Krigsförklaring MASH vs -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
mm

nja jag lämnade TP för att fortsätta kriget mot er man kan ju ta byar gratis och sen få ha dom kvar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vi förväntar oss att de byar vi tar över är välfyllda med vin och förströelse till de soldater som anländer. Tänk på att de marcherat långt och taktfast i befrielsens namn, de förtjänar att mottagas väl!!

Något i den här stilen?
violent041.gif
 

DeletedUser

Guest
Väldigt glad att ha så duktiga spelare som er med oss i kriget ;)
 

DeletedUser

Guest
Efter en trög början rullar det på lite bättre. Nu är dock överaskningsmomentet borta och det kommer att bli tuffare för oss.
Side 1: MASH

Side 2: -ST2-

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 42
Sida 2: 5
Skillnad: 37

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 400,644
Sida 2: 49,773
Skillnad: 350,871

image.php
 

DeletedUser

Guest
Detta är ett krig som kommer ta tid :D
Men nu har ju folk nått och göra ett bra tag framöver
 

DeletedUser

Guest
hehe nu i natt var det kul :) men jag har mina byar kvar efter allt,,

MASH MASH MASH humm trode er off var starkare :p
 

DeletedUser

Guest
Vilken trevlig nyhet!
Kör hårt vapen bröder, jag ska skicka mjöd i mängder till era byar :)

Goo MASH! :)
 

DeletedUser

Guest
jag tror några i MASH är sura nu :rolleyes: attacker efter attacker :) men inget jag inte klarar av ;)
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Alternativet är väl att vi inte har honom som huvudmål, men det kan vi ju inte avslöja. Eller hur ;)
 

bewox

New Member
Reaktionspoäng
0
Har byarna kvar?

Jag har spelat ett bra tag på Tribbe nu men jag har fortfarande inte lyckats ta någon by utan att skicka adel. Tänk på det 99gazz :D
 

DeletedUser

Guest
jag har dödat adels du men när man dödar så många så vågar dom inte skicka dom dom attackerar 15 - 20 off byar på en by och inte får en rapport hehe därför skickar dom inga adel nu men jag fick några i går typ ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag har dödat adels du men när man dödar så många så vågar dom inte skicka dom dom attackerar 15 - 20 off byar på en by och inte får en rapport hehe därför skickar dom inga adel nu men jag fick några i går typ ;)

Du är kung/gud!
 

DeletedUser

Guest
Frågan är bara hur länge Mash orkar, har en viss aning att börjar de stöta på försvar så kommer freden om ett tag, och med tanke på föregående krig med =S= och TP så lär det inte ta lång tid innan de börjar plocka över folk från ST2 för att de inte kommer längre, verkar vara en röd tråd i deras taktik :p

närå, det är roligt när det rör sig och oftast är det bara min mun :confused:
 

DeletedUser

Guest
Frågan är bara hur länge Mash orkar, har en viss aning att börjar de stöta på försvar så kommer freden om ett tag, och med tanke på föregående krig med =S= och TP så lär det inte ta lång tid innan de börjar plocka över folk från ST2 för att de inte kommer längre, verkar vara en röd tråd i deras taktik :p

närå, det är roligt när det rör sig och oftast är det bara min mun :confused:



Synd bara att det inte kommer ut något vettigt från munnen din.


Tror MASH kommer slakta -st2- sakta men säkert.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp