Krigsförklaring till .:RF:.

DeletedUser

Guest
här har vi den slutgiltiga 24h resultatet på kriget :)

Side 1:
Tribes: LAW
Players:

Side 2:
Tribes: .:RF:. IKYL Smurf ACDC (Stammarna som kommit ut från .:RF:.)
Players:

Timeframe: 7/3 kl 21 till 8/3 kl 21

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 124
Sida 2: 1
Skillnad: 123

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,005,145
Sida 2: 5,728
Skillnad: 999,420

image.php
 

DeletedUser

Guest
Orkar inte kolla TW-stats, men vem i .:RF:. tog den där byn? :)
 

DeletedUser

Guest
ACDC är upplöst igen , så kör med spelaren Lord Of Wars för att få rätt . plus andra som leavat =)
 

DeletedUser

Guest
Så många det är som flyr från kriget :p

Men vet de att LAW har koll på dem? :p verkar som det är en trend att lämna RF och skapa nya stammar ELLER att helt enkelt bara låtsats "försvinna" från kartan på nåt sätt :p

Aja, de blir ju ändå adlade förr eller senare så =)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: .:RF:.
Players:

Side 2:
Tribes: LAW
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 8
Sida 2: 151
Skillnad: 143

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 130
Skillnad: 129

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 18,696
Sida 2: 1,191,391
Skillnad: 1,172,695

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,728
Sida 2: 1,029,784
Skillnad: 1,024,056

image.php


Spännande spännande. Detta krig kommer vara länge, stark insatts båda sidor.
 

DeletedUser

Guest
måste säga att jag är aningens imponerad av .:RF:. , adlat 8 byar varav en LAW =)
 

DeletedUser

Guest
OJ!! hittade dom attackknappen?! eller råkade dom bara komma åt den av misstag?? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nästan lite besviken sådär.
Här laddade man inför boxningsmatchen och sen när domaren startar matchen sänker man motståndaren på en halvmiss efter 8 sekunder.
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Nästan lite besviken sådär.
Här laddade man inför boxningsmatchen och sen när domaren startar matchen sänker man motståndaren på en halvmiss efter 8 sekunder.

Besviken? Förstår inte riktigt där, detta var så väntat att när LAW ledarna för två och en halv vecka sedan (eller var det tre?) gick ut med att rusta för krig så visste man att RFs tid var kommen. Det roliga är att jag inte ens är med i LAW men ändå har jag vetat nästan allt som föregått där och fått fin fina bilder med :) Så "Un"stoppable dina bilder och mina bilder kanske kan leka tillsammans?
 

DeletedUser

Guest
Besviken? Förstår inte riktigt där, detta var så väntat att när LAW ledarna för två och en halv vecka sedan (eller var det tre?) gick ut med att rusta för krig så visste man att RFs tid var kommen. Det roliga är att jag inte ens är med i LAW men ändå har jag vetat nästan allt som föregått där och fått fin fina bilder med :) Så "Un"stoppable dina bilder och mina bilder kanske kan leka tillsammans?

Hade åtminstonde förväntat mig nån inc eller motstånd, men behövde inte ens syncha anfallen. Gjorde mig besvär och larvade mig helt i onödan med de första byarna jag tog av RF.

ps. Du verkar vara lite småkär i den ostoppbara. ds.
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Hade åtminstonde förväntat mig nån inc eller motstånd, men behövde inte ens syncha anfallen. Gjorde mig besvär och larvade mig helt i onödan med de första byarna jag tog av RF.

ps. Du verkar vara lite småkär i den ostoppbara. ds.

Det var ett smart och väntat drag av LAWs ledning att gå på i ryggen när RF hade fullt upp med OOOH, så deffen var ju mil ifrån på de kluster som låg i "Law land". Men visst bättre motstånd borde ha skett men i och för sig, varför bry sig när man vet att man är död :)
 

DeletedUser

Guest
Som jag skrev i en annan tråd alldeles nyss. Ni kan inte fly. Era försök att komma undan oss är lika dåligt som Kanal 5's försök att få människor att se programmet "Den rätte för rosing".

Det ända som behövs är att kolla upp vilka som lämnat, Vilka stammar de tillhör och markera dem som fiender.

Det blir snarare svårare för er som inte kommer kunna hålla lika bra kontakt.

Ni har ju själva tagit in flyktingar från .:RF:. ,spelare som vi var på gång att ta byar ifrån :mad:
vad har ni att säga om det?
 
Topp