Krigsförklaring MASH vs -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jo vi har ju bara deff byar , det är ju därför vi har så svårt att ta byar från er :eek:

eller är det verkligen så svårt? :rolleyes:

Det svåra är inte att ta byar, utan att behålla dem, något jag antar att vi i MASH kommer lyckas betydligt bättre med den dagen kriget trappas upp...
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Utvecklingen går ungefär som jag trodde att det skulle gå. Sakta men säkert framåt för MASH! Tror det kommer att gå lite fortare snart! ;)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Side 1: MASH

Side 2: -ST2-

Timeframe: Förra veckan

Totala erövringar:

Sida 1: 361
Sida 2: 256
Skillnad: 105

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 63
Sida 2: 17
Skillnad: 46

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar:

Sida 1: 3,574,060
Sida 2: 2,324,783
Skillnad: 1,249,277

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 701,782
Sida 2: 175,130
Skillnad: 526,652

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det kommer ta år innan det här tar slut.

Om nu inte någon stam kommer med något nytt.


så jag tror ni kommer behöva fred typ en månad och sen börja från 0 så kommer det vara vinna eller försvina :rolleyes:

det ger både stammarna att planera om och bygga upp sin arme igen, jag tror det kommer vara både bra för -st2- och MASH .

Vi har en ny strategi. Vi adlar varandra istället för fienden. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Meh.. ST2 har ju redan vunnit detta kriget då MASH inte finns längre:confused::confused::eek:

MASH spelarna måste känt sig tvugna att skapa en ny stam med solace för att inte bli helt bortsopade. Ja, så måste det vara?:cool:
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
haha jepp precis så är det...
-ST2- vann! =)

hm, men borde inte MASH och Solace redan ha segrat i V3 då? Då vi var de äldsta stammarna? :p
De enda stammarna som funnits sen starten!


Trodde vi var på andra rundan nu... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Verkar som om andra ronden blir mot oss eller? Jag klättrar snabbt på defensiva ob-rankingen tack vare TBA just nu. Jag hade så lågt innan att jag nästan skämdes men nu börjar det nästan likna något. Ett par miljoner kvar till de riktiga storspelarna, men om TBA håller på så här en vecka till så kanske jag är där. :D

Hur ser det ut för -ST2-? Lugnt för er eller? Har TBA börjat gå på oss istället eller fortsätter de att kötta mot er också?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag är ledsen vi är väldigt dåliga. Borde nog spela något annat....
 

DeletedUser

Guest
Myggan bet mig.

Mmmm. Om 36 timmar får du rom i mina byar. :p

-ST2- vann så nu går TBA på Ni! istället. ;)

Eller så är vi trötta på alla mygg och har samlat på oss ett lager med spray som måste användas upp en snabbis bara =)

Mm rom borde du har tonvis av nu. Första gången vi kommer på ett mindre besök hos Ni! borde endå vara uppskattat!?

Och som znize säger då vann vi V3 rond 1 då alltså? ^^

Round 2... FIGHT!
 

DeletedUser

Guest
Eller så är vi trötta på alla mygg och har samlat på oss ett lager med spray som måste användas upp en snabbis bara =)

Mm rom borde du har tonvis av nu. Första gången vi kommer på ett mindre besök hos Ni! borde endå vara uppskattat!?

Och som znize säger då vann vi V3 rond 1 då alltså? ^^

Round 2... FIGHT!

Bara så att alla fattar var följande ironi: "-ST2- vann så nu går TBA på Ni! istället." Klart att inte -ST2- har vunnit. MASH gjorde en bra offensiv innan mergen med Solace och nu gör TBA sin första riktiga offensiv mot Ni! Ska bli kul att se resultatet. Jag har i alla fall roligt!

Och ni är så välkomna så. Alla 146 inkommande. :) Ser att Vashanka probar en hel del av mina byar nu. Vi får se vilka jag orkar bry mig om att ducka i. Måste ju ha lite tid över till jobbet också... :)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte att Ni! kommer klara sig bra nu när dom får TBA'a uppmärksamhet på riktigt.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte att Ni! kommer klara sig bra nu när dom får TBA'a uppmärksamhet på riktigt.

Du ska inte underskatta oss^^ du anar inte hur roligt vi har det nu, när TBA äntligen gör en liten offensiv på oss. alla är verkligen på topp. och jag längtar tills, i kväll då jag får mina första attacker :)
 

DeletedUser

Guest
Tråd låses då ämnet är förlegat, samt "började" tråden gå off-topic.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp