Krigsförklaring MASH vs -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hehe.. "in game" är det allt annat än mjukis byxor... Jag köttar för fulla muggar, den som säger annat kan ju kolla in attack OB:n...
Dock väntar jag med adlarna, vill först bomba bort deras deff.. Sen låter jag mina stamvänner flytta in =)

Du känner ju mig Persi... Jag älskar att attackera :p

Det är ju det som är roligt, att attacker och se om anfallen funkade eller om dom misslyckades
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
99gas är inte med i -ST2- längre, tröttna han på att få besök an kronofogden dag som natt eller?

Säga vad man vill men man har i alla fall skaffat en kompis för livet efter de sena nätterna jag tillbringat tillsammans med 99gas. Yber kille ;)
 

DeletedUser

Guest
99gas är inte med i -ST2- längre, tröttna han på att få besök an kronofogden dag som natt eller?

Säga vad man vill men man har i alla fall skaffat en kompis för livet efter de sena nätterna jag tillbringat tillsammans med 99gas. Yber kille ;)

Kult att höra :)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
99gas är inte med i -ST2- längre, tröttna han på att få besök an kronofogden dag som natt eller?

Säga vad man vill men man har i alla fall skaffat en kompis för livet efter de sena nätterna jag tillbringat tillsammans med 99gas. Yber kille ;)

Hehe gazz som sökte upp kriget och till och med bytte till St2 för att få vara med i hetluften... Men kanske var det inte lika kul när det blev för hett om öronen?... Eller så är han så bra att han tycker att spelet är så lätt så att han lika gärna kan vara stamlös?...:eek: Verkar vara en trevlig kille iaf! ;)
 

DeletedUser

Guest
nej men nu ska man bara vara ärlig ju, MASH är en super bra stam det har jag märkt nu dom spelar som en .

jag vet varit litte kaxig mot MASH och dom tömer off byar mot mig men det är ju bara ett spel :) man ska ha roligt och kriga men man kan inte kriga sj mot en så stor stam :cool:


BRA JOBBAT MASH ..... ;) man ska bara ge er handen och vara en bra förlorare :rolleyes:
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
nej men nu ska man bara vara ärlig ju, MASH är en super bra stam det har jag märkt nu dom spelar som en .

jag vet varit litte kaxig mot MASH och dom tömer off byar mot mig men det är ju bara ett spel :) man ska ha roligt och kriga men man kan inte kriga sj mot en så stor stam :cool:


BRA JOBBAT MASH ..... ;) man ska bara ge er handen och vara en bra förlorare :rolleyes:

Nöjet var bara vårt, älskade dina hemmabakade bullar. Känns lite tragiskt att inte komma på besök mer. Vill ju inte offra sina fogdar på en icke -ST2- spelare. Tyvärr så kan naturen i sig vara grym när man är stamlös, vilddjuren kan vara svåra att hålla utanför murarna.
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Jag då vad det dags att hoppa till nästa stam 99gas, Har dock förståelse för att dom blivit förda bakom ljuset och han snart är stamlös igen.

Stribe är en klok stam.
 

DeletedUser

Guest
Stribe vet hur det ser ut har sj talat om det för dom !

om jag blir kickad av dom kan jag förstå men man vet ju alldrig jag förstår inte vf ni vill dra mig in i kriget hela tiden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jaha så Solace vill ha en del av kakan ?



Stribe gör stort misstag nu att frukta MASH hehe ;)


MASH kommer ta er next ;)
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:får nog börja spela mer i V4



hehe för många attacker börjar komma in från olika stamma men roligt har det varit i V3 !

men jag ska kämpa till sissta byn !!
 

DeletedUser

Guest
hehe inget jag inte klarar av men det kommer komma mer det vet jag om hehe nu har jag 40 och det är semester för mig då men det kommer säkert mer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jaha så Solace vill ha en del av kakan ?



Stribe gör stort misstag nu att frukta MASH hehe ;)


MASH kommer ta er next ;)

Vi fruktar ingen, men vi tar inte in harar som springer från stam till stam. För det är det du håller på med. En ren flykting som springer för livet.
 

DeletedUser

Guest
spiderweb jag menade inget illa
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
:)japp det var snällt att ta tillbacks mig så nu ska jag kämpa med st2 till sissta byn det lovar jag ...
 

DeletedUser

Guest
Fan också. Jag som tänkte bjuda in dig. Nu vågar jag inte för då får man väl Stribe och Solace på sig. :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp