Kriget Horden vs -Sth-: 030000

DeletedUser

Guest
så sött av -Sth- att kicka de spelare som var inaktiva (och därför också blev adlade av oss i Horden)... ni gör verkligen allt för att inte statistiken ska bli sämre va? ;)
Vi slänger inte ut spelare för att förbättra statistiken :)

Och tack, ni är också söta ;)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
så sött av -Sth- att kicka de spelare som var inaktiva (och därför också blev adlade av oss i Horden)... ni gör verkligen allt för att inte statistiken ska bli sämre va? ;)

kickade för att de e inaktiva, ja där har du svaret.. varför ska man ha kvar inaktiva spelare?

ja, man har oftast kvar dom och internadlar dom men samtidigt kanske man vill ha in lite nytt kött..

och enligt oss så ser statestiken mycket bra ut.. trots att ni leder så tycker vi att statestiken e mycket bättre än vad vi förväntat oss, men vi kanske bara överskattade er..
 

DeletedUser

Guest
Å jodå, det har ni visst gjort... =)
Vilken annan stam som helst hade haft kvar dom och internadlat dom istället...
SEN när dom varit rimmade hade man kickat dom... =)
Ja, du har såklart svar på allt. ;)

Du kommer dock med en hel del falska påståenden du verkar tro är sanna.

DET är sött :)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja, du har såklart svar på allt. ;)

Du kommer dock med en hel del falska påståenden du verkar tro är sanna.

DET är sött :)

ja vi låter dom i horden tro att dom e störst bäst och vackrast..

som jag har läst de dom skrivit här så säger dom att vi cloner e i vägen för dom, att vi e i deras område, jaha, de finns flertal stammar här, e dom oxå i vägen för er, i erat område och ska elimineras?

jag menar, ni går på 2 st cloner och ni e 11 ggr större än oss i detta området och ni har inte lyckats specielt bra, tekniskt sätt hotar ni alla stammar som ens e i närheten av er här på allmäna när ni inte ens klarar av 2 spelare och de har snart gått 2 veckor.. hur ska ni lyckas i ett riktigt front krig isf?
 

DeletedUser

Guest
ja vi låter dom i horden tro att dom e störst bäst och vackrast..

som jag har läst de dom skrivit här så säger dom att vi cloner e i vägen för dom, att vi e i deras område, jaha, de finns flertal stammar här, e dom oxå i vägen för er, i erat område och ska elimineras?

jag menar, ni går på 2 st cloner och ni e 11 ggr större än oss i detta området och ni har inte lyckats specielt bra, tekniskt sätt hotar ni alla stammar som ens e i närheten av er här på allmäna när ni inte ens klarar av 2 spelare och de har snart gått 2 veckor.. hur ska ni lyckas i ett riktigt front krig isf?

Tacka mig ic3 ;]
 

DeletedUser

Guest
ja vi låter dom i horden tro att dom e störst bäst och vackrast..

som jag har läst de dom skrivit här så säger dom att vi cloner e i vägen för dom, att vi e i deras område, jaha, de finns flertal stammar här, e dom oxå i vägen för er, i erat område och ska elimineras?

jag menar, ni går på 2 st cloner och ni e 11 ggr större än oss i detta området och ni har inte lyckats specielt bra, tekniskt sätt hotar ni alla stammar som ens e i närheten av er här på allmäna när ni inte ens klarar av 2 spelare och de har snart gått 2 veckor.. hur ska ni lyckas i ett riktigt front krig isf?

Det kan ju bero på att ni fått ganska mycket deff. För vem fan kan plocka bort 100000x100000 + 25000tk?
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det kan ju bero på att ni fått ganska mycket deff. För vem fan kan plocka bort 100000x100000 + 25000tk?

hahahahaha, tror du verkligen att vi har så mycket assist i våra byar, om du nu gör de så e du verkligen rolig, visst vi har en del ass men inte så pass mycket som du tror..
 

DeletedUser

Guest
1. Vi har skickat 1432 meningslösa fejkattacker med 1 mb och 1 spejare. Detta är 23 % fler än vad vi hade räknat med. Dessutom lyckades vi speja i 53 % av fejkattackerna vilket innebär att endast 47 % av våra meningslösa attacker var meningslösa. Våra riktiga attacker har gått bra i 63 % av fallen. Sammanlagt har vi alltså uppnått en effektivitet på 113 %!


Bra att du inte kan räkna matte.
Man plusar inte ihop statistik, och spec inte procent som du gjort.
Det är bra som fan att fler attacker än ni skickat varit framgångslika efter vad du just kom fram till.
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha, tror du verkligen att vi har så mycket assist i våra byar, om du nu gör de så e du verkligen rolig, visst vi har en del ass men inte så pass mycket som du tror..

Är du säker? Vad jag har hört så tigger en del av er deff från CP :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Paj 4 you

Bra att du inte kan räkna matte.
Man plusar inte ihop statistik, och spec inte procent som du gjort.
Det är bra som fan att fler attacker än ni skickat varit framgångslika efter vad du just kom fram till.

Pajvarning på följande inlägg:

Bra at du itne kan sTavva. Späciällt som du inte verkar förstå iråni eller har inset at det fins rettstavving inbygt i fåromett ;)


Det jag reagerade på var den irrelevanta användningen av statistik.
Alla som gått ut 5:e klass på mellanstadiet vet att man kan få statistik att visa i princip vad som helst.

Dessutom vet alla att det är lättare att försvara än att anfalla.
Om horden bestått av spelare som ställde klockan för att tima anfall hade det kanske gått lite snabbare. Men både 003 & 021 är duktiga spelare. (eller sådana som spenderar mer tid vid TW än genomsnitts- horden)

TW är ett spel.
Vi spelar ett spel.

Chilla. :cool:
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Pajvarning på följande inlägg:

Bra at du itne kan sTavva. Späciällt som du inte verkar förstå iråni eller har inset at det fins rettstavving inbygt i fåromett ;)


Det jag reagerade på var den irrelevanta användningen av statistik.
Alla som gått ut 5:e klass på mellanstadiet vet att man kan få statistik att visa i princip vad som helst.

Dessutom vet alla att det är lättare att försvara än att anfalla.
Om horden bestått av spelare som ställde klockan för att tima anfall hade det kanske gått lite snabbare. Men både 003 & 021 är duktiga spelare. (eller sådana som spenderar mer tid vid TW än genomsnitts- horden)

TW är ett spel.
Vi spelar ett spel.

Chilla. :cool:

Jojo, men samtidigt är det dagisvarning på dig;)
 
Topp