Krigsförklaring MASH vs -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Synd bara att det inte kommer ut något vettigt från munnen din.


Tror MASH kommer slakta -st2- sakta men säkert.

Varför alltid vara så nedlåtande och kasta ur sig saker som skall skada istället för att föra en debatt som innehåler nåt med substans.....
 

DeletedUser

Guest
Varför alltid vara så nedlåtande och kasta ur sig saker som skall skada istället för att föra en debatt som innehåler nåt med substans.....

Mycke bra fråga, är fullt av nedlåtande saker på detta forum, alldels för mycket om du frågar mig.
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Statistiskt sett går det ju hyfsat för ST2. Men det finns ju sätt att dölja statistik på. Vad händer t.e.x. med woodman121? :confused: Får han inte vara med längre? ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, jaru att det skulle komma nedlåtande kommentarer visste jag, och vilka det det var som kastade dem var ju inte heller nån överraskning.

undrar om de varnar för personangrepp då jag alltid tycker det kommer vettiga saker ur min mun och att min självbild vart lite skadad av pilskafts kommentar :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
:)

Jaja när jag läser det i efterhand så ser jag att det kan tas som nedlåtande.
Men var menat som ironi på det tobie skrev:

närå, det är roligt när det rör sig och oftast är det bara min mun :confused:

Så självklart ber jag om ursäkt om detta tagits på fel sätt var inte alls min mening.

Men back to topic nu.

Tror inte alls MASH inte skulle orka forsätta för att dom stöter på försvar.
Tvärt om tror dom kommer kötta ännu mera.
Och vad säger att dom inte gorde det mot =S= och TP
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Frågan är bara hur länge Mash orkar, har en viss aning att börjar de stöta på försvar så kommer freden om ett tag, och med tanke på föregående krig med =S= och TP så lär det inte ta lång tid innan de börjar plocka över folk från ST2 för att de inte kommer längre, verkar vara en röd tråd i deras taktik :p

närå, det är roligt när det rör sig och oftast är det bara min mun :confused:


Att MASH skulle sluta attackera bara för lite motstånd? Tyckte jag skulle bemöta ditt påstående eftersom du nämner =S=. MASH mötte motstånd i flera månader mot =S= utan att sluta attackera, tvärt om så ökade attackerna hela tiden. Att man hittar bra och aktiva spelare i en fiendestam är väl inte konstigt. Jag förstår inte varför det är så konstigt agerande? Finns det något bättre sätt att ta reda på hur aktiva/skickliga spelare är?
Får man en ansöka från en spelare, som man mött i kriget, efter att freden kommit så vet man hur blivande/nya fiender kommer att ha det.
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Att MASH skulle sluta attackera bara för lite motstånd? Tyckte jag skulle bemöta ditt påstående eftersom du nämner =S=. MASH mötte motstånd i flera månader mot =S= utan att sluta attackera, tvärt om så ökade attackerna hela tiden. Att man hittar bra och aktiva spelare i en fiendestam är väl inte konstigt. Jag förstår inte varför det är så konstigt agerande? Finns det något bättre sätt att ta reda på hur aktiva/skickliga spelare är?
Får man en ansöka från en spelare, som man mött i kriget, efter att freden kommit så vet man hur blivande/nya fiender kommer att ha det.
Kan bara hålla med Gero! Att ta in de bästa i =S= var helt enkelt ett genidrag, eftersom de är så aktiva i kriget mot ST2! De som påstår att vi inte visste exakt vad vi gjorde är helt ute och cyklar! Jag la hur mycket jobb som helst för att varenda en som fyllde en funktion skulle kunna handplockas, samt att vissa inte fick komma in... Ingen av dessa värvade spelare har gjort mig besviken! :cool: I och med att =S= så gott som upphörde och de flesta av de värvade satt i styrelsen så var spionrisken dessutom minimal! Så istället för att kritisera och moralisera kanske man ska se och lära hur man rekryterar framgångsrikt. Det handlar inte bara om att ta de med mest poäng! :rolleyes:

Till admin: Inlägget ger medhåll till en post som besvarar kritik mot MASH. Det är i högsta grad relevant för vårt nuvarande läge och är inte offtopic! Så var snäll och ta inte bort det! Tack på förhand!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
MASH MASH MASH ni måste lära era spelare att inte vara så envisa hahaha typ 50 off byar på en by och dom fåringen rapport LOL alltså har alla mina byar kvar + 1 tog jag från er medans ni attackerade för fullt hahah :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1: -ST2-

Side 2: MASH

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 35
Sida 2: 22
Skillnad: 13

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 3
Skillnad: 1

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 221,552
Sida 2: 209,798
Skillnad: 11,754

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,894
Sida 2: 33,846
Skillnad: 7,048

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1: -ST2-

Side 2: MASH

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 35
Sida 2: 22
Skillnad: 13

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 3
Skillnad: 1

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 221,552
Sida 2: 209,798
Skillnad: 11,754

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,894
Sida 2: 33,846
Skillnad: 7,048

image.php
Aj, det här ser ju inte bra ut. Jag tror att vi kommer att förlora kriget nu, jag menar 3 byar mot 4 senaste dygnet det blir ju... -365 byar till MASH om man extrapolerar ett år fram i tiden. Nu blir det SimCity-mode igen.
 

DeletedUser

Guest
Men era rapporter kommer väl för det mesta från era spioner i våran stam??

Mycket prat om spioner här. Utnyttja situationen istället och sprid desinformation. Ypperligt tillfälle att se till att motståndaren får fel information.
Hur går matchen i övrigt? Några roliga slag eller anfall?
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Du måste döda hälften av alla försvararens trupper för att se hur mycke trupper han har i byn... Såvida inte spejare med i atttacken och de överlever;)

Räcker det med halva? :confused:
Trodde man var tvungen att ha spejjare för att veta nåt eller lså ut hela byn bara :D

Men då hade jag väll fel..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp