Krigsförklaring till .:RF:.

DeletedUser

Guest
Som jag skrev i en annan tråd alldeles nyss. Ni kan inte fly. Era försök att komma undan oss är lika dåligt som Kanal 5's försök att få människor att se programmet "Den rätte för rosing".

Det ända som behövs är att kolla upp vilka som lämnat, Vilka stammar de tillhör och markera dem som fiender.

Det blir snarare svårare för er som inte kommer kunna hålla lika bra kontakt.
 

DeletedUser

Guest
jämnt?

Side 1:
Tribes: LAW
Players:

Side 2:
Tribes: .:RF:.
Players:

Timeframe: Hela kriget

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 95
Sida 2: 0
Skillnad: 95

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 779,586
Sida 2: 0
Skillnad: 779,586

image.php
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
jämnt?

Side 1:
Tribes: LAW
Players:

Side 2:
Tribes: .:RF:.
Players:

Timeframe: Hela kriget

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 95
Sida 2: 0
Skillnad: 95

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 779,586
Sida 2: 0
Skillnad: 779,586

image.php

Men steffe då, jag skojade ju;)
Utklassning
 

DeletedUser

Guest
Unstoppable; sa:
Som jag skrev i en annan tråd alldeles nyss. Ni kan inte fly. Era försök att komma undan oss är lika dåligt som Kanal 5's försök att få människor att se programmet "Den rätte för rosing".

fyndig metafor där!
 

DeletedUser

Guest
Hur många mindre stammar från RF finns det nu då?

Visste inte att RF kör den där taktiken :p Hoppas LAW har listat upp ALLA medlemmar från RF innan kriget började för annars blir det svårt att hålla reda på vilka som tillhör RF eller ej ;)
 

DeletedUser

Guest
Hur många mindre stammar från RF finns det nu då?

Visste inte att RF kör den där taktiken :p Hoppas LAW har listat upp ALLA medlemmar från RF innan kriget började för annars blir det svårt att hålla reda på vilka som tillhör RF eller ej ;)

TWstats (10)
 

DeletedUser

Guest
Men steffe då, jag skojade ju;)
Utklassning

haha..jag vet ;)

men ang RF så har den blivit 3 olika stammar

det är RF som är grundstammen
sen har vi IKYL som består av jjpewpew som tyckte att han kunde slåss enklare mot oss ensam, å han har nog rätt där :) även denna stam är vi i krig med (krig å krig?)
å sen har vi dagens självmordsbenägna spelare i stammen Smurf som för tillfället har 3st spelare som vill dö å gå ur världen lyckliga att dö en hedersam död
:)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tycker nästan Law ska sluta lägga ut stats. RF spelarna kommer ju gråta sig till sömns var da... (ja..eller de 5 dagarna kriget kommer vara i) :D

Mkt nice ;D men ni har förberedit lite och ni har geografin med er samt trupp.
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Vi håller på att knycka så många byar vi kan, det är inte så lätt när deffen står fortfarande på vårtan front och Law kan ju bara säga hej till deras byar och *Vips* det är deras nu!
Kul o se er Law! :D
 

DeletedUser

Guest
Vi har garanterat er att tacka för att det!

Hail -OOOH-
 

extinct

New Member
Reaktionspoäng
0
_OOOOO....H- Borde inte traska för långt in via RF byar, vi är giriga och vill ha krubbet för oss själva.
 

DeletedUser

Guest
Underbart att knycka och plundra när man fått bakdörren öppen, men det är strategi och krig. Dock så kan man undra var stoltheten och ryggraden ligger när man gör på så sätt.

Alea Jac'ta est!
 
Topp