Jaws

DeletedUser

Guest
va är det här fär tråd!!!! jävla skit tråd!! bara massa pajkastning hit o dit!!! ta bort den här j¤#&& skit tråden!! står inget vetigt i den!

Dålig dag? Tycker det här är en av får intressanta trådar på väldigt länge om det visar sig finnas substans bakom anklagelserna.
 

teddus

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ju sådana här trådar som gör att man läser forumet. Intriger och pajkastning kan genereras i pengar om man gör något intressant av det. Detta var väl i och för sig ett dåligt exempel :D

Jag tycker JAWS gör fel i att inte direkt försvara sig och skriva exakt som det är istället för att visa sig hemlighetsfulla. Ett tag höll jag på individen men nu när korten kom på bordet så bytte jag sida direkt. Hur svårt kan det vara liksom? En liknande incident hände på V2 när en diplomat vägrade tala om deras planer till sin närmsta allierade då den ena sidan berättat allt. Vad händer..? jo man blir misstänksam direkt. Det hela slutade med att alliansen bröts just pga av att informationen bara gick åt ett håll. Fallet är indentiskt tycker jag.

Man blir behandlad som man förtjänar tycker jag. I detta fallet har båda parter gjort fel.
 

tehant

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är jag inte tillräckligt högt uppsatt för att känna till. Men jag ser ingen direkt anledning till varför vi skulle dölja det för A.X.E.
Du får tyvärr vänta tills någon med lite mer befogenheter kommer in och ger ett definitivt svar om det.

Edit: Jag antar att du syftar på konspirationsteorin som kingdumle drog fram ur röven i första posten. Den är så uppenbart påhittad att jag inte ens tänker slösa energi på att bemöta den.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Edit: Jag antar att du syftar på konspirationsteorin som kingdumle drog fram ur röven i första posten. Den är så uppenbart påhittad att jag inte ens tänker slösa energi på att bemöta den.

Det är ganska många som har dragit ut det ur röven, frågan är vem som matat dom med det?

Självklart finns det en massa skitsnack men ni får se till att hitta källan till detta för om det inte är som kingdumle säger så kan jag tala om att det finns flera som vill sprida detta "falska" ryktet....
 

DeletedUser

Guest
Det är ganska många som har dragit ut det ur röven, frågan är vem som matat dom med det?

Självklart finns det en massa skitsnack men ni får se till att hitta källan till detta för om det inte är som kingdumle säger så kan jag tala om att det finns flera som vill sprida detta "falska" ryktet....


Sen beror det ju också på att lita på sina allierade eller inte, jag kan bara säga att om mina allierade..mina IAPs väljer att tro på skitsnack, istället för att tro på stammen de har sina allianser med, skulle jag fundera på om jag skulle ha kvar alliansen eller inte!
 

DeletedUser

Guest
Som jag ser det så skitsnackar dumle JAWS utan att ha kommit med sina påstådda bevis, samtidigt som JAWS skitsnackar dumle utan att posta sina brev bevis, förutom ett brev som lika gärna kan vara redigerat till det innehåll man vill.

Inget tyder på att varken dumle eller JAWS talar sanning/ljuger.
Dock så uppfattar jag det som att JAWS har något att dölja pga sin pajkastning och sina uttalanden i denna tråden.
 

tehant

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan tänka mig ett antal anledningar till att ryktena inte stämmer:
- JAWS och A.X.E har varit allierade sen tiderna begynnelse
- Även om JAWS plockar hela AtD och BizInt så kommer vi ändå att ha 20% mindre poäng än A.X.E
- JAWS har ett strategiskt dåligt läge för ett krig mot A.X.E. Vi är omringade samt har ett antal kluster inne i A.X.E-gröten
- A.X.E är erkänt duktiga spelare och inget som man ger sig på om man kan undvika det.

Och även om dom stände så skulle det bara vara ledarkärnan i JAWS som kände till det, det skulle inte sprida sig till lowlifes som kingdumle.
 

tehant

New Member
Reaktionspoäng
0
Som jag ser det så skitsnackar dumle JAWS utan att ha kommit med sina påstådda bevis, samtidigt som JAWS skitsnackar dumle utan att posta sina brev bevis, förutom ett brev som lika gärna kan vara redigerat till det innehåll man vill.

Om det skulle få dig att må bättre så skulle jag kunna posta en screeny på forumtråden.
 

DeletedUser

Guest
RKYY på 11.08. kl 18:24
Men nu får de fan räcka? kingdumle, började du adla en atd by innan vi skulle? berätta hur det ligger till nu !

Betyder det att han talar sanning?

ja det kan ha handlat om adel stop att göra, Vem som hälst kan gå in på TW stats och se om vi andra har adlat byar under dessa dagar.

och då kan de vara "bevis"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om man förlorat respekten för JAWS så har visst missat något som andra har fått fakta om. Jag har inte hört något som gör att jag har förlorat respekten. Som jag har bland annat hört om A.X.E (har haft detta länge)

för en som inte håller med Anettes politik vissa gånger så är det jag och det vet Anette och Sleephead kanske inte fleare men då borde jag bli kickad om det är så att han blir kickad för att inte tycka som ledningen.

Nu är det så att Jag hade sickat assistans till dumle. Det ångrar jag inte och skulle gjort om han sa att han va i krig innan.

Men tröttnade på när Jag fick veta att han snot en by från andra i stammen så blev jag sur. Att han ljuger på forumet gör inte saken bättre 2 dagar jo visst i min sko man har inte krig med en som är 2 timar bort och om en adel skulle gå från in by som är längst bort så tar det mindre än 9 timar att komma fram (kolla det skälv).

Om han haft ett krig med AtD i flera dagar varför för itusan inte sakt det. istället för bara 4 dagar in i adelstopet då mtror jag inte han blir kickad. Då hade jag fan hjälpt dig.

och därför är jag inte förvånad att han blev kickad.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sen beror det ju också på att lita på sina allierade eller inte, jag kan bara säga att om mina allierade..mina IAPs väljer att tro på skitsnack, istället för att tro på stammen de har sina allianser med, skulle jag fundera på om jag skulle ha kvar alliansen eller inte!

Självklart är det så, allianser ska man lita på.
Det enda jag har svårt att förstå nu är din aggressivitet, vad jag sa var att ni bör se över vem som skulle vilja sprida sådana här rykten, ditt svar var inte direkt passande då det jag sa var av omtanke inte anklagelser. Jag vet att smutskastning och skitsnack förekommer, har utsatts för det ganska rejält själv på senaste tiden.
 

DeletedUser

Guest
Självklart är det så, allianser ska man lita på.
Det enda jag har svårt att förstå nu är din aggressivitet, vad jag sa var att ni bör se över vem som skulle vilja sprida sådana här rykten, ditt svar var inte direkt passande då det jag sa var av omtanke inte anklagelser. Jag vet att smutskastning och skitsnack förekommer, har utsatts för det ganska rejält själv på senaste tiden.

Ja från medlemmar bland annat jag :D

men som när man är med i en stam så får man säga vad man vill men det är inte mitt val att få göra det jag vill för då kan jag licka bra lämna stammen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Självklart är det så, allianser ska man lita på.
Det enda jag har svårt att förstå nu är din aggressivitet, vad jag sa var att ni bör se över vem som skulle vilja sprida sådana här rykten, ditt svar var inte direkt passande då det jag sa var av omtanke inte anklagelser. Jag vet att smutskastning och skitsnack förekommer, har utsatts för det ganska rejält själv på senaste tiden.


Jag kan säga att ni kan lita på oss...mer vill jag inte säga på forumet
 

DeletedUser

Guest
Ofol: Vill inte vara taskig men dina inlägg är helt obegripliga, läser och läser men får nog köpa mig en schiffertydare om jag ska förstå något. Snälla lägg några minuter extra på att stava rätt, sätta kommatecken och punkter för du har säkert mycket du vill få lyft fram som folk aldrig blir medvetna om.

tehant: Ryktena handlade väll om att JAWS skulle ge sig på AtD utan att meddela A.X.E inte att JAWS skulle kriga mot A.X.E? Oavsett så skulle ju en sådan här grej inte rubba den benhård alliansen som finns mellan JAW och A.X.E, brist på kommunikation och förtroende kan man alltid jobba på.

Skulle vara intressant att veta varför inte Dumla bara slänger fram bevisen han har. Har också hört lösa rykten om detta från andra håll så därför blev jag förvånad över att se tråden och sen halva JAWS inne och försvarar sig och skriker, JAWS vet att de har rätt och så länge de har A.X.E förtroende så kvittar det väll egentligen vad vi andra dödliga tror.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte låta bli att inflika lite kommentarer/fakta

Jag kan tänka mig ett antal anledningar till att ryktena inte stämmer:
- JAWS och A.X.E har varit allierade sen tiderna begynnelse
- Även om JAWS plockar hela AtD och BizInt så kommer vi ändå att ha 20% mindre poäng än A.X.E
- JAWS har ett strategiskt dåligt läge för ett krig mot A.X.E. Vi är omringade samt har ett antal kluster inne i A.X.E-gröten
- A.X.E är erkänt duktiga spelare och inget som man ger sig på om man kan undvika det.

Och även om dom stände så skulle det bara vara ledarkärnan i JAWS som kände till det, det skulle inte sprida sig till lowlifes som kingdumle.

JAWS har ett strategiskt bra läge för AXE att starta krig mot.

BizInt får ni ställa er i kö för att ta.
Varje bokning av hans byar går via Ninjas.

Ingen går ut i krig mot AXE, det är de som startar krig mot allierade.
Det är AXE som planerar krig mot allierade i dagar, t.o.m. veckor i förväg.
Jag har bevis för detta.

Självklart är det så, allianser ska man lita på.
....
Jag vet att smutskastning och skitsnack förekommer, har utsatts för det ganska rejält själv på senaste tiden.

Som fd allierad innan Turk gick ut i krig med nummer 2 i raden av allierade AXE startat krig mot:

I rest my case
 
Topp