Krigsförklaring MASH vs -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
persifal .. vadå 4 byar på 2 dar ,, dom fick sig stort och jag har tagit byar från er med el hur ;) + är det K75 dom tagit byar där jag har 30 timmar dit minst från mig sj så tro inte att ni kan spela för ni tar byar från gazz ;) i K75 hehehe
 

DeletedUser

Guest
:ppersifal .

nu är du ärlig om det offensiva mot mig va från hela första dan har ni attackerat mig och du är glad att ni tagit 4 byar :S heheh och i K75 där jag inte ens vill ha byar om jag ska vara ärlig .
 

DeletedUser

Guest
Dåså gazz99 det är i sånna tillfällen man är tyst och inte sitter o skryter om att "hittan och dittan" dem kan inte ta 1 by av mig och jag är main target och bla bla bla..

Du förlorade 4byar that's it ta de som en man istället för att ha bortförklaringar om verkligen allt..
 

DeletedUser

Guest
jo jag vet jag tar det som en man ;) men det ska ni också göra och inte ljuga om att ni inte har haft offensiv mot mig så var ärlig du med att ni har det svårt att ta byar från mig och inte att skriva gratisbyar :S !!!
 

DeletedUser

Guest
jo jag vet jag tar det som en man ;) men det ska ni också göra och inte ljuga om att ni inte har haft offensiv mot mig så var ärlig du med att ni har det svårt att ta byar från mig och inte att skriva gratisbyar :S !!!

Vart skrev dom något om gratisbyar?
Att slå ut en aktiv spelare innebär sällan gratisbyar.

Dock verkar det mer som om du postar här för att försöka driva noen 'titta på mig' show.
 

DeletedUser

Guest
lol

Tycker det är lite kul gazz.

Ja kan aldrig gå ut och säga att vi har haft en planering mot dig överhuvudtaget..(först då skulle jag ljuga)

Visst du kanske har anfallts mycket.. Men de kan ju ha sina orsaker..: Byar i rätt läge etc etc.. Du vet ni har många som blir anfallna mycket o kollar man DEFF ob'n tycer ja inte du har vatt så väldans attackerad?
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Jo KONT gick med i kriget, troget stående på sin storebrors -ST2- sida. Stolta kastade de sig in mot MASH, och det gick ju bra.

Side 1: MASH

Side 2: KONT

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 43
Sida 2: 11
Skillnad: 32

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 0
Skillnad: 18

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 361,356
Sida 2: 99,175
Skillnad: 262,181

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 127,538
Sida 2: 0
Skillnad: 127,538

image.php
 
Senast ändrad:

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
jo jag vet jag tar det som en man ;) men det ska ni också göra och inte ljuga om att ni inte har haft offensiv mot mig så var ärlig du med att ni har det svårt att ta byar från mig och inte att skriva gratisbyar :S !!!

Prata med dina stam kamrater de har också haft en offensiv mot sig, tyvärr du är inte unik. Kanske känns som om man är ensam mot världen när man blir utsatt för alla de attackerna. Prata med dina vänner, så finner du att du inte är ensam.
Stackare
 

DeletedUser

Guest
Jo KONT gick med i kriget, troget stående på sin storebrors -ST2- sida. Stolta kastade de sig in mot MASH, och det gick ju bra.

Låter som om du är bitter för det, är väll bara bra att KONT ställer upp?
Tror Kont känner som vi, om vi inte gör något åt NoD och MASH så försvinner vi till slut :) så då är det lika bra att köra på.
 

DeletedUser

Guest
Låter som om du är bitter för det, är väll bara bra att KONT ställer upp?
Tror Kont känner som vi, om vi inte gör något åt NoD och MASH så försvinner vi till slut :) så då är det lika bra att köra på.
Jag tror att han försöker säga att det inte spelar någon roll hur många stammar som är på MASH sen tidigare, det svider ändå när vår offensiv sätts in.
 

DeletedUser

Guest
Vilka skall vi bjuda, Khanez? Dom envisas ju med att avlida vid muren varenda gång dom hälsar på. Dålig stil imho... ;)

Skämt åsido så är det skitkul att det rör på sig lite. Grötit som fasen men det får man leva med! :D
 

DeletedUser

Guest
Vilka skall vi bjuda, Khanez? Dom envisas ju med att avlida vid muren varenda gång dom hälsar på. Dålig stil imho... ;)

Skämt åsido så är det skitkul att det rör på sig lite. Grötit som fasen men det får man leva med! :D

om dom kommer till mig, så bjuder jag på fika innan dom kommer till muren, det låter väll bra? :D
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Vilka skall vi bjuda, Khanez? Dom envisas ju med att avlida vid muren varenda gång dom hälsar på. Dålig stil imho... ;)

Skämt åsido så är det skitkul att det rör på sig lite. Grötit som fasen men det får man leva med! :D

Håller med Acid, det är ju detta som gör spelet värt att spela. Plus de roliga med att träffa nya fiender. Har haft många trevliga och roliga postningar när jag gjort mina attacker mot -ST2-, trevlig stam där de flesta tar det med ett leende på läpparna.

Mina fogdar är redo för kaffekalas.

Så bara fram med kaffet så kommer MASH med bullarna :)
 

DeletedUser

Guest
jag ska vara ärlig om en sak :rolleyes: .

Brutus är nog den mest aktiva spelaren som har varit jobbig mot mina byar hehe han har nu tagit 5 byar från mig det enda jag vill komma fram till är bra jobbat Brutus .... ;)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Det är ingen skam att förlora byar till Brutus gazz...:)
Många duktiga spelare har råkat ut för samma öde! ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej nu ska vi inte vara så hårda mot 99gazz här...

Han måste ju ha lite creds !! Han kom som en tjuv om natten o tog mina 2 byar i värld 4... får skylla mig själv när jag inte loggar in särskilt regelbundet :p

Så kan det gå när inte haspen är på ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej nu ska vi inte vara så hårda mot 99gazz här...

Han måste ju ha lite creds !! Han kom som en tjuv om natten o tog mina 2 byar i värld 4... får skylla mig själv när jag inte loggar in särskilt regelbundet :p

Så kan det gå när inte haspen är på ;)

humm det kommer jag inte i håg var det läng sen el ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
humm det kommer jag inte i håg var det läng sen el ? :confused:

Nån vecka sen kanske, kommer inte ens ihåg vilken stam jag var med i...

Låg helt omringad av War sen nån månad o några anföll hela tiden, men de var för stora för att det skulle vara till nån nytta ^^

Sen när jag loggade in efter några dagar så stod det att 99gazz hade plockat mina byar o jag var välkommen att börja om... :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp