Kriget Horden vs -Sth-: 030000

DeletedUser

Guest
Erkänn att Jock och Ic3 är rätt skickliga på att plocka adels! ;)

Tror faktiskt de har fått cred för det från oss i Horden ett antal gånger här, det är ju bl.a. därför de inte har förlorat mer byar än de har gjort... Men visst, kan göra det igen:

Jock och Ic3 är rätt skickliga på att plocka adels.
 

DeletedUser

Guest
Å andra sidan är det inte alltid så svårt att plocka adel när det är flera minuter mellan rens och adel? Har några fina rapporter på attacker från horden spelare på ett KÖ konto uppe vid dom. Till och med n00bs som mig kan ju klara det ibland :D
 

DeletedUser

Guest
jag tycker det är för mkt pajkastning och allmänt sågande här.

njut av att ni spelar Tribal Wars ist, för det är precis vad ni börjat göra nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Om du med ''diplomatisk'' menar att jag försöker samla ihop ett dussintal allierade för att gangbanga någon stam, som jag vet att ni en gång försökte göra mot oss, innan ni törs kriga, så nej, i så fall är jag en fullkomligt usel diplomat:p

Min egen syn på diplomati tycker jag inte att jag har nått större problem med dock, detta är ju så klart inget du har någon koll på då vi aldrig haft nått intresse av att ha nån diplomatisk relation med er.

Du skojar med mig va?
Vi har aldrig någonsin försökt samla ihop några personer för att göra aggressioner emot er?

Samt att när jag skriver ang. en adelskrock och du försvarar dig helt plötsligt genom att böla om att vi hade försökt gangbanga (vilket inte ens är sant) er bevisar ju bara att du verkar helt snurrig
 

DeletedUser

Guest
Konstigt, jag har en helt annan uppfattning om Päronsoda.
Har aldrig haft problem med killen, trevlig, saklig & offrar sig gärna för sina vänner. dvs, inte ett dugg ego.

Däremot är det ju märkligt att du måste ta till pajkastning och hån.
Tagga ner och gilla läget istället... :)

Enligt mig finns det mycket värre fall utav pajkastning. Detta är bara min verklighet som jag berättar för er
 

DeletedUser

Guest
Du skojar med mig va?
Vi har aldrig någonsin försökt samla ihop några personer för att göra aggressioner emot er?

Det var en liten fågel som viskade i mitt öra om era planer, du kan ju förneka det hur mycket du vill, men jag har själv fått läsa en del av era konversationer;P

Ps: Detta är ruskigt offtopic, så för min del så är denna diskussionen slut nu.
 

DeletedUser

Guest
hörde ett rykte att horden riskerar att få nått i ryggen? nån som hört nått?
 

DeletedUser

Guest
Det var en liten fågel som viskade i mitt öra om era planer, du kan ju förneka det hur mycket du vill, men jag har själv fått läsa en del av era konversationer;P

Ps: Detta är ruskigt offtopic, så för min del så är denna diskussionen slut nu.

Ja det är kanske off topic men då säger jag som sista meddelande att vi har sagt att ni verkar farliga, men verkligen inga planer att anfalla er.. Så tro vad du vill och vad duktig du är på att inte svara på mina meddelanden =)
 

DeletedUser

Guest
hörde ett rykte att horden riskerar att få nått i ryggen? nån som hört nått?

Aj då, vad skulle det kunna vara, inget vasst hoppas jag;S

Nää men seriöst, det är väl alltid en risk man tar när man krigar i det här spelet, att bli backstabbad av någon stam man trodde sig kunna lita på, 95 procent av alla som spelar detta spelet verkar ju uppenbarligen tycka att stamgangbanging är det enda som är roligt i spelet, V3 är tex ett skräckexempel på detta.

Kan nog tänka mig att Benetus ormtunga går på högvarv just nu, där han lovar guld och gröna skogar till alla som hjälper dem mot den hemska Horden;)

Vi i Horden pysslar dock inte med sånt, tex så deltog vi inte i gangbangingen av mAd?, och vi har inte passat på att flyga på CP när de gick ut i krig mot epic.

Ett beteende som jag tycker borde uppmuntras i detta spelet.
 

DeletedUser

Guest
Aj då, vad skulle det kunna vara, inget vasst hoppas jag;S

Nää men seriöst, det är väl alltid en risk man tar när man krigar i det här spelet, att bli backstabbad av någon stam man trodde sig kunna lita på, 95 procent av alla som spelar detta spelet verkar ju uppenbarligen tycka att stamgangbanging är det enda som är roligt i spelet, V3 är tex ett skräckexempel på detta.

Kan nog tänka mig att Benetus ormtunga går på högvarv just nu, där han lovar guld och gröna skogar till alla som hjälper dem mot den hemska Horden;)

Vi i Horden pysslar dock inte med sånt, tex så deltog vi inte i gangbangingen av mAd?, och vi har inte passat på att flyga på CP när de gick ut i krig mot epic.

Ett beteende som jag tycker borde uppmuntras i detta spelet.

Inte för att jag gillar backstabbing, men det tillhör dock spelet och nått man får räkna med, även fast man blir lika förbannad varje gång man råkar ut för det(MR veteran är van;)) men nu gäller det endast en enda lirare så faran är väl kanske inte allt för stor, eller ja det beror ju på vilken spelare detta nu är :)
 

DeletedUser

Guest
95 procent av alla som spelar detta spelet verkar ju uppenbarligen tycka att stamgangbanging är det enda som är roligt i spelet, V3 är tex ett skräckexempel på detta.

mm ja jag förstår at du tycker det. Ni försvann rätt fort;)
 

DeletedUser

Guest
Jag såg innan ikväll en rapport ifrån horden som bara är riktigt pinsam :D hhaa

Uttalar mig inte mera då horden tydligen "inte vill ha en diplomatisk relation med oss"
 

DeletedUser

Guest
mm ja jag förstår at du tycker det. Ni försvann rätt fort;)

Haha, ja vi gjorde väl det xD

Börjar man på K22 i en värld och blir gangbangad av tre topp 20 stammar när man själv var rankad typ 50-55 så har man ju sååå stor chans xD

Noterbart är ju ändå att vi tog oss upp på platts 17 i deff ob, vi en liten skitstam på 3,5 mille gick om flera stammar på 30-40 mille, vilket också är ett bevis på vilken sjuk värld V3 är, inte en jävel som krigar utan det är alltid stamgangbanging där man endast ''krigar'' när man är så överlägsna i antal att den stam som bangas aldrig ens har den minsta chans att slå tillbaka, dvs att enda gången nån får deff ob i V3 är innan man blir utrotad:p

Men du gillar säkert sånt och tycker att du är jätteduktig:p
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja vi gjorde väl det xD

Börjar man på K22 i en värld och blir gangbangad av tre topp 20 stammar när man själv var rankad typ 50-55 så har man ju sååå stor chans xD

Noterbart är ju ändå att vi tog oss upp på platts 17 i deff ob, vi en liten skitstam på 3,5 mille gick om flera stammar på 30-40 mille, vilket också är ett bevis på vilken sjuk värld V3 är, inte en jävel som krigar utan det är alltid stamgangbanging där man endast ''krigar'' när man är så överlägsna i antal att den stam som bangas aldrig ens har den minsta chans att slå tillbaka, dvs att enda gången nån får deff ob i V3 är innan man blir utrotad:p

Men du gillar säkert sånt och tycker att du är jätteduktig:p

Tss Off-topic ang. V6
 

DeletedUser

Guest
Jag såg innan ikväll en rapport ifrån horden som bara är riktigt pinsam :D hhaa

Uttalar mig inte mera då horden tydligen "inte vill ha en diplomatisk relation med oss"

Bengtarne - Har någon någonsin kallat er stam för en skitstam ? Hur tänkte ni vid namnvalet - vi är skitgrymma och det räcker att vi själva vet om den hemligheten (då få andra noterat och faktiskt kallar er för en skitstam)

.... Iallafall - Öppet upplyser du i allmänna forumet om att du tagit del av en pinsamma rapport infrån Horden under tråden krig emellan -Sth- och Horden - Är det en rapport emellan Horden och -Sth- eller kanske det är en rapport emellan Horden och SKIT? :rolleyes:

Ämnet är helt offtopic men jag kan inte visa papper på motsatsen - pinsamma rapporter där SKIT anfallit Horden...

Ja jag är lite ung på det allmänna forumet (då vårat forum är aktivt nog) men jag har verkligen funnit källan till information genom att läsa lite emellan raderna - B3ngtarne skriver vartannat inlägg i tråden krig emellan -Sth- och Horden och visar stort intresse för vår oduglighet... SKIT ledaren (a' 50k) letar nya kompisar och blickar längre bort utöver kontinentens gränser -

B3ngtarne - är detta vad du kallar BRA diplomati? Du spelar förtusan med öppna kort och fiskar som aldrig förr :cool: Finns det någon genomtänkt som inte kopplar att SKIT fiskar stora kompisar?

Inte helt omöjligt så är -Sth- redan kontaktade ett hundratal gånger om er villighet att medverka i striderna via pm - Troligtvis har -Sth- lyft på ögonbrynen något och mer än en gång ifrågasatt vad det är för folk som håller till där uppe i nordöst - Kanske har det gått så långt som i Päronsodas fall så att de spärrat för vidare mailkonversation :cool:

SKIT är offtopic i denna tråden och låt det vara så -
Jag kan förvisso hålla med om att det är få aktiva trådar på V6 allmänna forum så jag föreslår att du B3ngtarne snickrar ihop en ny tråd för snack utanför dessa strider... kalla den för Offtopic, SKITsnack eller kanske For the Horde

PS: Synd för övrigt att vi gick hårt åt Elite (över tre fyra dagar) annars hade ni ju kunnat merga ihop er med namnet SKIT Elit...

Lord Culvert -
Horden -
 

DeletedUser

Guest
Och nu har jag precis läst ett ca 30 rader långt offtopic inlägg om att vi inte ska vara offtopic, komiskt =)

Nåja, ser fram emot nästa rapport/fas i kriget. Fight well my mates!
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
seriöst lord culvert, b3ngtaren har enbart snackat om skit när de handlat om diplomatin mellan er inget annat, ang rapporter så va de jag som skickade några rapporter.. så de rapporterna handlade om sth vs horden och inget annat.. du kommer o tar på b3ngtarens axel pga off topic, hela ditt inlägg va offtopic samt att de e många andra som gått offtopic varför inte ta tag om axeln på dom o säga ajabaja?
 

DeletedUser

Guest
seriöst lord culvert, b3ngtaren har enbart snackat om skit när de handlat om diplomatin mellan er inget annat, ang rapporter så va de jag som skickade några rapporter.. så de rapporterna handlade om sth vs horden och inget annat.. du kommer o tar på b3ngtarens axel pga off topic, hela ditt inlägg va offtopic samt att de e många andra som gått offtopic varför inte ta tag om axeln på dom o säga ajabaja?

Kanske skulle ha skickat det där via IGM istället för att skriva här och fortsätta gå offtopic?

Tillbaka till Horden vs. -Sth- nu...
 
Topp