Krigsförklaring MASH vs -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hur går det för er nu i Kriget ? vill ha lite info kom igen va inte så tråkiga :D
 

DeletedUser

Guest
Hur går det med kriget?

Tycker de blir en massa masch byar i området. :D
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Det handlar om att *censur* och att *mer censur*, eller hur?

Med tanke på att deras allians är såpass mycket större så tar det bara lite tid. Men med lite tur, mycket vilja, massa erfarenhet och en stor portion kul så kommer vi att gå segrande ur detta.
 

DeletedUser

Guest
Så ni lägger allt krut på -ST2-? Är det därför det går så bra för Ni!? Eller beror det på alla f.d. DSS-byar som vi får ta av er?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag kommer njuta av det avtagande högmodet i framtiden då diverse Ni!-spelare får 1500 inkommande var =)

But first, ST2 ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Efter noga analyser på mina skiffertavlor har jag kommit fram till att jag hoppas att det ska räcka för att de ska bli lite grå så att säga ;)
 

DeletedUser

Guest
Utan att vara kaxig så är det ju bara att konstatera att där MASH dragit fram innan, är det inte många som sagt "Is that all you've got" när vi skickat lite yxor o hästar ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi i Ni! ser på MASH med stor respekt och ingen har påstått något annat. Att vara lite kaxig och spela allan är bara roligt och det triggar onekligen mördar-instinkterna. Precis vad vi är ute efter! :D
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
hm, acid...
Det kan inte vara så att Ni! bara har deff byar och att hela TW världen har deffat er så det är därför ni försöker få oss att gå på er? :cool:

Men vi kör en annan taktik... "ignorering" funkar på trotsiga barn och ville prova den i TW oxå! ;)
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
hm, acid...
Det kan inte vara så att Ni! bara har deff byar och att hela TW världen har deffat er så det är därför ni försöker få oss att gå på er? :cool:

Men vi kör en annan taktik... "ignorering" funkar på trotsiga barn och ville prova den i TW oxå! ;)

Jo vi har ju bara deff byar , det är ju därför vi har så svårt att ta byar från er :eek:

eller är det verkligen så svårt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det kommer ta år innan det här tar slut.

Om nu inte någon stam kommer med något nytt.


så jag tror ni kommer behöva fred typ en månad och sen börja från 0 så kommer det vara vinna eller försvina :rolleyes:

det ger både stammarna att planera om och bygga upp sin arme igen, jag tror det kommer vara både bra för -st2- och MASH .
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp