden. Vi vill rensa och göra vår kontinent till en enhet under LAW.

Det finns ett begränsat utrymme i denna värld. Vår kontinent börjar nu blir för liten för att mer än en stam ska kunna regera här.
I LAW är vi övertygade om att en by endast är välmående om vårt baner vajar i högkvarterets torn.

Vi har nu utbildat adelsmän i den rätta tron - En enhet under LAW. De är peppade att sprida den rätta läran utöver vår kontinent. Det är nu upp till varje invånare i era byar att välja sida, att söka i sina hjärtan och välja vilket baner som ska föra dem till lycka och välfärd.

Blod kommer spillas, hjältar kommer skapas, framtiden får utvisa vilka av dessa som kommer gå till historien.

Denna kontinent ska bli vår och det är upp till er hur ni vill agera inför detta faktum. Om ni lämnar era byar och flyr till en annan kontinent, eller stannar och slåss. Hur ni väljer att agera lägger vi oss inte i. Vet bara att inga byar kommer skonas, ingen lojalitet till någon annan än LAW får leva.

Vi är lagen på denna kontinent, det är vi som sätter upp regler för hur man bör leva. Vi kommer inte ge oss förrän alla lyder vår lag, den enda rätta, den enda genuint skapade lag som gör alla världsmedborgare lyckliga.

Vi möts på slagfältet, till ära, till seger för starkaste stam.
 

DeletedUser

Guest
Inget konstigt med detta krig, alla visste väl att det skulle komma förr eller senare.

Lycka till LAW, se till att vinna nu!

P.S bra skrivet :)
 

DeletedUser

Guest
Give them nothing.........but take from them........EVERYTHING !!!

LAW RULES
 

DeletedUser

Guest
Bröder och systrar ur LAW. Vi håller låg profil och låter soldaterna tala istället. Vi har inget att bevisa i forumet. :)

Lycka till nu RF
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Håller med alla här inne! :) Detta var väldigt väntade redan från början och det var bara en tidsfråga när detta skulle komma och det kom idag så det här blir en spännande fight om K55! :)

Lycka till båda sidorna och må den bästa vinna! Kommer att hålla mig uppdaterade till alla roliga krigsstatistik som kommer nu de närmaste dagarna! =)
 

DeletedUser

Guest
som ni andra säger, det var ganska väntat.

det är bara se till att kämpa på och se hur långt det går =)
 

DeletedUser

Guest
Och efter att jag skrivit detta onödiga inlägg så kommer Elegance svara på tråden.
 

DeletedUser

Guest
Kör hårt båda sidor=) Tur jag var full i kväll pissa i byxan när jag såg alla inkommande men kunde snabbt återhämta mig och gå och byta kallsonger
 

DeletedUser

Guest
Önskar bara dom kunde väntat till efter kriget med -oooh- var över...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Inte direkt oväntat.

Har man ochibi som ledare så vet man att kriga, de får man. Då menar ja de som något positivt ;)

GL HF
 

DeletedUser

Guest
hoppade "norrris" direkt från .:RF:. till LAW nu när kriget bröt ut eller? :p

Verkar som många redan planerat att fly från kriget! :D
 

DeletedUser

Guest
All form av frågor kan jag säga direkt att de besvaras ej så det är inte mycket lönt att ställa dom. Inget illa ment.

Vi kommer enbart komma ut med uppdatering av statistik då och då för att hålla er med information om hur det går.

//Ochibi
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
sorry .:RF:. men detta kommer inte hålla.

när vi startade .:RF.. på v.6 var det jag som fick ta hand om rekryteringen, vi var ytters noga med vilka som fick komma in och vi hade bra spelare rakt igenom i stammen. efter sammanslagningen med TMNT så gick nått fel och många medlemmar som inte hade /har nått att göra i .:RF:. komm med in i bilden. senare kom även massa TQON spelar in. tyvärr måste jag säga många dåliga men några bra.

vad som nu händer är inte så konstigt.

för en månad sen ungefär hade vi ett stort gräl i ledningen där halva ledningen lämnade stammen. jag stannade kavar tillsamman med norrris och hoffa för aat resa upp .:RF.: igen. tycke vi lyckade hyfsat bra med det, men nu är det tyvärr slut för .:RF:. att spela mot -OOOH- är vad som kan klaras av av .:RF:. men LAW är en allt för stor motståndare.

jag tackar och bockar för den tiden som jag har lagt ner i .:RF:. och för några (2) personer som jag har lärt känna och som jag kommer att fortsätta hålla kontakten med :).

//EhnEn

ps. om allt är osammanhängande så är det på grund av att jag knappt kan sitta upp på stolen på grund av lite för hårt festande ;)
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Du har rätt faktist, Att kriga på en front blir ett roligt spel och krig men kriga på två fronter är en stor nederbörd för stammen!
Jag önskar er lycka till och ska minnas er!
 

DeletedUser

Guest
Shiit va roligt med krig måste jag bara säga;D var länge sen vi i LAW hade något motstånd att räkna med.. Ni blir nog våra första fiender att räkna med på en låååång stund men förhoppningsviss inte den sista;D..

Hoppas bara inte byarna tar slut så fort:(
 
Topp